quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekkernog een half uurtje en dan ga ik ook vd zon genieten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Boor zit ook sinds weken weer lekker buiten in de kattenren, op de bovenste plank, in de zon
Als ie er nou maar niet weer vanaf klettert
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is een kat toch?
Grmmppfff ik ben gierig aan het worden, ze komen hier weer met potjes rond om geld in te stoppen en heb spontaan uitslag.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Boor zit ook sinds weken weer lekker buiten in de kattenren, op de bovenste plank, in de zon
Als ie er nou maar niet weer vanaf klettert
Jep ivm verlof.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor potjes?Cadeau'tje voor collega?
Batterijen zijn opquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Batterijen zijn op
Maar Boor in de ren ziet er zó uit:
[ afbeelding ]
En soms klimt ie liever aan de buitenkant
[ afbeelding ]
Of wil hij liever naar binnen![]()
[ afbeelding ]
Want kont aan kont met de hond (dat rijmt!) is toch het leukst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga nou gewoon eens boven die vijver hangen om je visjes te zoeken!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
Een middagje zon en de orchidee bloeit!
En mijn vleesetende plantje bloeit ook!
En de vijver bubbelt!
Oh ja wacht, ik zal even de foto met zijn Geer-look opzoekenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Awwwww, jammer dat de foto's zo klein zijn die eersteEn
Wat was nu die foto laatst met die Geer look-a-like, ik heb me bescheurd van het lachen toen ik het zag
Als je bij hem gaat liggen, zoals hij op de laatste foto ligt, klimt hij dan ook in je trui, zet hij z'n nagels snel erin?
Lief he?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja wacht, ik zal even de foto met zijn Geer-look opzoeken
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit in college![]()
Stoer he...Wel met FOK! erbij natuurlijk...
![]()
Echt sprekend toch, die blik?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wat was nu die foto laatst met die Geer look-a-like, ik heb me bescheurd van het lachen toen ik het zag
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt sprekend toch, die blik?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan moet ik in de bodem poeren. Want het is heel helder water dus dan had ik ze al lang moeten zienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga nou gewoon eens boven die vijver hangen om je visjes te zoeken!
En hoe vonden B&B de anti-mijt behandeling?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Als je bij hem gaat liggen, zoals hij op de laatste foto ligt, klimt hij dan ook in je trui, zet hij z'n nagels snel erin?
[..]
mooi... hopen dat het echt mijt is, dan ben je er snel van afquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet ik in de bodem poeren. Want het is heel helder water dus dan had ik ze al lang moeten zien
Ze kregen gewoon allebei zo'n klein tubetje in de nek, daar voelden ze niets van hoorVooral niet omdat ik het deed terwijl ze aten, dan hebben ze verder nergens erg in.
Echt schattig ja... onze hond is 15,5 geworden... dus hopelijk heb je er nog even plezier vanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief he?
Het hondje is al 14 en de kat hebben we pas anderhalf jaar geleden uit het asiel gehaald.
En dat gaat wonderbaarlijk goed, gewoon niet één keer gegromd, geblazen of gekrabt
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |