eeeeeeehquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh
ik ontken alles (met die rare gedachtes hier)
Ik zwaaide naar Dirkh!
i rest my case...quote:
ziek in bed...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Waar is Erik toch?
Ik wil nog vragen wie hij leuker vindt, Nick of Simon.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga straks in bed nog een lekker fout Bouquetboekje lezen![]()
Er is nu niemand die de kaft hardop gaat voorlezen en zeer afkeurende geluiden er bij maakt. Oh joy!
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
Er is nu niemand die de kaft hardop gaat voorlezen en zeer afkeurende geluiden er bij maakt. Oh joy!
veel plezier alvast!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
In afwachting van het nieuwe deel van Tombolalala!quote:
Zal ik je er eentje toesturen?quote:
Doe eensquote:Op maandag 1 maart 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Zal ik je er eentje toesturen?
Met aantekeningen?
Ik weet niet of je dat mevrouwDirkh kunt gaan uitleggen als dat met de post komt hoorquote:
Ja greys...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb alleen van die brave momenteel hoor
Van die quasi romantische waarin helemaal niets plastisch beschreven wordt
Dus Tombola, aan het werk van de week!
Mietje, no offense Ml-etjequote:Op maandag 1 maart 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat mevrouwDirkh kunt gaan uitleggen als dat met de post komt hoor
Ik zal die eerste die ik ooit heb opgestuurd (weet iemand waar die ligt inmiddels? Cat? Tombola?) wel eens naar je doorsturen als ik hem terug heb. Die was echt hilarischquote:
Ik heb hem nog niet gehad...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal die eerste die ik ooit heb opgestuurd (weet iemand waar die ligt inmiddels? Cat? Tombola?) wel eens naar je doorsturen als ik hem terug heb. Die was echt hilarisch![]()
Vol met post-its met 'het zou eens tijd worden' enzo
Ik had er eentje van Maes en die heb ik op de asielmeet meegenomen. Ik weet niet wie toen het gevecht om het boekje heeft gewonnen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal die eerste die ik ooit heb opgestuurd (weet iemand waar die ligt inmiddels? Cat? Tombola?) wel eens naar je doorsturen als ik hem terug heb. Die was echt hilarisch![]()
Cat heeft eentje doorgegeven in de Mac...maar aan wie weet ik niet meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaan we toch nog samen naar bed, of in ieder geval gelijkertijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo maar es lekker slapen...voorbereiden op de werkweek
EN BEDANKT! DAT IS HET LAATSTE WAT IK LEES VOOR HET SLAPEN GAAN!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had had het veel te druk met doosgrabbelen toen
Ik ga altijd alleen op bed....quote:Op maandag 1 maart 2010 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaan we toch nog samen naar bed, of in ieder geval gelijkertijd.
Met mijn doos in gedachten naar bed.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
EN BEDANKT! DAT IS HET LAATSTE WAT IK LEES VOOR HET SLAPEN GAAN!
En Ingepingelingding!quote:
Het was een drukbezochte doos ja...al die handen erinquote:Op maandag 1 maart 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met mijn doos in gedachten naar bed.![]()
Ik had best veel bij me toen.
Nou!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het was een drukbezochte doos ja...al die handen erin
Nou he? En dan heb ik er nog niet eens in gegraaid omdat ik de inhoud al kende!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het was een drukbezochte doos ja...al die handen erin
Jij had zelfbeheersing.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? En dan heb ik er nog niet eens in gegraaid omdat ik de inhoud al kende!
Hij rook wel erg lekkerquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij had zelfbeheersing.![]()
Heb je er eerlijk waar niks uitgevist? Mocht wel hoor.Mijn doos was beschikbaar voor iedereen.
Had best gemogen...Cat is erg vrijgevig wat dat betreftquote:
Zelf jij hebt dus grenzen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee nee, ik moest me wel beheersen, maar heb niet gegraaidquote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij had zelfbeheersing.![]()
Heb je er eerlijk waar niks uitgevist? Mocht wel hoor.Mijn doos was beschikbaar voor iedereen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelf jij hebt dus grenzen.Volgende keer zorg ik voor een privédoos. Speesjaal onaangeraakt door anderen. Voor jou.
Nu niet nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar lijkt me mooi![]()
Gaan we even naar de ballenbak![]()
Mensen die er wel bij waren doen volgens mij nuquote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Iemand die er niet bij was zal nu ongetwijfelddoen
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelf jij hebt dus grenzen.Volgende keer zorg ik voor een privédoos. Speesjaal onaangeraakt door anderen. Voor jou.
Een FV Mystery Box?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh ja, de ken ik nog! Was iets van snoepjes he?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee, ik moest me wel beheersen, maar heb niet gegraaid
Wat was dat ook alweer voor reclame vroeger?
"Ik moet me altijd beheersen om niet te gaan graaien!"
Doen we! Mag jij gaan graaien.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu niet nee.
Maar lijkt me mooi![]()
Gaan we even naar de ballenbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |