werk ze!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off, moet vanavond nog werken. Braaf blijven he kindjes!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben off, moet vanavond nog werken. Braaf blijven he kindjes!
Wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Sinds Dirk is begonnen over Cat d'r avatar kan ik m'n ogen er niet vanaf houden![]()
quote:
Da's fijn nieuws.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, voor wie geinteresseerd is, mijn oma is geopereerd vandaag (aan een darmtumor). De doktoren wilden aanvankelijk met een kijkoperatie aan de gang maar dat ging niet dus toch maar een "echte" operatie. En die is geslaagd. Geen uitzaaiingen gevonden, en nu 14 dagen in het ziekenhuis bijkomen.
Oma's
.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, voor wie geinteresseerd is, mijn oma is geopereerd vandaag (aan een darmtumor). De doktoren wilden aanvankelijk met een kijkoperatie aan de gang maar dat ging niet dus toch maar een "echte" operatie. En die is geslaagd. Geen uitzaaiingen gevonden, en nu 14 dagen in het ziekenhuis bijkomen.
Oma's
.
Tha_Oma!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Oma's
.
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Oma's
.
We hebben een kamerdeelprobleempjequote:
Kamerdeelprobleempje?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We hebben een kamerdeelprobleempjeen nu iemand die me doodzwijgt
.
Donderdagen kunnen niet meer want ik moet dan wie is de mol kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Greys wanneer doen we weer een filmbespreking?
Ik praat niet met mensen met een kamerdeelprobleemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Donderdagen kunnen niet meer want ik moet dan wie is de mol kijken.
Moet ik diegene even bellen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |