oftewel erom heen slowchattenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
en nu gaan we hem compleet negeren in het topic.
quote:
gisteren ook al met dat andere topicquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
en nu gaan we hem compleet negeren in het topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh maar ik heb zojuist lekker pannenkoeken gegeten op het terras in het zonnetje
MET spek
MET stroop![]()
oehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen die spekjes had ik jou gegeven
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Omkleden, was aan, geld pakken, stempas pakken, paspoort pakken, stemmen, boodschappen doen, kattenvoer halen, was ophangen, eten maken, chillen, hopen dat er een leuk meisje online komt en dan niet te laat slapen want morgen om 5uur weer opquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
en eenmaal thuis wat ga je dan doen?
lekker bij mijn pa gegetenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
zo lunch weer opwas lekker!
...
[..]
eey, lekker hoor, nog een leuke verjaardag gehad gister?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh maar ik heb zojuist lekker pannenkoeken gegeten op het terras in het zonnetje
MET spek
MET stroop![]()
omnomnom lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
whehehehe dies toch niet homoquote:
al een idee wat je gaat stemmen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Omkleden, was aan, geld pakken, stempas pakken, paspoort pakken, stemmen, boodschappen doen, kattenvoer halen, was ophangen, eten maken, chillen, hopen dat er een leuk meisje online komt en dan niet te laat slapen want morgen om 5uur weer op
[..]
lekker bij mijn pa gegeten
vergeet naar mij te zwaaien als je langs looptquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Omkleden, was aan, geld pakken, stempas pakken, paspoort pakken, stemmen, boodschappen doen, kattenvoer halen, was ophangen, eten maken, chillen, hopen dat er een leuk meisje online komt en dan niet te laat slapen want morgen om 5uur weer op
[..]
lekker bij mijn pa gegeten
beetje? niets daarvanquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, maar die kan er wel voor zorgen dat het snel gebeurd, met een 'beetje' pijn.
uitschreeuwen zal diequote:
ik ben eralquote:
maar ik weet wel hoe ik hem inwendig kan laten uitwonenquote:
je stelt hem voor aan bruno de negerquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ik weet wel hoe ik hem inwendig kan laten uitwonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |