quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
Waarom fluisteren we ook alweer?![]()
![]()
[spoiler]knip[spoiler]
Jep, dat het zo lang duurt is omdat die persoon er maar 1x in de 2 weken is max.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:12 schreef JJH het volgende:
Ik snap het niet. Gaat het over die situatie waar je het laatst ook al over had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, en wij zitten hier voor jan lul zeker.
En die gaat alsnog eisen lopen stellen die voor een onwerkbare situatie zorgen? Belachelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep, dat het zo lang duurt is omdat die persoon er maar 1x in de 2 weken is max.
Mja dat hoor ik van iedereen,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En die gaat alsnog eisen lopen stellen die voor een onwerkbare situatie zorgen? Belachelijk
Ja toch, worden we hier als oud vuil aan de kant gezet als "niets"quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja toch, worden we hier als oud vuil aan de kant gezet als "niets"
Ik wil niet stoken hoor, maar ik denk dat we een stemronde moeten houden of we nog wel met Greys (de mevrouw die het allemaal wel even regelt hier en gewoon op ons neerkijkt) willen SC-en.
Wij hebben ook gevoel.
Hier, gevoelsmens:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja toch, worden we hier als oud vuil aan de kant gezet als "niets"
Ik wil niet stoken hoor, maar ik denk dat we een stemronde moeten houden of we nog wel met Greys (de mevrouw die het allemaal wel even regelt hier en gewoon op ons neerkijkt) willen SC-en.
Wij hebben ook gevoel.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:13 schreef Ml-etje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]Erboven dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja het is best irritant.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Jij kent haar beter, ik vertrouw jou er dan maar op.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
vanwege haar lengte dan misschien maar kan me even niet voorstellen dat Greysie dat doet
Boven de 40 is idd oud.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Erboven dusen ja het is best irritant.
Nou dat zou ik niet doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij kent haar beter, ik vertrouw jou er dan maar op.
Waarom heb ik nou het idee dat die tekst voor iets anders gebruikt wordt?quote:
Sperziebonen, varkenslapje.. en is ook al op. Was niet lekker, geen idee waarom, maar het was bagger.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
Het water staat op voor de penne, wat eten jullie??
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
Het water staat op voor de penne, wat eten jullie??
Wat kan daar nou mis mee gaan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sperziebonen, varkenslapje.. en is ook al op. Was niet lekker, geen idee waarom, maar het was bagger.
Morgen wel weer wat lekkers, bietjes op z'n ala bloops: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=609900&rq=bietjes
Jemig Greys, je kan nog aanschuivenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik durf het bijna niet te zeggen...
Maar ik ging net dus naar de supermarkt om eten te halen en wat heb ik gekocht:
- Sex and The City DVD
- jus/cocos drankjes
- cola
- chips
- menthol sigaretten
- zo'n post-verstuur-doosje voor MissBliss omdat ik haar nog dat kattenvoer zou sturen
Vergeten eten te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |