quote:
Nee hoor, ik ga er van uit dat ze weer magisch beter wordt strakjesquote:
Ik doe niet aan bekkenbosjes!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee, maar twijfel over de locatieGreys?
Die voelt zich niet lekker. Ligt nu in d'r mand.quote:
Zou het?quote:
Bekken wist ik ook wel ja... maar de locatie dan weer nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees wel eens mee, maar twijfel over de locatieGreys?
Zenuwtjes voor jullie date?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bekkenbosjes!
[..]
Die voelt zich niet lekker. Ligt nu in d'r mand.
Maar die komt er vast als herboooooooren uit! *duimt*
[..]
Zou het?
Echt?
Goodbye? Zenuwtjes?quote:
Hmmm.... maar wat kan het anders zijn?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye? Zenuwtjes?
Die is ons wel gewend hoor, dus dat zal het niet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gewoon echt ziek, ze is er voor naar huis gegaan van het werk.quote:
quote:Mannen in rok nieuwe hype?
AMSTERDAM - Nu ook gewoon bij H&M verkrijgbaar: de mannenrok. Maar of het wat is? Topontwerper Marc Jacobs draagt regelmatig een rok en ook Jean Paul Gailtier en Comme Des Garçons lieten hun modellen afgelopen winter in een rok op de catwalk lopen. Misschien toch een nieuwe trend? Wat vind jij?
aah joh, even flink doorleren, dan mag je morgen misschien al een snelkoppeling op je bureaublad makenquote:
nou, ik vind deze man een beetje vrouwelijk eigenlijk...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon echt ziek, ze is er voor naar huis gegaan van het werk.
Die voelt zich echt niet lekker hoor. Maar ik duim dat het straks beter gaat
En anders moeten we het verzetten.
Oh enneh... in de Telegraaf:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:42 schreef tombolafan het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-moet-grootser.html
5 draaiorgels FTW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar gáát onze klompendroomquote:"Ik zie mezelf echt niet in een rood-wit-blauwe of Delftsblauwe jurk staan."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zij hoeft toch ook niet te kijken... WIJ!quote:
ssssssssssst!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
een rok staat alleen schotten![]()
en mcmossel
he greys, hoest met je zwemteam?
RIP Inge, Ian en Peterquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
een rok staat alleen schotten![]()
en mcmossel
he greys, hoest met je zwemteam?
Ik zou ook onder water blijven als ik ooit een reiger boven mn huis zag hangenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
RIP Inge, Ian en Peter![]()
Denk ik. Want ik heb ze nog steeds niet gezien en het is nu toch wel weer warm genoeg om boven te komen.
als ze dood zijn drijven ze toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk ik. Want ik heb ze nog steeds niet gezien en het is nu toch wel weer warm genoeg om boven te komen.
ohja, das waar, de reigertquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, laten we het vlak voor de lunch even over de mossel van Greys hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, das waar, de reigert![]()
mcmossel wel nog ok?
Ik ruil mijn Mr direct in!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon echt ziek, ze is er voor naar huis gegaan van het werk.
Die voelt zich echt niet lekker hoor. Maar ik duim dat het straks beter gaat
En anders moeten we het verzetten.
Oh enneh... in de Telegraaf:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, laten we het vlak voor de lunch even over de mossel van Greys hebben.
het internet heeft mij permanent beschadigd, ik kijk nergens meer van opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
beter dan TIJDENS de lunchquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
wel eerst je benen epileren dan he!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:49 schreef Dirkh het volgende:
Om de dooie dood dat ik met een rok ga lopen, wat wordt het volgende? Een minirok met witte kousjes?
Mijn drinken kwam haast door mijn neus naar buitenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ja! Dirk! Is dat niet eens leuk voor op je weblog!?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wel eerst je benen epileren dan he!
en wat voor damesapparaten had je nog meer in gedachten dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Dirk! Is dat niet eens leuk voor op je weblog!?
Dirkh test damesapparaten
En dat we dan je benen gaan epileren enzo? Dat jij dan gaat beoordelen of wij voor niets piepen?
Bukkuuuuhquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en wat voor damesapparaten had je nog meer in gedachten dan?
Het is half 12 geweest toch?quote:
Bedoel je Ons kent Ons met Cobie en Dooie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:06 schreef tombolafan het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10708026
vanaf 21.40
jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bedoel je Ons kent Ons met Cobie en Dooie?
Ik zag het gisteren idd...hilaaarischquote:
ik zag net toevallig de herhaling, vandaar...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren idd...hilaaarisch![]()
Heb hier helaas geen geluid
quote:
Niet alleen apparaten, maar dat was een leuke titelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en wat voor damesapparaten had je nog meer in gedachten dan?
mij ook!!!! Ik stem voor!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alleen apparaten, maar dat was een leuke titel
- Epilady
- Gezichtsmaskers (van die dingen die hard worden)
- Waterproof mascara en dan er weer af zien te krijgen
- Panties
- Stijltang voor het haar
dat soort dingen. Lijkt me geweldig als uitgerekend Dirkh dat soort zooi ging testen.
En ik gooi hem er weer ff in; gewoon...omdat het kanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
- Epilady
- Panties
dat soort dingen. Lijkt me geweldig als uitgerekend Dirkh dat soort zooi ging testen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
- Epilady
- Panties
Whut whut whut?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT!!!!! Hij leest hier toch wel!!!!
Pas op je woorden vanaf nu!
80 euro ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik gooi hem er weer ff in; gewoon...omdat het kan![]()
En omdat het me blijft verbazen![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-winter-pantys.html
Niet weer die mantyhose hè?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik gooi hem er weer ff in; gewoon...omdat het kan![]()
En omdat het me blijft verbazen![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-winter-pantys.html
Daar had ik nog geeneens aan gedacht.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
80 euro ookzouden die dan niet dat mannelijke haar door de panty heen laten zien?
Ze moeten eerst wel epilerenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
80 euro ookzouden die dan niet dat mannelijke haar door de panty heen laten zien?
Zie je jezelf al zitten 's ochtends op de bedrand?quote:
Neequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zie je jezelf al zitten 's ochtends op de bedrand?![]()
"he verdorie...een ladder in m'n kous"
Ik heb als vrouw zijnde al een schijthekel aan die dingen
Dude! TMIquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
En dan moet ik dus m'n benen ontharen... Daar kan je een trui van breien![]()
Kan ik nog wel een weekje vrijnemen als ik dat moet ontharen
Men neme wat hars en een Greys...5 minutenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
En dan de rok erbij...lekker hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee
Dit is trouwens wel hét bewijs dat alle couturiejeers homo zijn.
ze hebben ooit geprobeerd mijn haar te stijlenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
- Epilady
- Panties
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je waar je wanten van kan breien
Of blonde haartjes die door een zwarte panty heenprikken (maak ik me soms wel eens schuldig aan en dat ziet er niet uit!).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze moeten eerst wel epileren![]()
Sommige vrouwen hebben dat ook; dan zie je dat haar zo onder die panty geplakt....rilllll
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT!!!!! Hij leest hier toch wel!!!!
Pas op je woorden vanaf nu!
Idd flutdingenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zie je jezelf al zitten 's ochtends op de bedrand?![]()
"he verdorie...een ladder in m'n kous"
Ik heb als vrouw zijnde al een schijthekel aan die dingen
Iiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
Vandaar dat ik de winter luf.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of blonde haartjes die door een zwarte panty heenprikken (maak ik me soms wel eens schuldig aan en dat ziet er niet uit!).
GAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
Eens even wat terugzoeken. Dat over die doos. En er was nog iets
Zie je dat woord JJHquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:37 schreef Cat22 het volgende:
Maar het was extragratizzzz!
Do not mess wizz ze kwootzzzzzzz.quote:
Ja, nu kun je opeens zoenen.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik zie zo snel niets wat ik niet kan handelen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelf jij hebt dus grenzen.Volgende keer zorg ik voor een privédoos. Speesjaal onaangeraakt door anderen. Voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[..]
[..]
Huh... eh... nou... moet ik het dan zelf doen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! Dirk! Is dat niet eens leuk voor op je weblog!?
Dirkh test damesapparaten
En dat we dan je benen gaan epileren enzo? Dat jij dan gaat beoordelen of wij voor niets piepen?
Ik zit er sterk over te denken mijn doos terug te trekken. Mag je in je eigen ballen graaien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Cat, je hebt 'm wel goed onder de duim.
Dan gaat het doosgraaien in de ballenbak bij de Mc dus nog gewoon door
Er zijn vast wel dames bereid je op weg te helpen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huh... eh... nou... moet ik het dan zelf doen?
Openminded heet dat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Cat, je hebt 'm wel goed onder de duim.
Dan gaat het doosgraaien in de ballenbak bij de Mc dus nog gewoon door
En dat zijn wij.quote:
Wij weten hoe het zi.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat zijn wij.Wij weten hoe het zit he schat?
Beeeetje zielig, die overduidelijke afgunst.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
En zie hier het schoolvoorbeeld van 'Onder de plak'
Hé zeg, ga jij eens wat haar over die kale plek boven op jouw hoofd heenkammen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
En zie hier het schoolvoorbeeld van 'Onder de plak'
Cat, jij had eerst Ll toch? Nog vóór JJH? * terugleest *quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beeeetje zielig, die overduidelijke afgunst.![]()
Jij mag niks van die van jou he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |