eeeeeeeh, ik moet dan dus kijken wie van JULLIE twee beter is he...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, laat het hem maar bewijzen dan.
Cat is bevooroordeeld. Jij bent onpartijdig
How you doin'quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh, ik moet dan dus kijken wie van JULLIE twee beter is he...
Maar we zijn GEEN kliekje.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
Het lijkt inderdaad wel een of andere hippie leefgroep uit de 60's. Iedereen doet het met elkaar
Ik ben er ook vantussen, heb een afspraak met mijn bad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
Dusssssssssssssss
Ik ga maar eens naar school denk ik... het wordt me hier IETS te heet onder de voeten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er ook vantussen, heb een afspraak met mijn bad.![]()
Nee hoor, ik help je wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huh... eh... nou... moet ik het dan zelf doen?
Nee, vertel eens?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Had ik al gezegd dat ik er inmiddels 100% van overtuigd ben dat we ons gaan kwalificeren
Ik ben er 100% van overtuigd dat we ons gaan kwalificeren... 5 draaiorgels, die ouwe gek die ze aanzwengelt, Sieneke er tussendoor wandelend... ik zeg bingoquote:
Maar 5 draaiorgels die niet tetteren (want dat lijkt me stug dat die synchroon kunnen spelen...) is toch best een gek decor dan? Aan de andere kant is het wel opvallend iddquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er 100% van overtuigd dat we ons gaan kwalificeren... 5 draaiorgels, die ouwe gek die ze aanzwengelt, Sieneke er tussendoor wandelend... ik zeg bingo
Het voelt als blasfemisme wat je nu schrijft. Vol vertrouwen was je, vol geloof in ons aller Sieneke en het geweldige nummer. Maar steeds meer zie ik twijfel, en dat voelt niet goed zeg ik je.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar 5 draaiorgels die niet tetteren (want dat lijkt me stug dat die synchroon kunnen spelen...) is toch best een gek decor dan? Aan de andere kant is het wel opvallend idd
Ze hoeven ook niet live te tetteren... dat doet geen enkel instrument (in mijn ogen ook een farce). Zelfs de viool van Rybak vorig jaar was niet live...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar 5 draaiorgels die niet tetteren (want dat lijkt me stug dat die synchroon kunnen spelen...) is toch best een gek decor dan? Aan de andere kant is het wel opvallend idd
Onderschat onze zigeunermensen niet. Die kunnen synchroon draaien als ze dat willen, desnoods met hun ogen dicht en ondertussen de jongen met de traan schilderend.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet live te tetteren... dat doet geen enkel instrument (in mijn ogen ook een farce). Zelfs de viool van Rybak vorig jaar was niet live...
Ik ben heel benieuwd of ze er echt komen, die extra draaiorgelsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er 100% van overtuigd dat we ons gaan kwalificeren... 5 draaiorgels, die ouwe gek die ze aanzwengelt, Sieneke er tussendoor wandelend... ik zeg bingo
Lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
Een middagje zon en de orchidee bloeit!
En mijn vleesetende plant[sub]je[/s] bloeit ook!
En de vijver bubbelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |