Ja iddquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof ze al getrouwd zijn en 3 kinderen hebben.
Dat moet je verdomme toch zelf wetenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deed de ex van Jochem ook, ja je mag niet meer drinken en blowen etc. Achterlijke klapmongool.
Dat heb je uitgerekend?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef DeLuna het volgende:
Trevland, ik hoef nog maar 5 uur en 45 minuten, dan heb ik je ingehaald.![]()
quote:15 minuten vertraging vanochtend
Ik denk dat als ik dit jaar haal maar de nerd ga uithangen op de universiteit ofzo.quote:
Praat me er niet vanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
ROCK WERCHTER. LOWLANDS. WHUT?! YES YES YES. WOO.
Nee, ik hou dat bij. Je telt gewoon iedere keer je vertraging bij je totale vertraging op. Zo moeilijk is dat niet.quote:
Nee maar dat zou andersom ook wel zo zijn. Dat hij jou een avond thuis wil hebben, geen probleem toch. Maar iemand helemaal veranderen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja iddKijk, als je samenwoont en hij gaat elke avond zonder jou uit en je zegt dat je het fijn vindt als hij één avond thuis blijft. Oké, maar daar manipuleer je hem niet mee.
Doe je goed, zo te zien ben je er bijnaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:32 schreef DeLuna het volgende:
Trevland, ik hoef nog maar 5 uur en 45 minuten, dan heb ik je ingehaald.![]()
15 minuten vertraging vanochtend
Elkaar dingen verbiedenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Zulke mensen moet je afschieten.
Lekker je eigen leven blijven houden.
Nee, en dingen verbieden. Dat je iets voorlegt en dat je samen tot een oplossing komt waar je het mee eens bent, a la.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar dat zou andersom ook wel zo zijn. Dat hij jou een avond thuis wil hebben, geen probleem toch. Maar iemand helemaal veranderen.
Ik dacht met postenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik hou dat bij. Je telt gewoon iedere keer je vertraging bij je totale vertraging op. Zo moeilijk is dat niet.
Huh, wat zeg je?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet jij niet eens wat minder op fok?
Ja he. Nou, eigenlijk was het 20. Maar zie riepen eerst, 10 minuten!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed, zo te zien ben je er bijna
Ja wtf, ik geil niet constant op mijn postcount. Ik heb de hele dag al niet gekeken.quote:
ik keek pas als ik op het station was hoeveel het nou ongeveer was, ga niet moeilijk lopen doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja he. Nou, eigenlijk was het 20. Maar zie riepen eerst, 10 minuten!!!
Dus ik:![]()
En toen was het 20 minuten.
Dus ik:![]()
![]()
![]()
En toen was het 15 minuten.
Dus ik.![]()
![]()
En toen kwam hij pas na 17 minuten.![]()
Maarja.
Nounou, een dag alquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja wtf, ik geil niet constant op mijn postcount. Ik heb de hele dag al niet gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |