Ik meestal boven op vinger dikte en achter en zijkanten opscherenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef TwyLight het volgende:
ik zeg altijd gewoon: beetje korter, maar niet te kort he
Lolquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had een leuk fel rood kleurtje in mijn haar, en daarvoor moest het eerst blond geverfd worden.
Heb je een vrouw met van die Chinese handjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meestal boven op vinger dikte en achter en zijkanten opscheren
Gelukkig maarquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb je een vrouw met van die Chinese handjes.
Zal ze niet merkenquote:
Bij mij schijnt lang haar juist beter te zijn.... Ik zelf merk het niet zo...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:31 schreef TwyLight het volgende:
Mja sowieso als ik naar de kapper ben geweest net ben ik altijd 100x zo smooth als ik in discotheek ben ofzomet lang haar zit altijd de hele avond in mn achterhoofd dat mn haren fucked up zitten
Watquote:
Zo, die laatste zin kostte me moeite om te lezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:31 schreef TwyLight het volgende:
Mja sowieso als ik naar de kapper ben geweest net ben ik altijd 100x zo smooth als ik in discotheek ben ofzomet lang haar zit altijd de hele avond in mn achterhoofd dat mn haren fucked up zitten
mij interesseert het ook niet zo veelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:31 schreef TwyLight het volgende:
Haha ja ik had tijdens het typen ook al door dat die zin niet helemaal klopte maar geen zin om hem aan te passenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo, die laatste zin kostte me moeite om te lezen
Mja, okéquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wel als jij er 2 zou mogen en zij niet.
Had je de playlist nou gzien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |