Nee maar ik stond dus mooi 5 minuten voor vertrektijd op het station. En toen hebben ze dat echt 3 keer omgeroepen ofzo. Dusjaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik keek pas als ik op het station was hoeveel het nou ongeveer was, ga niet moeilijk lopen doen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar ik stond dus mooi 5 minuten voor vertrektijd op het station. En toen hebben ze dat echt 3 keer omgeroepen ofzo. Dusja
Een bandje. Maar dan nog. 3 keer binnen 5 minuten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
hebben ze daar een bandje of roept iemand dat om?
Ik ken hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een bandje. Maar dan nog. 3 keer binnen 5 minuten.
Shit man.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en gebrek aan vrienden die dat leuk vinden
Denk je dat mijn ouders me in mijn eentje laten gaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gewoon alleen gaan volgende keer, heeft vriendin van me ook twee keer gedaan.
Of je gaat jezelf vermaken zodat je er niet steeds aan denkt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar nu wordt het dus weer net als vorig jaar achter de PC kijken... ook leuk...
Denk je dat ik weet hoe jouw ouders zijn?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk je dat mijn ouders me in mijn eentje laten gaan?
Het is maar Lowlands.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar nu wordt het dus weer net als vorig jaar achter de PC kijken... ook leuk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is maar Lowlands.helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is maar Lowlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk je dat ik weet hoe jouw ouders zijn?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is maar Lowlands.Daar weet jij helemaal niets vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met je Aziatische muziek en je beleid tegen de single
Volgend jaar? Ik wil wel eens heen ik heb maar hetzelfde probleem als jij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, en gebrek aan vrienden die dat leuk vinden
Ohquote:
Dan ben ik wel 17quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgend jaar? Ik wil wel eens heen ik heb maar hetzelfde probleem als jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |