quote:
Nee hoor, ik ga er van uit dat ze weer magisch beter wordt strakjesquote:
Ik doe niet aan bekkenbosjes!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee, maar twijfel over de locatieGreys?
Die voelt zich niet lekker. Ligt nu in d'r mand.quote:
Zou het?quote:
Bekken wist ik ook wel ja... maar de locatie dan weer nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee, maar twijfel over de locatieGreys?
Zenuwtjes voor jullie date?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bekkenbosjes!
[..]
Die voelt zich niet lekker. Ligt nu in d'r mand.
Maar die komt er vast als herboooooooren uit! *duimt*
[..]
Zou het?
Echt?
Goodbye? Zenuwtjes?quote:
Hmmm.... maar wat kan het anders zijn?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye? Zenuwtjes?
Die is ons wel gewend hoor, dus dat zal het niet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gewoon echt ziek, ze is er voor naar huis gegaan van het werk.quote:
quote:Mannen in rok nieuwe hype?
AMSTERDAM - Nu ook gewoon bij H&M verkrijgbaar: de mannenrok. Maar of het wat is? Topontwerper Marc Jacobs draagt regelmatig een rok en ook Jean Paul Gailtier en Comme Des Garçons lieten hun modellen afgelopen winter in een rok op de catwalk lopen. Misschien toch een nieuwe trend? Wat vind jij?
aah joh, even flink doorleren, dan mag je morgen misschien al een snelkoppeling op je bureaublad makenquote:
nou, ik vind deze man een beetje vrouwelijk eigenlijk...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon echt ziek, ze is er voor naar huis gegaan van het werk.
Die voelt zich echt niet lekker hoor. Maar ik duim dat het straks beter gaat
En anders moeten we het verzetten.
Oh enneh... in de Telegraaf:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:42 schreef tombolafan het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-moet-grootser.html
5 draaiorgels FTW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gáát onze klompendroomquote:"Ik zie mezelf echt niet in een rood-wit-blauwe of Delftsblauwe jurk staan."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zij hoeft toch ook niet te kijken... WIJ!quote:
ssssssssssst!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
een rok staat alleen schotten![]()
en mcmossel
he greys, hoest met je zwemteam?
RIP Inge, Ian en Peterquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
een rok staat alleen schotten![]()
en mcmossel
he greys, hoest met je zwemteam?
Ik zou ook onder water blijven als ik ooit een reiger boven mn huis zag hangenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
RIP Inge, Ian en Peter![]()
Denk ik. Want ik heb ze nog steeds niet gezien en het is nu toch wel weer warm genoeg om boven te komen.
als ze dood zijn drijven ze toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk ik. Want ik heb ze nog steeds niet gezien en het is nu toch wel weer warm genoeg om boven te komen.
ohja, das waar, de reigertquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, laten we het vlak voor de lunch even over de mossel van Greys hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, das waar, de reigert![]()
mcmossel wel nog ok?
Ik ruil mijn Mr direct in!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon echt ziek, ze is er voor naar huis gegaan van het werk.
Die voelt zich echt niet lekker hoor. Maar ik duim dat het straks beter gaat
En anders moeten we het verzetten.
Oh enneh... in de Telegraaf:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, laten we het vlak voor de lunch even over de mossel van Greys hebben.
het internet heeft mij permanent beschadigd, ik kijk nergens meer van opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
beter dan TIJDENS de lunchquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
wel eerst je benen epileren dan he!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef Dirkh het volgende:
Om de dooie dood dat ik met een rok ga lopen, wat wordt het volgende? Een minirok met witte kousjes?
Mijn drinken kwam haast door mijn neus naar buitenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja! Dirk! Is dat niet eens leuk voor op je weblog!?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel eerst je benen epileren dan he!
en wat voor damesapparaten had je nog meer in gedachten dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Dirk! Is dat niet eens leuk voor op je weblog!?
Dirkh test damesapparaten
En dat we dan je benen gaan epileren enzo? Dat jij dan gaat beoordelen of wij voor niets piepen?
Bukkuuuuhquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en wat voor damesapparaten had je nog meer in gedachten dan?
Het is half 12 geweest toch?quote:
Bedoel je Ons kent Ons met Cobie en Dooie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:06 schreef tombolafan het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10708026
vanaf 21.40
jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bedoel je Ons kent Ons met Cobie en Dooie?
Ik zag het gisteren idd...hilaaarischquote:
ik zag net toevallig de herhaling, vandaar...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren idd...hilaaarisch![]()
Heb hier helaas geen geluid
quote:
Niet alleen apparaten, maar dat was een leuke titelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en wat voor damesapparaten had je nog meer in gedachten dan?
mij ook!!!! Ik stem voor!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alleen apparaten, maar dat was een leuke titel
- Epilady
- Gezichtsmaskers (van die dingen die hard worden)
- Waterproof mascara en dan er weer af zien te krijgen
- Panties
- Stijltang voor het haar
dat soort dingen. Lijkt me geweldig als uitgerekend Dirkh dat soort zooi ging testen.
En ik gooi hem er weer ff in; gewoon...omdat het kanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
- Epilady
- Panties
dat soort dingen. Lijkt me geweldig als uitgerekend Dirkh dat soort zooi ging testen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
- Epilady
- Panties
Whut whut whut?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT!!!!! Hij leest hier toch wel!!!!
Pas op je woorden vanaf nu!
80 euro ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik gooi hem er weer ff in; gewoon...omdat het kan![]()
En omdat het me blijft verbazen![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-winter-pantys.html
Niet weer die mantyhose hè?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik gooi hem er weer ff in; gewoon...omdat het kan![]()
En omdat het me blijft verbazen![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-winter-pantys.html
Daar had ik nog geeneens aan gedacht.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
80 euro ookzouden die dan niet dat mannelijke haar door de panty heen laten zien?
Ze moeten eerst wel epilerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
80 euro ookzouden die dan niet dat mannelijke haar door de panty heen laten zien?
Zie je jezelf al zitten 's ochtends op de bedrand?quote:
Neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zie je jezelf al zitten 's ochtends op de bedrand?![]()
"he verdorie...een ladder in m'n kous"
Ik heb als vrouw zijnde al een schijthekel aan die dingen
Dude! TMIquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
En dan moet ik dus m'n benen ontharen... Daar kan je een trui van breien![]()
Kan ik nog wel een weekje vrijnemen als ik dat moet ontharen
Men neme wat hars en een Greys...5 minutenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
En dan de rok erbij...lekker hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee
Dit is trouwens wel hét bewijs dat alle couturiejeers homo zijn.
ze hebben ooit geprobeerd mijn haar te stijlenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
- Epilady
- Panties
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je waar je wanten van kan breien
Of blonde haartjes die door een zwarte panty heenprikken (maak ik me soms wel eens schuldig aan en dat ziet er niet uit!).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze moeten eerst wel epileren![]()
Sommige vrouwen hebben dat ook; dan zie je dat haar zo onder die panty geplakt....rilllll
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT!!!!! Hij leest hier toch wel!!!!
Pas op je woorden vanaf nu!
Idd flutdingenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zie je jezelf al zitten 's ochtends op de bedrand?![]()
"he verdorie...een ladder in m'n kous"
Ik heb als vrouw zijnde al een schijthekel aan die dingen
Iiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Vandaar dat ik de winter luf.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of blonde haartjes die door een zwarte panty heenprikken (maak ik me soms wel eens schuldig aan en dat ziet er niet uit!).
GAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
Eens even wat terugzoeken. Dat over die doos. En er was nog iets
Zie je dat woord JJHquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:37 schreef Cat22 het volgende:
Maar het was extragratizzzz!
Do not mess wizz ze kwootzzzzzzz.quote:
Ja, nu kun je opeens zoenen.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik zie zo snel niets wat ik niet kan handelen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelf jij hebt dus grenzen.Volgende keer zorg ik voor een privédoos. Speesjaal onaangeraakt door anderen. Voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[..]
[..]
Huh... eh... nou... moet ik het dan zelf doen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Dirk! Is dat niet eens leuk voor op je weblog!?
Dirkh test damesapparaten
En dat we dan je benen gaan epileren enzo? Dat jij dan gaat beoordelen of wij voor niets piepen?
Ik zit er sterk over te denken mijn doos terug te trekken. Mag je in je eigen ballen graaien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Cat, je hebt 'm wel goed onder de duim.
Dan gaat het doosgraaien in de ballenbak bij de Mc dus nog gewoon door
Er zijn vast wel dames bereid je op weg te helpen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huh... eh... nou... moet ik het dan zelf doen?
Openminded heet dat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Cat, je hebt 'm wel goed onder de duim.
Dan gaat het doosgraaien in de ballenbak bij de Mc dus nog gewoon door
En dat zijn wij.quote:
Wij weten hoe het zi.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat zijn wij.Wij weten hoe het zit he schat?
Beeeetje zielig, die overduidelijke afgunst.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
En zie hier het schoolvoorbeeld van 'Onder de plak'
Hé zeg, ga jij eens wat haar over die kale plek boven op jouw hoofd heenkammen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
En zie hier het schoolvoorbeeld van 'Onder de plak'
Cat, jij had eerst Ll toch? Nog vóór JJH? * terugleest *quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beeeetje zielig, die overduidelijke afgunst.![]()
Jij mag niks van die van jou he?
Neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beeeetje zielig, die overduidelijke afgunst.![]()
Jij mag niks van die van jou he?
Oh, is het zo'n clubje in FFquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat, jij had eerst Ll toch? Nog vóór JJH? * terugleest *
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Hé zeg, ga jij eens wat haar over die kale plek boven op jouw hoofd heenkammen.
quote:
eeeeeeeh ja...quote:
Ll was een vluggertje. Die stelde al gauw teleur en toen kwam Jquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh ja...
Cat&JJH
en Cat vroeger Ll, maar Ll is nu het bekkie van Greys, die soms lesbisch is, en dan met Goodbye is
duidelijk?
quote:
De Verlosserquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ll was een vluggertje. Die stelde al gauw teleur en toen kwam JJ
H in mijn leven.
Stelde die al snel teleur ja? En Greys doet het er nog steeds mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
H in mijn leven.
quote:
quote:
Ah, no help there then.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stelde die al snel teleur ja? En Greys doet het er nog steeds mee?
Dan moet je Greys maar niet van JJH laten snoepen, dan wil ze alleen nog maar hem, als hij zoveel beter isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Waar zijn mods als je ze nodig hebt?
[..]
Ah, no help there then,
Das dan weer het verschil tussen denkbeeldig en de realiteitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stelde die al snel teleur ja? En Greys doet het er nog steeds mee?
Bizar clubje eigenlijk als je het zo leest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh ja...
Cat&JJH
en Cat vroeger Ll, maar Ll is nu het bekkie van Greys, die soms lesbisch is, en dan met Goodbye is
duidelijk?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
H in mijn leven.
quote:
quote:
DAt 'als' kun je wel weg laten, ik ben zoveel beter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moet je Greys maar niet van JJH laten snoepen, dan wil ze alleen nog maar hem, als hij zoveel beter is
Als je Beestachtig Verlangen leest valt dit wel meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Bizar clubje eigenlijk als je het zo leest.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt 'als' kun je wel weg laten, ik ben zoveel beter.
Dat is dan wel weer zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je Beestachtig Verlangen leest valt dit wel mee
Ik geloof je op je woord, goed?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt 'als' kun je wel weg laten, ik ben zoveel beter.
Jullie zijn nog niet veel verder gegaan hoor, dat komt nogquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo.
Dat moet ik ook weer eens bijlezen!
eeeeeeeh, ik moet dan dus kijken wie van JULLIE twee beter is he...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, laat het hem maar bewijzen dan.
Cat is bevooroordeeld. Jij bent onpartijdig
How you doin'quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh, ik moet dan dus kijken wie van JULLIE twee beter is he...
Maar we zijn GEEN kliekje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
Het lijkt inderdaad wel een of andere hippie leefgroep uit de 60's. Iedereen doet het met elkaar
Ik ben er ook vantussen, heb een afspraak met mijn bad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
Dusssssssssssssss
Ik ga maar eens naar school denk ik... het wordt me hier IETS te heet onder de voeten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er ook vantussen, heb een afspraak met mijn bad.![]()
Nee hoor, ik help je wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huh... eh... nou... moet ik het dan zelf doen?
Nee, vertel eens?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Had ik al gezegd dat ik er inmiddels 100% van overtuigd ben dat we ons gaan kwalificeren
Ik ben er 100% van overtuigd dat we ons gaan kwalificeren... 5 draaiorgels, die ouwe gek die ze aanzwengelt, Sieneke er tussendoor wandelend... ik zeg bingoquote:
Maar 5 draaiorgels die niet tetteren (want dat lijkt me stug dat die synchroon kunnen spelen...) is toch best een gek decor dan? Aan de andere kant is het wel opvallend iddquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er 100% van overtuigd dat we ons gaan kwalificeren... 5 draaiorgels, die ouwe gek die ze aanzwengelt, Sieneke er tussendoor wandelend... ik zeg bingo
Het voelt als blasfemisme wat je nu schrijft. Vol vertrouwen was je, vol geloof in ons aller Sieneke en het geweldige nummer. Maar steeds meer zie ik twijfel, en dat voelt niet goed zeg ik je.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar 5 draaiorgels die niet tetteren (want dat lijkt me stug dat die synchroon kunnen spelen...) is toch best een gek decor dan? Aan de andere kant is het wel opvallend idd
Ze hoeven ook niet live te tetteren... dat doet geen enkel instrument (in mijn ogen ook een farce). Zelfs de viool van Rybak vorig jaar was niet live...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar 5 draaiorgels die niet tetteren (want dat lijkt me stug dat die synchroon kunnen spelen...) is toch best een gek decor dan? Aan de andere kant is het wel opvallend idd
Onderschat onze zigeunermensen niet. Die kunnen synchroon draaien als ze dat willen, desnoods met hun ogen dicht en ondertussen de jongen met de traan schilderend.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet live te tetteren... dat doet geen enkel instrument (in mijn ogen ook een farce). Zelfs de viool van Rybak vorig jaar was niet live...
Ik ben heel benieuwd of ze er echt komen, die extra draaiorgelsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er 100% van overtuigd dat we ons gaan kwalificeren... 5 draaiorgels, die ouwe gek die ze aanzwengelt, Sieneke er tussendoor wandelend... ik zeg bingo
Lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
Een middagje zon en de orchidee bloeit!
En mijn vleesetende plant[sub]je[/s] bloeit ook!
En de vijver bubbelt!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekkernog een half uurtje en dan ga ik ook vd zon genieten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Boor zit ook sinds weken weer lekker buiten in de kattenren, op de bovenste plank, in de zon
Als ie er nou maar niet weer vanaf klettert
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is een kat toch?
Grmmppfff ik ben gierig aan het worden, ze komen hier weer met potjes rond om geld in te stoppen en heb spontaan uitslag.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Boor zit ook sinds weken weer lekker buiten in de kattenren, op de bovenste plank, in de zon
Als ie er nou maar niet weer vanaf klettert
Jep ivm verlof.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor potjes?Cadeau'tje voor collega?
Batterijen zijn opquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Batterijen zijn op
Maar Boor in de ren ziet er zó uit:
[ afbeelding ]
En soms klimt ie liever aan de buitenkant
[ afbeelding ]
Of wil hij liever naar binnen![]()
[ afbeelding ]
Want kont aan kont met de hond (dat rijmt!) is toch het leukst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga nou gewoon eens boven die vijver hangen om je visjes te zoeken!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
Een middagje zon en de orchidee bloeit!
En mijn vleesetende plantje bloeit ook!
En de vijver bubbelt!
Oh ja wacht, ik zal even de foto met zijn Geer-look opzoekenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Awwwww, jammer dat de foto's zo klein zijn die eersteEn
Wat was nu die foto laatst met die Geer look-a-like, ik heb me bescheurd van het lachen toen ik het zag
Als je bij hem gaat liggen, zoals hij op de laatste foto ligt, klimt hij dan ook in je trui, zet hij z'n nagels snel erin?
Lief he?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja wacht, ik zal even de foto met zijn Geer-look opzoeken
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit in college![]()
Stoer he...Wel met FOK! erbij natuurlijk...
![]()
Echt sprekend toch, die blik?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wat was nu die foto laatst met die Geer look-a-like, ik heb me bescheurd van het lachen toen ik het zag
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt sprekend toch, die blik?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan moet ik in de bodem poeren. Want het is heel helder water dus dan had ik ze al lang moeten zienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga nou gewoon eens boven die vijver hangen om je visjes te zoeken!
En hoe vonden B&B de anti-mijt behandeling?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Als je bij hem gaat liggen, zoals hij op de laatste foto ligt, klimt hij dan ook in je trui, zet hij z'n nagels snel erin?
[..]
mooi... hopen dat het echt mijt is, dan ben je er snel van afquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet ik in de bodem poeren. Want het is heel helder water dus dan had ik ze al lang moeten zien
Ze kregen gewoon allebei zo'n klein tubetje in de nek, daar voelden ze niets van hoorVooral niet omdat ik het deed terwijl ze aten, dan hebben ze verder nergens erg in.
Echt schattig ja... onze hond is 15,5 geworden... dus hopelijk heb je er nog even plezier vanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief he?
Het hondje is al 14 en de kat hebben we pas anderhalf jaar geleden uit het asiel gehaald.
En dat gaat wonderbaarlijk goed, gewoon niet één keer gegromd, geblazen of gekrabt
[..]
Nee, dan gaat ie op zijn rug liggen met zijn pootjes in de lucht, dan moet ie op zijn buik gekriebeld wordenquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ie op zijn rug liggen met zijn pootjes in de lucht, dan moet ie op zijn buik gekriebeld worden
Zo...
[ afbeelding ]
SLOWCHAT = alles is ontopicquote:
Dank je!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Je maakt sowieso wel erg mooie foto's Greys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
Ik pruts maar wat aan hoor.
Deze vind ik zelf zo mooi, jammer dat ie overbelicht is door de zon, maar de kat is daar zo tofIk vind het juist wel een mooi effect hebben, die zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En niemand die dat dan even bij mij meldt of zo he? Ja, een keer en toen poste ik meteen in FF.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SLOWCHAT = alles is ontopic
In FF hebben we het soms ook over Sieneke...
Het zit je nog hoog he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En niemand die dat dan even bij mij meldt of zo he? Ja, een keer en toen poste ik meteen in FF.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met allllllllll die boodschappen?Oh jij naar mensch, want ik schrok me al doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een mooi effect hebben, die zon
Beterschap!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met allllllllll die boodschappen?Wat gingen jullie dan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou zo niet zeggen dat ie er anders uit ziet als een wild beest he?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
Ik pruts maar wat aan hoor.
Deze vind ik zelf zo mooi, jammer dat ie overbelicht is door de zon, maar de kat is daar zo tofDie vind ik alleen maar mooier door die zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Doen we dan ook al die borstels met opzetstukken een schopje richting SEX?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En niemand die dat dan even bij mij meldt of zo he? Ja, een keer en toen poste ik meteen in FF.
Naar mensch. Je kent me!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh jij naar mensch, want ik schrok me al dood
Dankje!quote:
Gek wiefquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar mensch. Je kent me!
Voel je je al wat beter verder?
Ik ga even boodschappen doen en daarna badderen enzo
En even in bad misschien? Helpt dat niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dankje!
Het lukt me nu niet meer om te slapen, maar m´n hoofd zit vol watten lijkt het wel. Bluh.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dankje!
Het lukt me nu niet meer om te slapen, maar m´n hoofd zit vol watten lijkt het wel. Bluh.
En oh-oh vind me een kleuter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
Greys! JJH en ik hebben Ll aan het leren gekregen door hem dol te![]()
![]()
-en in het FFSC
Nou ja, dat moet je dan maar voor lief nemen, we hebben het wel geklaard...quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
Greys! JJH en ik hebben Ll aan het leren gekregen door hem dol te![]()
![]()
-en in het FFSC
hij is terug...quote:
Ik heb het in ieder geval maar wel in m'n sig gezet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet je dan maar voor lief nemen, we hebben het wel geklaard...
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval maar wel in m'n sig gezet.
Hij is nog jong he...quote:
Dan tref je het dat ik zo goed met kinderen ben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval maar wel in m'n sig gezet.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan tref je het dat ik zo goed met kinderen ben.
Lief van je, maar wij pedagoochelen zelf wel wat. Komt goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Als je pedagogische raad nodig hebt hoor ik het wel...
Eigenlijk twijfel ik daar totaal niet aan, als ik er bij nadenk...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief van je, maar wij pedagoochelen zelf wel wat. Komt goed.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O_-quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan tref je het dat ik zo goed met kinderen ben.
quote:
denk maar aan de huwelijksnachtquote:
werk ze!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off, moet vanavond nog werken. Braaf blijven he kindjes!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off, moet vanavond nog werken. Braaf blijven he kindjes!
Wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds Dirk is begonnen over Cat d'r avatar kan ik m'n ogen er niet vanaf houden![]()
quote:
Da's fijn nieuws.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, voor wie geinteresseerd is, mijn oma is geopereerd vandaag (aan een darmtumor). De doktoren wilden aanvankelijk met een kijkoperatie aan de gang maar dat ging niet dus toch maar een "echte" operatie. En die is geslaagd. Geen uitzaaiingen gevonden, en nu 14 dagen in het ziekenhuis bijkomen.
Oma's
.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, voor wie geinteresseerd is, mijn oma is geopereerd vandaag (aan een darmtumor). De doktoren wilden aanvankelijk met een kijkoperatie aan de gang maar dat ging niet dus toch maar een "echte" operatie. En die is geslaagd. Geen uitzaaiingen gevonden, en nu 14 dagen in het ziekenhuis bijkomen.
Oma's
.
Tha_Oma!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Oma's
.
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Oma's
.
We hebben een kamerdeelprobleempjequote:
Kamerdeelprobleempje?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We hebben een kamerdeelprobleempjeen nu iemand die me doodzwijgt
.
Donderdagen kunnen niet meer want ik moet dan wie is de mol kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Greys wanneer doen we weer een filmbespreking?
Ik praat niet met mensen met een kamerdeelprobleemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Donderdagen kunnen niet meer want ik moet dan wie is de mol kijken.
Moet ik diegene even bellen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik praat niet met mensen met een kamerdeelprobleem
Ik ga vanavond Sex and The City, the movie, kijken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En we hadden nog iemand op Woensdag geloof ik, oke de andere dagen dan
Komt U maar
Wil je... of ben ik iets te vroeg?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
helpt het als ik niet degene ben die er een probleem mee heeft
Deel graag mijn kamer, gezellig
Oehh leuk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga vanavond Sex and The City, the movie, kijken.
En aan de drank.
Daarna heb ik er vast een heel interessant verhaal over!
Wil ik wat?quote:
Ja, hij stond bij de supermarkt.quote:
He, nu zet je me neer als een oversexte puber en dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is Dirk.
Je kamer delen dus.
Met hem.
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga vanavond Sex and The City, the movie, kijken.
En aan de drank.
Daarna heb ik er vast een heel interessant verhaal over!
Graagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ik diegene even bellen?
Ik ben in the mood!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door Ml-etje op 02-03-2010 18:01:19 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
oh prima hoor zolang hij geen bezemsteel heeft vind ik het best.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is Dirk.
Je kamer delen dus.
Met hem.
Ja zou daar budget voor zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:49 schreef Dirkh het volgende:
Wel weer leuk dat er meteen een Google banner onder staat van Kamernet.nl Dus het kamerdeelprobleem is zo opgelost, met een druk op de knop.
GB nog ziekjes, ocharmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, hij stond bij de supermarkt.
En aangezien ik ineens toch geen ruk te doen meer heb vanavond
Hihi je hebt me wel aan het lachenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
Ml-etjeWat een idioterie.
Ik had haar denk ik overgoten met lauwe koffie en had de deur achter me dicht getrokken om nooit meer terug te komen. Maar dat helpt vast niet, als ik dat zeg![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
Ja, hete koffie geeft meteen weer zo'n gegil en gedoe
Maar hoop wel dat je er uit komt donderdag, want dit lijkt me niet echt een werkbare situatie.
Op zijn zachtst gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Stiekem ben je toch wel lief he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en wij zitten hier voor jan lul zeker.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:05 schreef Greys het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:04 schreef Dirkh het volgende:
Altijd leuk, vrouwen op kantoor. Ik heb ook twee vrouwelijke collega's, twee oude besjes, en zet die eens op een andere stoel en hun hele huishouden ligt overhoop. Twee weken geleden ook al gemekker vanwege een verhuizing en de indeling van het kantoor tot aan een huilende dame toe.
Sommigen moet je gewoon expres stangen, dat moeilijke gedoe. En sorry, of ik loop alleen tegen de verkeerde vrouwen aan, maar met een mannelijke collega heb ik dat soort gemekker niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
Waarom fluisteren we ook alweer?![]()
![]()
[spoiler]knip[spoiler]
Jep, dat het zo lang duurt is omdat die persoon er maar 1x in de 2 weken is max.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:12 schreef JJH het volgende:
Ik snap het niet. Gaat het over die situatie waar je het laatst ook al over had?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en wij zitten hier voor jan lul zeker.
En die gaat alsnog eisen lopen stellen die voor een onwerkbare situatie zorgen? Belachelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep, dat het zo lang duurt is omdat die persoon er maar 1x in de 2 weken is max.
Mja dat hoor ik van iedereen,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En die gaat alsnog eisen lopen stellen die voor een onwerkbare situatie zorgen? Belachelijk
Ja toch, worden we hier als oud vuil aan de kant gezet als "niets"quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja toch, worden we hier als oud vuil aan de kant gezet als "niets"
Ik wil niet stoken hoor, maar ik denk dat we een stemronde moeten houden of we nog wel met Greys (de mevrouw die het allemaal wel even regelt hier en gewoon op ons neerkijkt) willen SC-en.
Wij hebben ook gevoel.
Hier, gevoelsmens:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja toch, worden we hier als oud vuil aan de kant gezet als "niets"
Ik wil niet stoken hoor, maar ik denk dat we een stemronde moeten houden of we nog wel met Greys (de mevrouw die het allemaal wel even regelt hier en gewoon op ons neerkijkt) willen SC-en.
Wij hebben ook gevoel.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:13 schreef Ml-etje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]Erboven dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja het is best irritant.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Jij kent haar beter, ik vertrouw jou er dan maar op.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
vanwege haar lengte dan misschien maar kan me even niet voorstellen dat Greysie dat doet
Boven de 40 is idd oud.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Erboven dusen ja het is best irritant.
Nou dat zou ik niet doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij kent haar beter, ik vertrouw jou er dan maar op.
Waarom heb ik nou het idee dat die tekst voor iets anders gebruikt wordt?quote:
Sperziebonen, varkenslapje.. en is ook al op. Was niet lekker, geen idee waarom, maar het was bagger.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
Het water staat op voor de penne, wat eten jullie??
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
Het water staat op voor de penne, wat eten jullie??
Wat kan daar nou mis mee gaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sperziebonen, varkenslapje.. en is ook al op. Was niet lekker, geen idee waarom, maar het was bagger.
Morgen wel weer wat lekkers, bietjes op z'n ala bloops: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=609900&rq=bietjes
Jemig Greys, je kan nog aanschuivenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen...
Maar ik ging net dus naar de supermarkt om eten te halen en wat heb ik gekocht:
- Sex and The City DVD
- jus/cocos drankjes
- cola
- chips
- menthol sigaretten
- zo'n post-verstuur-doosje voor MissBliss omdat ik haar nog dat kattenvoer zou sturen
Vergeten eten te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |