quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik praat niet met mensen met een kamerdeelprobleem
Ik ga vanavond Sex and The City, the movie, kijken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En we hadden nog iemand op Woensdag geloof ik, oke de andere dagen dan
Komt U maar
Wil je... of ben ik iets te vroeg?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
helpt het als ik niet degene ben die er een probleem mee heeft
Deel graag mijn kamer, gezellig
Oehh leuk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga vanavond Sex and The City, the movie, kijken.
En aan de drank.
Daarna heb ik er vast een heel interessant verhaal over!
Wil ik wat?quote:
Ja, hij stond bij de supermarkt.quote:
He, nu zet je me neer als een oversexte puber en dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is Dirk.
Je kamer delen dus.
Met hem.
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga vanavond Sex and The City, the movie, kijken.
En aan de drank.
Daarna heb ik er vast een heel interessant verhaal over!
Graagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ik diegene even bellen?
Ik ben in the mood!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door Ml-etje op 02-03-2010 18:01:19 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
oh prima hoor zolang hij geen bezemsteel heeft vind ik het best.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is Dirk.
Je kamer delen dus.
Met hem.
Ja zou daar budget voor zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:49 schreef Dirkh het volgende:
Wel weer leuk dat er meteen een Google banner onder staat van Kamernet.nl Dus het kamerdeelprobleem is zo opgelost, met een druk op de knop.
GB nog ziekjes, ocharmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, hij stond bij de supermarkt.
En aangezien ik ineens toch geen ruk te doen meer heb vanavond
Hihi je hebt me wel aan het lachenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
Ml-etjeWat een idioterie.
Ik had haar denk ik overgoten met lauwe koffie en had de deur achter me dicht getrokken om nooit meer terug te komen. Maar dat helpt vast niet, als ik dat zeg![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
Ja, hete koffie geeft meteen weer zo'n gegil en gedoe
Maar hoop wel dat je er uit komt donderdag, want dit lijkt me niet echt een werkbare situatie.
Op zijn zachtst gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Stiekem ben je toch wel lief he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en wij zitten hier voor jan lul zeker.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:05 schreef Greys het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:04 schreef Dirkh het volgende:
Altijd leuk, vrouwen op kantoor. Ik heb ook twee vrouwelijke collega's, twee oude besjes, en zet die eens op een andere stoel en hun hele huishouden ligt overhoop. Twee weken geleden ook al gemekker vanwege een verhuizing en de indeling van het kantoor tot aan een huilende dame toe.
Sommigen moet je gewoon expres stangen, dat moeilijke gedoe. En sorry, of ik loop alleen tegen de verkeerde vrouwen aan, maar met een mannelijke collega heb ik dat soort gemekker niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |