Neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beeeetje zielig, die overduidelijke afgunst.![]()
Jij mag niks van die van jou he?
Oh, is het zo'n clubje in FFquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat, jij had eerst Ll toch? Nog vóór JJH? * terugleest *
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Hé zeg, ga jij eens wat haar over die kale plek boven op jouw hoofd heenkammen.
quote:
eeeeeeeh ja...quote:
Ll was een vluggertje. Die stelde al gauw teleur en toen kwam Jquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh ja...
Cat&JJH
en Cat vroeger Ll, maar Ll is nu het bekkie van Greys, die soms lesbisch is, en dan met Goodbye is
duidelijk?
quote:
De Verlosserquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ll was een vluggertje. Die stelde al gauw teleur en toen kwam JJ
H in mijn leven.
Stelde die al snel teleur ja? En Greys doet het er nog steeds mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
H in mijn leven.
quote:
quote:
Ah, no help there then.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stelde die al snel teleur ja? En Greys doet het er nog steeds mee?
Dan moet je Greys maar niet van JJH laten snoepen, dan wil ze alleen nog maar hem, als hij zoveel beter isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Waar zijn mods als je ze nodig hebt?
[..]
Ah, no help there then,
Das dan weer het verschil tussen denkbeeldig en de realiteitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stelde die al snel teleur ja? En Greys doet het er nog steeds mee?
Bizar clubje eigenlijk als je het zo leest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh ja...
Cat&JJH
en Cat vroeger Ll, maar Ll is nu het bekkie van Greys, die soms lesbisch is, en dan met Goodbye is
duidelijk?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
H in mijn leven.
quote:
quote:
DAt 'als' kun je wel weg laten, ik ben zoveel beter.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moet je Greys maar niet van JJH laten snoepen, dan wil ze alleen nog maar hem, als hij zoveel beter is
Als je Beestachtig Verlangen leest valt dit wel meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Bizar clubje eigenlijk als je het zo leest.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt 'als' kun je wel weg laten, ik ben zoveel beter.
Dat is dan wel weer zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je Beestachtig Verlangen leest valt dit wel mee
Ik geloof je op je woord, goed?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:00 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt 'als' kun je wel weg laten, ik ben zoveel beter.
Jullie zijn nog niet veel verder gegaan hoor, dat komt nogquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo.
Dat moet ik ook weer eens bijlezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |