Ik vin het ook overrated hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets vanafMet je Aziatische muziek en je beleid tegen de single
Je hebt echt helemaal geen flikker van begrepen he.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets vanafMet je Aziatische muziek en je beleid tegen de single
Ik weet nog als de dag van gister dat ik 17 was.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel 17Dus dan ben ik weer wat ouder
trollactie geslaagdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hebt echt helemaal geen flikker van begrepen he.
Ik heb NIETS tegen de single, alleen tegen de manier waarop de meeste artiesten ze na het album uitbrengen zonder meerwaarde. SNAP DAT NOU.
Jezus.
Hoe dat dan? Metm ij wel ok, teveel gegeten net, maar verder goedquote:
Dat is toch niet erg, 60 is erg, daarvoor is er niets aan de handquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet nog als de dag van gister dat ik 17 was.
En dan ben ik al 21 als jij 17 bent, tering
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]Zeg dat dan gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Nee ik woon niet in tilburg hoor
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Hier goed, alleen nu tot morgen wachten op antwoord op een ander bedrijf voor een stage plek, die waar ik woensdag op bezoek was had geen plaatsquote:
Je had toch al een plekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier goed, alleen nu tot morgen wachten op antwoord op een ander bedrijf voor een stage plek, die waar ik woensdag op bezoek was had geen plaatsen hoesi daar?
21 klinkt gelijk weer zo oud.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg, 60 is erg, daarvoor is er niets aan de hand
Dan ben ik al 18.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel 17Dus dan ben ik weer wat ouder
Maar ik doe nooit gemeen tegen modjesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan kun jij niet gemeen doen want dat doe ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |