Maar ik had wel mijn trein gehaaldquote:
Vandaag ambulancedienst gebeld, en je mag als beginnend bestuurder geen ambulancechauffeur worden. Dsu ik moet nog 3 jaar wachten...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
het is even niet andersMaar hoe is die dan bij jou?
Dat is altijd fijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar ik had wel mijn trein gehaald... Wat maar één treinstel was ipv twee en de vorige trein reed niet
Hoe lang moet je daarvoor dan je rijbewijs hebben?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vandaag ambulancedienst gebeld, en je mag als beginnend bestuurder geen ambulancechauffeur worden. Dsu ik moet nog 3 jaar wachten...
Dat is kut..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vandaag ambulancedienst gebeld, en je mag als beginnend bestuurder geen ambulancechauffeur worden. Dsu ik moet nog 3 jaar wachten...
Hier ook. 15 minuten vertraging, dus het station staat al vol. En dan ook nog met 1 vol treinstel komen. Goh, dat was leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar ik had wel mijn trein gehaald... Wat maar één treinstel was ipv twee en de vorige trein reed niet
Pauper OVquote:
Jij bent de eerste!quote:
Hou het bij hoeveel je in totaal hebtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pauper OV... Vanochtend ook al 20 minuten vertraging en daardoor te laat bij een afspraak
.
5 minuten te laat komt de trein aanrijden, gaat op het zijspoor staan. Dan weet ik al dat t nog wel even gaat duren.. 2 intercity's moeten er langs dan meestal, 10-15 minuten later komt de stoptrein naar het perron dus ik kan instappen... Alleen op ons station al een 20 minuten vertraging opgelopen
5 jaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe lang moet je daarvoor dan je rijbewijs hebben?
Bij mij in ieder geval wel deze week. Ze is altijd zó enthousiast en doet er graag 3cm meer af dan ik vraagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 cm groeit er bij mij in een week bij of zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval wel deze week. Ze is altijd zó enthousiast en doet er graag 3cm meer af dan ik vraag
Ja, dat topic is héél herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
True. Zag er net nog een topic over in KLB.
Te herkenbaar altijd.
Over gelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 18:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
True. Zag er net nog een topic over in KLB.
Te herkenbaar altijd.
Gewoon zegger dat ze het iets langer moet laten dan jij wilt, dan gaat het goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval wel deze week. Ze is altijd zó enthousiast en doet er graag 3cm meer af dan ik vraag
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ofc notmet groen haar ben ik nog smooth
Lucky bastardquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
3 cm groeit er bij mij in een week bij of zo
"Alleen uitdunnen" snapt ze niet eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon zegger dat ze het iets langer moet laten dan jij wilt, dan gaat het goed.
Tijd voor een andere kapper?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
"Alleen uitdunnen" snapt ze niet eens.
3cm zou nog te overzien zijn bij mij. Ik zeg altijd, bijpunten. En opeens is het veel korter. Tot de vorige keer, toen luisterden ze welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen hond inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Gast, daar laat je je hond nog niet eens op los
Ben ik toch lekker makkelijk met mijn lekker kortquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
3cm zou nog te overzien zijn bij mij. Ik zeg altijd, bijpunten. En opeens is het veel korter. Tot de vorige keer, toen luisterden ze wel
Bij mij is het snel te kortquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
3cm zou nog te overzien zijn bij mij. Ik zeg altijd, bijpunten. En opeens is het veel korter. Tot de vorige keer, toen luisterden ze wel
En hoezo?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil altijd door die mannelijke kapper geknipt worden. Die kan het wel. Toen ik daar eens 3 uur zat stond op een gegeven moment de hele kapperszaak om mij heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |