Lach niet om mijn kuthandschrift.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:06 schreef tliciouz het volgende:
Wanneer gaat de verkoop van start?
Bijna elk jongens handschrift is zo onduidelijk als watquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat je jouwe nog mooi is vergeleken met die van mij
Jup, Mij n handschrift is echt een drama.. Maar ik ben dan ook linkshandig..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bijna elk jongens handschrift is zo onduidelijk als watDie van mij vind ik best mooi, maar dat gaat rennie nu wel zien dat hij nu niet zo mooi is omdat ik snel moest schrijven.
Lach mij niet uit om de mijnequote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bijna elk jongens handschrift is zo onduidelijk als watDie van mij vind ik best mooi, maar dat gaat rennie nu wel zien dat hij nu niet zo mooi is omdat ik snel moest schrijven.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Jup, Mij n handschrift is echt een drama.. Maar ik ben dan ook linkshandig..
De mijn ook totaal niet, de meeste lukt het wel als ik in blokletters schrijfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lach mij niet uit om de mijne![]()
Ik ken wel jongens die mooi schrijven, maar dan is het gelijk weer grappig. En Fiets zijn handschrft is al helemaal niet te lezen
Maar jij bent ook dyslectisch. Ookal wordt alles daarop afgeschovenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
De mijn ook totaal niet, de meeste lukt het wel als ik in blokletters schrijfaan elkaar is echt een ramp
Is het al grappig?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:26 schreef Renesite het volgende:
Goed. Laat die film naar beginnen. Fiets zegt ook hoi.
Mijn handschrift hoef ik daar niet op af te schuiven, dat kan ik lekker ergens anders op afschuivenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar jij bent ook dyslectisch. Ookal wordt alles daarop afgeschoven
Ja bah.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:27 schreef RenRen- het volgende:
Mensen die denken dat 'je je vriend z'n levensstijl wel kunt veranderen'. Jezus, ik hoop dat ik nooit zo word met een vent.
Handschrift heeft daar ook mee te makenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn handschrift hoef ik daar niet op af te schuiven, dat kan ik lekker ergens anders op afschuiven
Goddamnit ga die fucking film kijken dan jezus dit je daar in de bioscoop een beetje berichtjes achter te laten op FOK! het is toch ongelofelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:26 schreef Renesite het volgende:
Goed. Laat die film naar beginnen. Fiets zegt ook hoi.
een slecht fijne motoriek meerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Handschrift heeft daar ook mee te maken
hoezo geen levenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Goddamnit ga die fucking film kijken dan jezus dit je daar in de bioscoop een beetje berichtjes achter te laten op FOK! het is toch ongelofelijk
Walgelijk inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
"Hij gaat veel uit. Maar ik kan hem wel veranderen".
Alsof ze al getrouwd zijn en 3 kinderen hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die clip daarbij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Farewell to the fairground, these rides aren't working anymore.
Nee hoor, misschien verander ik dat zelf wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ze wil lerares Nederlands worden, maar dat kan ik wel veranderen
Deed de ex van Jochem ook, ja je mag niet meer drinken en blowen etc. Achterlijke klapmongool.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat dus ook kan samenhangen metquote:
Nee precies, ik zou echt nooit zeggen van.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad
Als iemand verandert is dat 1 ding en dat is niet erg hoor als het maar niet geforceerd is.
Zulke mensen moet je afschieten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel doetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat dus ook kan samenhangen met![]()
[..]
Nee precies, ik zou echt nooit zeggen van.
"Yoooo, je doet dit, ik vind dat niet kunnen, stop eens? Voor mij? Anders maak ik het uit. Of anders kaas. Anders ga ik huilen". NEVER.
Zo erg vind ik dat.
Als het iets heel groots is, dan zou ik gewoon niet op diegene vallen, zwaar gebruik van drugs bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien verander ik dat zelf wel.
Ja iddquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof ze al getrouwd zijn en 3 kinderen hebben.
Dat moet je verdomme toch zelf wetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deed de ex van Jochem ook, ja je mag niet meer drinken en blowen etc. Achterlijke klapmongool.
Dat heb je uitgerekend?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef DeLuna het volgende:
Trevland, ik hoef nog maar 5 uur en 45 minuten, dan heb ik je ingehaald.![]()
quote:15 minuten vertraging vanochtend
Ik denk dat als ik dit jaar haal maar de nerd ga uithangen op de universiteit ofzo.quote:
Praat me er niet vanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
ROCK WERCHTER. LOWLANDS. WHUT?! YES YES YES. WOO.
Nee, ik hou dat bij. Je telt gewoon iedere keer je vertraging bij je totale vertraging op. Zo moeilijk is dat niet.quote:
Nee maar dat zou andersom ook wel zo zijn. Dat hij jou een avond thuis wil hebben, geen probleem toch. Maar iemand helemaal veranderen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja iddKijk, als je samenwoont en hij gaat elke avond zonder jou uit en je zegt dat je het fijn vindt als hij één avond thuis blijft. Oké, maar daar manipuleer je hem niet mee.
Doe je goed, zo te zien ben je er bijnaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef DeLuna het volgende:
Trevland, ik hoef nog maar 5 uur en 45 minuten, dan heb ik je ingehaald.![]()
15 minuten vertraging vanochtend
Elkaar dingen verbiedenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Zulke mensen moet je afschieten.
Lekker je eigen leven blijven houden.
Nee, en dingen verbieden. Dat je iets voorlegt en dat je samen tot een oplossing komt waar je het mee eens bent, a la.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar dat zou andersom ook wel zo zijn. Dat hij jou een avond thuis wil hebben, geen probleem toch. Maar iemand helemaal veranderen.
Ik dacht met postenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik hou dat bij. Je telt gewoon iedere keer je vertraging bij je totale vertraging op. Zo moeilijk is dat niet.
Huh, wat zeg je?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet jij niet eens wat minder op fok?
Ja he. Nou, eigenlijk was het 20. Maar zie riepen eerst, 10 minuten!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed, zo te zien ben je er bijna
Ja wtf, ik geil niet constant op mijn postcount. Ik heb de hele dag al niet gekeken.quote:
ik keek pas als ik op het station was hoeveel het nou ongeveer was, ga niet moeilijk lopen doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja he. Nou, eigenlijk was het 20. Maar zie riepen eerst, 10 minuten!!!
Dus ik:![]()
En toen was het 20 minuten.
Dus ik:![]()
![]()
![]()
En toen was het 15 minuten.
Dus ik.![]()
![]()
En toen kwam hij pas na 17 minuten.![]()
Maarja.
Nounou, een dag alquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja wtf, ik geil niet constant op mijn postcount. Ik heb de hele dag al niet gekeken.
Nee maar ik stond dus mooi 5 minuten voor vertrektijd op het station. En toen hebben ze dat echt 3 keer omgeroepen ofzo. Dusjaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik keek pas als ik op het station was hoeveel het nou ongeveer was, ga niet moeilijk lopen doen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar ik stond dus mooi 5 minuten voor vertrektijd op het station. En toen hebben ze dat echt 3 keer omgeroepen ofzo. Dusja
Een bandje. Maar dan nog. 3 keer binnen 5 minuten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
hebben ze daar een bandje of roept iemand dat om?
Ik ken hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een bandje. Maar dan nog. 3 keer binnen 5 minuten.
Shit man.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en gebrek aan vrienden die dat leuk vinden
Denk je dat mijn ouders me in mijn eentje laten gaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gewoon alleen gaan volgende keer, heeft vriendin van me ook twee keer gedaan.
Of je gaat jezelf vermaken zodat je er niet steeds aan denkt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar nu wordt het dus weer net als vorig jaar achter de PC kijken... ook leuk...
Denk je dat ik weet hoe jouw ouders zijn?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk je dat mijn ouders me in mijn eentje laten gaan?
Het is maar Lowlands.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar nu wordt het dus weer net als vorig jaar achter de PC kijken... ook leuk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is maar Lowlands.helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is maar Lowlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk je dat ik weet hoe jouw ouders zijn?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is maar Lowlands.Daar weet jij helemaal niets vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met je Aziatische muziek en je beleid tegen de single
Volgend jaar? Ik wil wel eens heen ik heb maar hetzelfde probleem als jij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en gebrek aan vrienden die dat leuk vinden
Ohquote:
Dan ben ik wel 17quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgend jaar? Ik wil wel eens heen ik heb maar hetzelfde probleem als jij.
Ik vin het ook overrated hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets vanafMet je Aziatische muziek en je beleid tegen de single
Je hebt echt helemaal geen flikker van begrepen he.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets vanafMet je Aziatische muziek en je beleid tegen de single
Ik weet nog als de dag van gister dat ik 17 was.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel 17Dus dan ben ik weer wat ouder
trollactie geslaagdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hebt echt helemaal geen flikker van begrepen he.
Ik heb NIETS tegen de single, alleen tegen de manier waarop de meeste artiesten ze na het album uitbrengen zonder meerwaarde. SNAP DAT NOU.
Jezus.
Hoe dat dan? Metm ij wel ok, teveel gegeten net, maar verder goedquote:
Dat is toch niet erg, 60 is erg, daarvoor is er niets aan de handquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet nog als de dag van gister dat ik 17 was.
En dan ben ik al 21 als jij 17 bent, tering
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]Zeg dat dan gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Nee ik woon niet in tilburg hoor
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Hier goed, alleen nu tot morgen wachten op antwoord op een ander bedrijf voor een stage plek, die waar ik woensdag op bezoek was had geen plaatsquote:
Je had toch al een plekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier goed, alleen nu tot morgen wachten op antwoord op een ander bedrijf voor een stage plek, die waar ik woensdag op bezoek was had geen plaatsen hoesi daar?
21 klinkt gelijk weer zo oud.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg, 60 is erg, daarvoor is er niets aan de hand
Dan ben ik al 18.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel 17Dus dan ben ik weer wat ouder
Maar ik doe nooit gemeen tegen modjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan kun jij niet gemeen doen want dat doe ik ook niet
Neuuuuhquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik doe nooit gemeen tegen modjes
Hoe dat danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er was daar op zich wel werk maar echt een bureau waar ik aan kon zitten was het probleem
Ze hadden net wat nieuw personeel aan genomen, ik heb nog wel gezegd dat ik na stage wil werken maar die gingen voorquote:
Oh lekker ja... En nu dus weer onzekerheid...?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ze hadden net wat nieuw personeel aan genomen, ik heb nog wel gezegd dat ik na stage wil werken maar die gingen voor
nu weer wachten, zoals ik de hele tijd al heb gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oh lekker ja... En nu dus weer onzekerheid...?
Lekker is dat ja ...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
nu weer wachten, zoals ik de hele tijd al heb gedaan
Wachten op?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 18:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
nu weer wachten, zoals ik de hele tijd al heb gedaan
Oké. Wanneer komt de actie weer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 18:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedrijven die antwoord geven of ik er stage kan lopen of niet
Leuk he bussen?quote:
Vandaag nog een helaas gekregen, toen een ander bedrijf gebeld en die bellen/mailen mij morgen terugquote:
Gewoon zelf gemaakte nasiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:04 schreef DeLuna het volgende:
JAAA BLOEMKOOL MET KAASSAUS EN KIP BRAADSTOMEN![]()
![]()
Sardientje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Leuk he bussen?... Pauper GVU moet eens wat veranderen.
Maar ik had wel mijn trein gehaaldquote:
Vandaag ambulancedienst gebeld, en je mag als beginnend bestuurder geen ambulancechauffeur worden. Dsu ik moet nog 3 jaar wachten...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
het is even niet andersMaar hoe is die dan bij jou?
Dat is altijd fijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar ik had wel mijn trein gehaald... Wat maar één treinstel was ipv twee en de vorige trein reed niet
Hoe lang moet je daarvoor dan je rijbewijs hebben?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vandaag ambulancedienst gebeld, en je mag als beginnend bestuurder geen ambulancechauffeur worden. Dsu ik moet nog 3 jaar wachten...
Dat is kut..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vandaag ambulancedienst gebeld, en je mag als beginnend bestuurder geen ambulancechauffeur worden. Dsu ik moet nog 3 jaar wachten...
Hier ook. 15 minuten vertraging, dus het station staat al vol. En dan ook nog met 1 vol treinstel komen. Goh, dat was leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar ik had wel mijn trein gehaald... Wat maar één treinstel was ipv twee en de vorige trein reed niet
Pauper OVquote:
Jij bent de eerste!quote:
Hou het bij hoeveel je in totaal hebtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pauper OV... Vanochtend ook al 20 minuten vertraging en daardoor te laat bij een afspraak
.
5 minuten te laat komt de trein aanrijden, gaat op het zijspoor staan. Dan weet ik al dat t nog wel even gaat duren.. 2 intercity's moeten er langs dan meestal, 10-15 minuten later komt de stoptrein naar het perron dus ik kan instappen... Alleen op ons station al een 20 minuten vertraging opgelopen
5 jaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe lang moet je daarvoor dan je rijbewijs hebben?
Bij mij in ieder geval wel deze week. Ze is altijd zó enthousiast en doet er graag 3cm meer af dan ik vraagquote:
3 cm groeit er bij mij in een week bij of zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval wel deze week. Ze is altijd zó enthousiast en doet er graag 3cm meer af dan ik vraag
Ja, dat topic is héél herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
True. Zag er net nog een topic over in KLB.
Te herkenbaar altijd.
Over gelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 18:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
True. Zag er net nog een topic over in KLB.
Te herkenbaar altijd.
Gewoon zegger dat ze het iets langer moet laten dan jij wilt, dan gaat het goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval wel deze week. Ze is altijd zó enthousiast en doet er graag 3cm meer af dan ik vraag
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ofc notmet groen haar ben ik nog smooth
Lucky bastardquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
3 cm groeit er bij mij in een week bij of zo
"Alleen uitdunnen" snapt ze niet eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon zegger dat ze het iets langer moet laten dan jij wilt, dan gaat het goed.
Tijd voor een andere kapper?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
"Alleen uitdunnen" snapt ze niet eens.
3cm zou nog te overzien zijn bij mij. Ik zeg altijd, bijpunten. En opeens is het veel korter. Tot de vorige keer, toen luisterden ze welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen hond inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Gast, daar laat je je hond nog niet eens op los
Ben ik toch lekker makkelijk met mijn lekker kortquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
3cm zou nog te overzien zijn bij mij. Ik zeg altijd, bijpunten. En opeens is het veel korter. Tot de vorige keer, toen luisterden ze wel
Bij mij is het snel te kortquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
3cm zou nog te overzien zijn bij mij. Ik zeg altijd, bijpunten. En opeens is het veel korter. Tot de vorige keer, toen luisterden ze wel
En hoezo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil altijd door die mannelijke kapper geknipt worden. Die kan het wel. Toen ik daar eens 3 uur zat stond op een gegeven moment de hele kapperszaak om mij heen
Ik liet toen mijn haar verven en dat vonden ze nogal bijzonder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Die heb ik niet. Ik heb een oud wijf met een rokersstem van heb ik jou daar, en de ander is dik en doet hele strakke kleren aanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil altijd door die mannelijke kapper geknipt worden. Die kan het wel. Toen ik daar eens 3 uur zat stond op een gegeven moment de hele kapperszaak om mij heen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik liet toen mijn haar verven en dat vonden ze nogal bijzonder.OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe krijg je het voor elkaar om zo lang er te zitten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef DeLuna het volgende:
Donker haar en die snor weg, en dan ben je wel klaar hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Gast, daar laat je je hond nog niet eens op los
Libelle en praten met de andere dames natuurlijk. Kapper is gewoon verkapt socializen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om zo lang er te zitten?
is ook niet mijn bedoeling en niet in de buurtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef nijnja het volgende:
Trev, jkij gaat mijn baan niet jatten hoor
Nee, ze heeft geen leuk hoofd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Donker haar en die snor weg, en dan ben je wel klaar hoor
Goed punt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
is ook niet mijn bedoeling en niet in de buurt
Mannen knippen vind ik fijner dan vrouwenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil ook echt niet door een vrouw geknipt wordeneen vrouw heeft nog NOOIT mijn haren goed geknipt.
Die zijn veel beter in andere vrouwen knippen, laat mijn haren mooi door een man doen
Jawel.quote:
Omdat mannen zeggen: Maak er maar wat van?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef TwyLight het volgende:
Sowieso ik ken ook een paar kapsters en die vinden het ook allemaal helemaal niet leuk om mannen te knippen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat mannen zeggen: Maak er maar wat van?
Soms zijn mannen juist moeilijker dan vrouwen in een kapsel kiezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat mannen zeggen: Maak er maar wat van?
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Soms zijn mannen juist moeilijker dan vrouwen in een kapsel kiezen
Ik wil wel bij haar langs gaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef TwyLight het volgende:
Mja nee meer omdat je niet zo veel kan met mannelijk haar (kort haar)
Ik had een leuk fel rood kleurtje in mijn haar, en daarvoor moest het eerst blond geverfd worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om zo lang er te zitten?
Ik meestal boven op vinger dikte en achter en zijkanten opscherenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef TwyLight het volgende:
ik zeg altijd gewoon: beetje korter, maar niet te kort he
Lolquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had een leuk fel rood kleurtje in mijn haar, en daarvoor moest het eerst blond geverfd worden.
Heb je een vrouw met van die Chinese handjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meestal boven op vinger dikte en achter en zijkanten opscheren
Gelukkig maarquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb je een vrouw met van die Chinese handjes.
Zal ze niet merkenquote:
Bij mij schijnt lang haar juist beter te zijn.... Ik zelf merk het niet zo...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:31 schreef TwyLight het volgende:
Mja sowieso als ik naar de kapper ben geweest net ben ik altijd 100x zo smooth als ik in discotheek ben ofzomet lang haar zit altijd de hele avond in mn achterhoofd dat mn haren fucked up zitten
Watquote:
Zo, die laatste zin kostte me moeite om te lezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:31 schreef TwyLight het volgende:
Mja sowieso als ik naar de kapper ben geweest net ben ik altijd 100x zo smooth als ik in discotheek ben ofzomet lang haar zit altijd de hele avond in mn achterhoofd dat mn haren fucked up zitten
mij interesseert het ook niet zo veelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:31 schreef TwyLight het volgende:
Haha ja ik had tijdens het typen ook al door dat die zin niet helemaal klopte maar geen zin om hem aan te passenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo, die laatste zin kostte me moeite om te lezen
Mja, okéquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wel als jij er 2 zou mogen en zij niet.
Had je de playlist nou gzien?quote:
Ik ben er uit gekomen, dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Haha ja ik had tijdens het typen ook al door dat die zin niet helemaal klopte maar geen zin om hem aan te passen
Ehm nee?quote:
Echte kerels die leren zelf en halen het in één keer heh?quote:
Precies.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Echte kerels die leren zelf en halen het in één keer heh?
Ik heb er stiekem niet eens iets voor gedaan, ben dr gaan zitten en had 3 foutquote:
Ik boek beetje doorgebladerd, leuke dingen gelezen en met 5 fout gehaaldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb er stiekem niet eens iets voor gedaan, ben dr gaan zitten en had 3 fout
quote:
quote:RATM
- Wake up
- Bullet in the head
- Know your enemy
- Sleep now in the fire
Muse
- Plug in baby
- New born
- Darkshines
- Stockholm syndrome
- Starlight
- Super massive black hole
- Knights of cydonia
The Offspring
- Don't pick it up
- Amazed
- Gotta get away
- What happened to you?
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb er stiekem niet eens iets voor gedaan, ben dr gaan zitten en had 3 fout
Is met lessen en zonder leren theorie halen ook goed?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Echte kerels die leren zelf en halen het in één keer heh?
Niet eens Killing in the Name?quote:
Ik had wel 1 foutquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik boek beetje doorgebladerd, leuke dingen gelezen en met 5 fout gehaald
Is toch cheaten naar mijn ideequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is met lessen en zonder leren theorie halen ook goed?
Die regels met trams heb ik waarschijnlijk keifout gedaan... Dikke carequote:
Dat maakt mij niet uitquote:
Tè standaardquote:
Maar wel vetquote:
Het is ook eigenlijk niet moeilijk, maar veel oefenenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar wel vet.. Ik moet ook meer Muse oefenen eigenlijk, kan veel nummers best spelen als ik maar oefen
STFUquote:
Van Hysteria kon ik het ene riffje... Maar dat de hele tijd spelen zorgt bij mij al snel voor kramp.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk niet moeilijk, maar veel oefenen
ik baalde meer omdat mijn zus geen fout hadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die regels met trams heb ik waarschijnlijk keifout gedaan... Dikke care
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben er uit gekomen, dat is het belangrijkste
Ik moet mezelf niet met mijn zus vergelijken.. Dat is een godse nerd en strebertjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik baalde meer omdat mijn zus geen fout had
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:45 schreef naatje_1 het volgende:
Daar hebben we miss miley cyrus ook weer, je zal wel weer een stijve hebben vanwege het feit dat ze een oscar gaat uitreiken
Ja ik wil eigk opblijven, maar tis doordeweeks tochquote:
Wat is er aan de hand, mstr?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:48 schreef mstr het volgende:
Iemand vraagt aan me wat er aan de hand is, omdat ik niet zoveel klets.
Dat ik niet veel te vertellen hebquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat ik niet veel te vertellen heb
En als diegene dan ook niet met iets komt waar ik over door kan blijven kletsen, ben ik snel klaar
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hebt wel eens van die mensen die ipv een plaat, een heel gebouw voor hun kop hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |