quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ie op zijn rug liggen met zijn pootjes in de lucht, dan moet ie op zijn buik gekriebeld worden
Zo...
[ afbeelding ]
SLOWCHAT = alles is ontopicquote:
Dank je!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Je maakt sowieso wel erg mooie foto's Greys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
Ik pruts maar wat aan hoor.
Deze vind ik zelf zo mooi, jammer dat ie overbelicht is door de zon, maar de kat is daar zo tofIk vind het juist wel een mooi effect hebben, die zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En niemand die dat dan even bij mij meldt of zo he? Ja, een keer en toen poste ik meteen in FF.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SLOWCHAT = alles is ontopic
In FF hebben we het soms ook over Sieneke...
Het zit je nog hoog he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En niemand die dat dan even bij mij meldt of zo he? Ja, een keer en toen poste ik meteen in FF.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met allllllllll die boodschappen?Oh jij naar mensch, want ik schrok me al doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een mooi effect hebben, die zon
Beterschap!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met allllllllll die boodschappen?Wat gingen jullie dan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou zo niet zeggen dat ie er anders uit ziet als een wild beest he?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
Ik pruts maar wat aan hoor.
Deze vind ik zelf zo mooi, jammer dat ie overbelicht is door de zon, maar de kat is daar zo tofDie vind ik alleen maar mooier door die zonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Doen we dan ook al die borstels met opzetstukken een schopje richting SEX?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En niemand die dat dan even bij mij meldt of zo he? Ja, een keer en toen poste ik meteen in FF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |