Ik liet toen mijn haar verven en dat vonden ze nogal bijzonder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Die heb ik niet. Ik heb een oud wijf met een rokersstem van heb ik jou daar, en de ander is dik en doet hele strakke kleren aanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil altijd door die mannelijke kapper geknipt worden. Die kan het wel. Toen ik daar eens 3 uur zat stond op een gegeven moment de hele kapperszaak om mij heen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik liet toen mijn haar verven en dat vonden ze nogal bijzonder.OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe krijg je het voor elkaar om zo lang er te zitten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil altijd door die mannelijke kapper geknipt worden. Die kan het wel. Toen ik daar eens 3 uur zat stond op een gegeven moment de hele kapperszaak om mij heen
Donker haar en die snor weg, en dan ben je wel klaar hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Gast, daar laat je je hond nog niet eens op los
Libelle en praten met de andere dames natuurlijk. Kapper is gewoon verkapt socializen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om zo lang er te zitten?
is ook niet mijn bedoeling en niet in de buurtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef nijnja het volgende:
Trev, jkij gaat mijn baan niet jatten hoor
Nee, ze heeft geen leuk hoofd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Donker haar en die snor weg, en dan ben je wel klaar hoor
Goed punt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
is ook niet mijn bedoeling en niet in de buurt
Mannen knippen vind ik fijner dan vrouwenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil ook echt niet door een vrouw geknipt wordeneen vrouw heeft nog NOOIT mijn haren goed geknipt.
Die zijn veel beter in andere vrouwen knippen, laat mijn haren mooi door een man doen
Jawel.quote:
Omdat mannen zeggen: Maak er maar wat van?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef TwyLight het volgende:
Sowieso ik ken ook een paar kapsters en die vinden het ook allemaal helemaal niet leuk om mannen te knippen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat mannen zeggen: Maak er maar wat van?
Soms zijn mannen juist moeilijker dan vrouwen in een kapsel kiezenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat mannen zeggen: Maak er maar wat van?
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Soms zijn mannen juist moeilijker dan vrouwen in een kapsel kiezen
Ik wil wel bij haar langs gaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef TwyLight het volgende:
Mja nee meer omdat je niet zo veel kan met mannelijk haar (kort haar)
Ik had een leuk fel rood kleurtje in mijn haar, en daarvoor moest het eerst blond geverfd worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om zo lang er te zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |