bewijsquote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Juist en dan graag een net topic.
Neuken?
Onvolledig, je ziet niet aan wie DirkH het vroegquote:
gewoon klikken op de link van de quote...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Onvolledig, je ziet niet aan wie DirkH het vroeg
quote:
Jawel, maar dat was in het vorige topic.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Onvolledig, je ziet niet aan wie DirkH het vroeg
Graagquote:Op maandag 1 maart 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je het erg erg vindt dan verandert Greys hem wel voor je toch?
Jij net zo hardquote:Op maandag 1 maart 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
Terechte TT.
Wij hebben ons per ongeluk verklikt in de F&F SC. Nou ja 'wij'... Ingetje vooral![]()
Huh? Nee, Dirkh vervangen met "iemand"quote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Greys!!!! Kun je Ingetje vervangen door "iemand"?
nou...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Maak er maar iets algemeens van...of iets met draaiorgels
ho, jij wilde neuken hoor, zie mn quotequote:
Dat wil iedere man, te pas en te onpas. Hargh harghquote:Op maandag 1 maart 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou...
dan doe ik mooi nooit meer mn best voor een tt hoor...
[..]
ho, jij wilde neuken hoor, zie mn quote
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Overal tegelijkquote:
nou, vooruit dan...quote:
Ik vond hem niet zo heel vreselijk...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Overal tegelijk
Ik zat net in de FF SC en in de PM met de high tea ladies, maar ik kan jullie ook geen 2 minuten alleen laten
Leuk je stuurt ook pm's naar mij die niet aan mij gericht zijn. Wel op blijven letten he.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Overal tegelijk
Ik zat net in de FF SC en in de PM met de high tea ladies, maar ik kan jullie ook geen 2 minuten alleen laten
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leuk je stuurt ook pm's naar mij die niet aan mij gericht zijn. Wel op blijven letten he.
Je moest eens weten hoe vaak dat gebeurtquote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leuk je stuurt ook pm's naar mij die niet aan mij gericht zijn. Wel op blijven letten he.
Dus i.p.v. Inge had ook jouw naam daar mogen staan? Kijk, het maakt mij niet zo gek veel uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo heel vreselijk...
hahahahahahahahahaquote:Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus i.p.v. Inge had ook jouw naam daar mogen staan? Kijk, het maakt mij niet zo gek veel uit.
DeZwabber is goed!!!!!quote:
Je hebt het gecontroleerdquote:Op maandag 1 maart 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Dirk, lul niet
(En je grap is mislukt, want ik heb nog heul geen foto's gestuurd. Sorry)
Rose talking?quote:
Mannen vallen gewoon in slaap, dat mag. Mannen kunnen namelijk twee dingen te gelijkertijd. Drinken en in slaap vallen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik van je.
Doeg alvast dan maar he?
eeeeeeehquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh
ik ontken alles (met die rare gedachtes hier)
Ik zwaaide naar Dirkh!
i rest my case...quote:
ziek in bed...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Waar is Erik toch?
Ik wil nog vragen wie hij leuker vindt, Nick of Simon.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga straks in bed nog een lekker fout Bouquetboekje lezen![]()
Er is nu niemand die de kaft hardop gaat voorlezen en zeer afkeurende geluiden er bij maakt. Oh joy!
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
Er is nu niemand die de kaft hardop gaat voorlezen en zeer afkeurende geluiden er bij maakt. Oh joy!
veel plezier alvast!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
In afwachting van het nieuwe deel van Tombolalala!quote:
Zal ik je er eentje toesturen?quote:
Doe eensquote:Op maandag 1 maart 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
Zal ik je er eentje toesturen?
Met aantekeningen?
Ik weet niet of je dat mevrouwDirkh kunt gaan uitleggen als dat met de post komt hoorquote:
Ja greys...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb alleen van die brave momenteel hoor
Van die quasi romantische waarin helemaal niets plastisch beschreven wordt
Dus Tombola, aan het werk van de week!
Mietje, no offense Ml-etjequote:Op maandag 1 maart 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat mevrouwDirkh kunt gaan uitleggen als dat met de post komt hoor
Ik zal die eerste die ik ooit heb opgestuurd (weet iemand waar die ligt inmiddels? Cat? Tombola?) wel eens naar je doorsturen als ik hem terug heb. Die was echt hilarischquote:
Ik heb hem nog niet gehad...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal die eerste die ik ooit heb opgestuurd (weet iemand waar die ligt inmiddels? Cat? Tombola?) wel eens naar je doorsturen als ik hem terug heb. Die was echt hilarisch![]()
Vol met post-its met 'het zou eens tijd worden' enzo
Ik had er eentje van Maes en die heb ik op de asielmeet meegenomen. Ik weet niet wie toen het gevecht om het boekje heeft gewonnen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal die eerste die ik ooit heb opgestuurd (weet iemand waar die ligt inmiddels? Cat? Tombola?) wel eens naar je doorsturen als ik hem terug heb. Die was echt hilarisch![]()
Cat heeft eentje doorgegeven in de Mac...maar aan wie weet ik niet meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaan we toch nog samen naar bed, of in ieder geval gelijkertijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo maar es lekker slapen...voorbereiden op de werkweek
EN BEDANKT! DAT IS HET LAATSTE WAT IK LEES VOOR HET SLAPEN GAAN!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had had het veel te druk met doosgrabbelen toen
Ik ga altijd alleen op bed....quote:Op maandag 1 maart 2010 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gaan we toch nog samen naar bed, of in ieder geval gelijkertijd.
Met mijn doos in gedachten naar bed.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
EN BEDANKT! DAT IS HET LAATSTE WAT IK LEES VOOR HET SLAPEN GAAN!
En Ingepingelingding!quote:
Het was een drukbezochte doos ja...al die handen erinquote:Op maandag 1 maart 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met mijn doos in gedachten naar bed.![]()
Ik had best veel bij me toen.
Nou!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het was een drukbezochte doos ja...al die handen erin
Nou he? En dan heb ik er nog niet eens in gegraaid omdat ik de inhoud al kende!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het was een drukbezochte doos ja...al die handen erin
Jij had zelfbeheersing.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? En dan heb ik er nog niet eens in gegraaid omdat ik de inhoud al kende!
Hij rook wel erg lekkerquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij had zelfbeheersing.![]()
Heb je er eerlijk waar niks uitgevist? Mocht wel hoor.Mijn doos was beschikbaar voor iedereen.
Had best gemogen...Cat is erg vrijgevig wat dat betreftquote:
Zelf jij hebt dus grenzen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee nee, ik moest me wel beheersen, maar heb niet gegraaidquote:Op maandag 1 maart 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij had zelfbeheersing.![]()
Heb je er eerlijk waar niks uitgevist? Mocht wel hoor.Mijn doos was beschikbaar voor iedereen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelf jij hebt dus grenzen.Volgende keer zorg ik voor een privédoos. Speesjaal onaangeraakt door anderen. Voor jou.
Nu niet nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar lijkt me mooi![]()
Gaan we even naar de ballenbak![]()
Mensen die er wel bij waren doen volgens mij nuquote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Iemand die er niet bij was zal nu ongetwijfelddoen
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zelf jij hebt dus grenzen.Volgende keer zorg ik voor een privédoos. Speesjaal onaangeraakt door anderen. Voor jou.
Een FV Mystery Box?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh ja, de ken ik nog! Was iets van snoepjes he?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee, ik moest me wel beheersen, maar heb niet gegraaid
Wat was dat ook alweer voor reclame vroeger?
"Ik moet me altijd beheersen om niet te gaan graaien!"
Doen we! Mag jij gaan graaien.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu niet nee.
Maar lijkt me mooi![]()
Gaan we even naar de ballenbak
Mogen we het hier over Farmville hebben?quote:
Is ze bezig?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog geen Ymme-update![]()
Hoe moet ik nou slapen?
Vandaag ingeleidquote:
NEEquote:Op maandag 1 maart 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogen we het hier over Farmville hebben?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach god, kind wist de weg niet?quote:
quote:
Je mag het hier overal over hebben!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogen we het hier over Farmville hebben?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kind weigert er uit te komen, kan ik me iets bij voorstellenquote:
Slim kind, die weet wat voor moeder hij/zij krijgt en blijft zo lang mogelijk zitten.quote:
Heeftie nou al bekkeninstabiliteit?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kind weigert er uit te komen, kan ik me iets bij voorstellen
Hij...wel opletten he?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Slim kind, die weet wat voor moeder hij/zij krijgt en blijft zo lang mogelijk zitten.
En bedankt voor dat mental image.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag het hier overal over hebben!
Behalve over sprietsen!
En de hamster staat al klaarquote:Op maandag 1 maart 2010 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heeftie nou al bekkeninstabiliteit?
Ben jij Ymme fan?quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Combineer dat met de uitspraken van Bradley over z'n 'Braddie'
Ik heb heel veel bijgeleerd op mijn nieuwe werkplek.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet wat het is? Als provinciaal?
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef ymme het volgende:
Ik heb gisteren een aantal sexspeeltjes besteld.
Dit om de sex wat spannerder te maken, en er een andere draai aan te geven.
Wie van jullie gebruiken ook sextoys. En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
The orgasm sexring set
En een vibo, heb ik besteld.
Het is bedoelt, voor tijdens de sex, met mij en mijn partner.
Oh my god, wat doen jullie daar?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel bijgeleerd op mijn nieuwe werkplek.
Ik de fles en dan val ik zo achterover bed inquote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Greys....ik gooi m'n glaasje achterover en dan ga ik ook naar boven![]()
Waar zijn die speeltjes nu precies voor? Zet ze er niet zo duidelijk in he?quote:
quote:
Zonde, moet je weer opdweilen!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Greys....ik gooi m'n glaasje achterover en dan ga ik ook naar boven![]()
Wat een viespeuk. Ze gebruikt sekstoys voor TIJDENS DE SEKSquote:Op maandag 1 maart 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar zijn die speeltjes nu precies voor? Zet ze er niet zo duidelijk in he?![]()
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een viespeuk. Ze gebruikt sekstoys voor TIJDENS DE SEKS![]()
![]()
En ik gok dat ze die beeebie ook ouderwets heeft verwerkt. Niet zoals het hoort netjes in het ziekenhuisquote:Op maandag 1 maart 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze krijgt een beeeeeebie! Dan doe je nooit meer aan SEKS!
Naja! Sommige mensen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik gok dat ze die beeebie ook ouderwets heeft verwerkt. Niet zoals het hoort netjes in het ziekenhuis
Het kan nog wel drie dagen duren na inleiden voordat er daadwerkelijk bevallen wordt. Kun je nu slapen, of moet ik je het verhaal van mijn eerste bevalling vertellenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog geen Ymme-update![]()
Hoe moet ik nou slapen?
Paar slokjes nogquote:Op maandag 1 maart 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naja! Sommige mensen.![]()
Is je fles nog niet leeg? Want de convo wordt er niet beter op en je sleurt me mee.
NEE DANK JEquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het kan nog wel drie dagen duren na inleiden voordat er daadwerkelijk bevallen wordt. Kun je nu slapen, of moet ik je het verhaal van mijn eerste bevalling vertellen(Lang, heel lang. En saai.)
Moet je dat nog vragen? In deze consuptiemaatschappij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar slokjes nog![]()
Hoest met JJH? Consumeren jullie de relatie nog regelmatig? Met of zonder attributen?
HOP! Nuchter!quote:
Dit is een asielforum. Alles komt hier binnen vallen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht dat OUD een paar deurtjes verder was
Niet. Dit is ESF.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is een asielforum. Alles komt hier binnen vallen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is een asielforum. Alles komt hier binnen vallen.
Ja, ergens naast F&Fquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht dat OUD een paar deurtjes verder was
Okayquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, ergens naast F&F![]()
Maar aangezien ik en hier en in OUD fanatiek lees/post wil ik best de taak op nemen om een seintje geven als Ymme's bevalbericht er is
Ik vraag Greys wel om je een SMS te sturen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okay![]()
Maar wacht even met bloederige totaalruptuurtjes tot ik slaap
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, ergens naast F&F![]()
Maar aangezien ik en hier en in OUD fanatiek lees/post wil ik best de taak op nemen om een seintje geven als Ymme's bevalbericht er is
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vraag Greys wel om je een SMS te sturen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vraag Greys wel om je een SMS te sturen.
Ook geen bloederige totaalruptuurtjes voor/van mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okay![]()
Maar wacht even met bloederige totaalruptuurtjes tot ik slaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo is dat! En een droge bek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:28 schreef Ml-etje het volgende:Shalalie Shalala het mag mij lijen dat die LL vandaag een kater heeft
![]()
Ho ho, jullie?quote:Wat waren jullie weer lief zeg
Na tienen Dirkh, toen ik al lief lag te slapen Dirkh.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo is dat! En een droge bek.
[..]
Ho ho, jullie?
Mogge Ing, werkse!quote:
Of misschien heeft ie net aangebeld!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:20 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen iedereen!!!! Werkze werkenden!!!!
Ik zit op de intercom-maak-meneer te wachten
Tussen 8 en 11 komt ie, vast rond 11
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of misschien heeft ie net aangebeld!
Ik hoor dat natuurlijk niet met een intercom die stuk is...
Oh, hij staat nu beneden door een niet werkende intercom te lullen en gooit een briefje in de brievenbus dat je niet thuis bent.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:20 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen iedereen!!!! Werkze werkenden!!!!
Ik zit op de intercom-maak-meneer te wachten
Tussen 8 en 11 komt ie, vast rond 11
Het zou me niets verbazen idd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, hij staat nu beneden door een niet werkende intercom te lullen en gooit een briefje in de brievenbus dat je niet thuis bent.
Misstuugie spreektquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
*Op gong mept*
Zo. Mogguh!
Hoe is het met je hoofd, Ll?
TUIG zijn jullie! Allemaal!
Shalalie
Goed hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
*Op gong mept*
Zo. Mogguh!
Shalalie
Ja, weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed hoor.
Waarom denkt iedereen dat ik zwaar teut was ofzo![]()
Tis een beetje het Greys-syndroom, je doet één drankje (okay, een paar) en een beetje lollig en iedereen denkt dat je strontlam bent
en nu blijkt dat de bovenbuurvrouw had geklaagd dat de bel het niet doet, en daarvoor moet de hele flat thuisblijven om alle deuren open te doen...quote:
Weettie wel gelijk waar je huis woontquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en nu blijkt dat de bovenbuurvrouw had geklaagd dat de bel het niet doet, en daarvoor moet de hele flat thuisblijven om alle deuren open te doen...
En nu maken ze mijn bel ook meteenEn dat is echt zo'n heel hard snerp-geluid, ik vond het helemaal niet erg dat ie het niet deed...
pffff, kon je geen lekkerdere vinden...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weettie wel gelijk waar je huis woont![]()
[ afbeelding ]
Je wil niet weten wat je allemaal vind als je zoekt op 'Handyman'quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pffff, kon je geen lekkerdere vinden...
* google opstart *quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat je allemaal vind als je zoekt op 'Handyman'
VLC speelt alles wel af meestal. Wss miss je een codec en is het geen 'echte' DVD.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:22 schreef Greys het volgende:
Ik wil een DVD in de computer hier afspelen en ik krijg allerlei foutmeldingen van VLC (of VCL) player enzo dat het niet werkt. Wat is dit nou weer
En het ligt niet aan de DVD. MediaPlayer roept dat ik een code mis. Hmpf.
zo'n riem heb ik ookquote:
Ik vind dat codecgedoe altijd zo'n gehannes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
VLC speelt alles wel af meestal. Wss miss je een codec en is het geen 'echte' DVD.
Probeer MediaPlayer Classic anders even:
http://mpc-hc.sourceforge(...)ayer-classic-hc.html
als de situatie dat vereist wel ja...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En als je die om hebt, ga je dan ook zo staan?
Waarschijnlijk verkeerd gekopieerd dan ofzo? Je moet natuurlijk ook aangeven dan dat het echt DVD-video is en geen 'normale' DVD met gewoon wat data ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat codecgedoe altijd zo'n gehannes.
Die DVD speelde eerst wel altijd gewoon af he, op de computers. En nu doet ie het in geen van de computers meer en we hebben hier meerdere copyen van die DVD liggen en die doen het ook niet meer. Nahjaaaaa...
Ik ga dat van jou wel even proberen van het linkje, thanks
Als de muur een stukje omgeduwd moet worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als de situatie dat vereist wel ja...
Wat verkeerd gekopieerd, bedoel je?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkeerd gekopieerd dan ofzo? Je moet natuurlijk ook aangeven dan dat het echt DVD-video is en geen 'normale' DVD met gewoon wat data ofzo
Aah okay, nee dan gaat m'n verhaal niet op.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat verkeerd gekopieerd, bedoel je?
Het is een originele DVD (met muziek), geen kopie ofzo. Maar met jouw linkje doet hij het wel!
bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als de muur een stukje omgeduwd moet worden.
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aah okay, nee dan gaat m'n verhaal niet op.
Mooi dat 't werkt
Mjah Mediaplayer Classic heeft wel veulll codecs al geinstalleerd. Maar goed, dat heeft VLC ook. Eigenaardig wel inderdaad. Kan alles zijn joh, een instelling in VLC, of een Windows Update die het een en ander heeft verkut (staan ze ook om bekend)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar mijn makke is dan dat ik het ook wil snappen, waarom het eerst werkte, toen niet, nu wel.
Maar misschien moet ik dat ook maar gewoon niet WILLEN snappen.
Nou, ik denk dat je hier met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van uit mag gaan dat dit een dame is. En als het geen dame is, dan zou ik het er nog op kunnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
Het storende is dat het eigenlijk onduidelijk blijft of die onderste nou een man of een vrouw is
nou zeg... het gaat alleen over de theorie hoor...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
Hou eens op over muurduwen.
Dan kan ik me niet concentreren.
Openbaring 2.0quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je hier met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van uit mag gaan dat dit een dame is. En als het geen dame is, dan zou ik het er nog op kunnen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je hier met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van uit mag gaan dat dit een dame is. En als het geen dame is, dan zou ik het er nog op kunnen.
Ik krijg daar allerlei voor op het werk ongewenste visioenen bijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou zeg... het gaat alleen over de theorie hoor...
Ongewenst?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg daar allerlei voor op het werk ongewenste visioenen bij
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij zie je bovenaan nog net lang haar
Ik heb dat nou helemaal niet. Visuals o.i.d.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Concentratieproblemen op het werk zijn ongewenst ja.
Daarna niet meer
Niet? Nooit?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb dat nou helemaal niet. Visuals o.i.d.
He, ik hoorde dat vrouwlijke fluffers net zo goed mannen kunnen zijn die op vrouwen lijken, en andersom. He Greys?quote:
Dat hoorde ik ook ja! Iets met het ESF en Erik, met een lage stem, toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, ik hoorde dat vrouwlijke fluffers net zo goed mannen kunnen zijn die op vrouwen lijken, en andersom. He Greys?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
*Op gong mept*
Zo. Mogguh!
Shalalie
quote:
sneeuw en regen...?quote:
GA LEREN!quote:
meer centjesquote:
jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je een examen 'meer centjes' doen?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:25 schreef Greys het volgende:
Hoe laat zou jij ook alweer bij mij zijn vandaag Ll?
*tik tak, tik tak, tik tak*
Ja uiteraard, maar ik heb hier geen boek waar 'meer centjes' op staat. Denk dat Cat meer bedoelde wat voor stof ik aan het leren wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja
maar je doet het toch voor meer centjes?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:25 schreef Greys het volgende:
Hoe laat zou jij ook alweer bij mij zijn vandaag Ll?
*tik tak, tik tak, tik tak*
tssss, het was een grapje ja!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar ik heb hier geen boek waar 'meer centjes' op staat. Denk dat Cat meer bedoelde wat voor stof ik aan het leren was
Ik denk dat dat 't beste is.quote:
Ga LEREN jij!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben dit boek aan het leren:
[ afbeelding ]
Eigenlijk best wel treurig dat je je daarop niet kan concentreren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben dit boek aan het leren:
[ afbeelding ]
mwah...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
Tombolalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaalalala; hoe was je film gister?
Zeg, wat doet die vinger daar? Temperaturen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel treurig dat je je daarop niet kan concentreren.![]()
En 'meer centjes' doet me nu toch twijfelen of jij tegenover mij eerlijk bent geweest over je beroep.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel treurig dat je je daarop niet kan concentreren.![]()
En 'meer centjes' doet me nu toch twijfelen of jij tegenover mij eerlijk bent geweest over je beroep.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, wat doet die vinger daar? Temperaturen?
[ afbeelding ]
Maar het was extragratizzzz! (Book of Eli ben je geweest, toch?) Was het evengoed gezellig? Wie had je meegenomen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mwah...
De muziek was mooi, mooi gefilmd ook, maar het verhaal was niet heel erg sterk vond ik
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, wat doet die vinger daar? Temperaturen?
[ afbeelding ]
ja, was gratis, dus altijd leuk. Had er geen kaartje voor gekocht als dat moestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het was extragratizzzz! (Book of Eli ben je geweest, toch?) Was het evengoed gezellig? Wie had je meegenomen?
Halve zaal leeg? Wauw, is de actie toch niet zo'n succes geweest dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, was gratis, dus altijd leuk. Had er geen kaartje voor gekocht als dat moestWas gezellig, halve zaal was leeg, had een vriendin mee en er zaten HELE vervelende meiden in de zaal die smsten en belden en kletsten tijdens de film...
Ben jij nu ook nog geweest? Of ging jij vanavond? Of niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
Ik las dat de opkomst in Rotterdam voor The Book of Eli echt heel groot was en dat men erg heeft genoten.
ik vond het heel stom dat de halve zaal leeg was, echt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
Ik las dat de opkomst in Rotterdam voor The Book of Eli echt heel groot was en dat men erg heeft genoten.
Zonde ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vond het heel stom dat de halve zaal leeg was, echt!
er waren mensen die geen kaartjes konden krijgen, heb dan het fatsoen je af te melden ofzo...
Want?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er waren mensen die geen kaartjes konden krijgen, heb dan het fatsoen je af te melden ofzo...
Da's inderdaad naar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals ik zeg; er waren mensen "te laat voor de kaartjes", heb dan het fatsoen om af te melden en die mensen die te laat waren te laten gaan...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want?
Het is toch gratis? En ik neem aan dat de hele zaal gewoon besproken was, los van het feit of het nou geheel vol was of er maar 3 mensen zaten
Maar voor de mensen die wel echt hadden willen gaan en geen kaartjes meer konden krijgen omdat alles vergeven was is het wel naar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want?
Het is toch gratis? En ik neem aan dat de hele zaal gewoon besproken was, los van het feit of het nou geheel vol was of er maar 3 mensen zaten
Ja okay, das wel zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals ik zeg; er waren mensen "te laat voor de kaartjes", heb dan het fatsoen om af te melden en die mensen die te laat waren te laten gaan...
en pathe zal ook gerekend hebben op inkomsten voor drink/eet-werk van een hele zaal, dan is dit niet fijn
WAT!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, das wel zo.
Wij hebben ons ook niet afgemeld
OOOOOHHHH!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, das wel zo.
JA!quote:
moeten Cat en ik even langskomen om te helpen leren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik wel hoor, heb mijn kaarten aan Iteejer gegeven, die is voor mij in de plaats gegaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, das wel zo.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
moeten Cat en ik even langskomen om te helpen leren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat weten jullie van:
"Exam: 70-290 Managing and Maintaining a Windows Server 2003 Environment"
dan?
Ohquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wel hoor, heb mijn kaarten aan Iteejer gegeven, die is voor mij in de plaats gegaan
Ik wilde gisteravond, maar mijn baas is met vakantie dus ik kon geen vrij krijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben jij nu ook nog geweest? Of ging jij vanavond? Of niet?
je moest toch je id mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wel hoor, heb mijn kaarten aan Iteejer gegeven, die is voor mij in de plaats gegaan
Oh, ik dacht dat je de Kama Sutra ging leren... die ken ik uit mn hoofdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat weten jullie van:
dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je moest toch je id mee?
[..]
Oh, ik dacht dat je de Kama Sutra ging leren... die ken ik uit mn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou je kan iig beestachtig schrijven hoor Tombolalalalalalalalalaalala
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Beter zo dan dat er niemand op mijn kaarten ging toch?quote:
pure fantasie...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je kan iig beestachtig schrijven hoor Tombolalalalalalalalalaalala
ja, ik val jou ook niet aan ofzo, ik dacht alleen dat je ze niet zomaar door kon geven (en dan snap ik alweer beter dat mensen die niet gaan niet iemand anders regelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter zo dan dat er niemand op mijn kaarten ging toch?
Dus ik heb hem mijn mail doorgestuurd en dat ging dus goed.
gewoon overal invullen "ubuntu server 9.10, Karmic Koala"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat weten jullie van:
dan?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon overal invullen "ubuntu server 9.10, Karmic Koala"
ja, nee, ik zag hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
Zie boven, ik gaf ze ook niet 'zomaar' aan iemand door. Dat kon idd niet.
Ik vond het alleen zonde als ze ongebruikt zouden blijven en in dit geval kon het wel.
Dat hebben er dus ook een aantal netjes gedaan!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, nee, ik zag het![]()
idd is het dan makkelijker misschien... maar sowieso, als ik niet zou kunnen zou ik de pr aanschrijven ofzo
quote:
ja nee, ik ga even 3x zo lang reizen voor een film...quote:
hoelang zat je ook alweer in de auto om poesjes te aaien?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nee, ik ga even 3x zo lang reizen voor een film...
hee,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoelang zat je ook alweer in de auto om poesjes te aaien?
Ja...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Oh mij maakt het niet uit hoor. Een poesje is een poesje
Ik dacht dat je het tegen LL hadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoelang zat je ook alweer in de auto om poesjes te aaien?
nee, tegen mij...quote:
wie weet wat hij doet als hij op pad is met Greys en Goodbyequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, tegen mij...
ik weet niet wat erger is...
eeeeeeeeh, toen met dat poesjes aaien zat ie inderdaad met Greys en Goodbye (en Maes) in de auto ja!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie weet wat hij doet als hij op pad is met Greys en Goodbye
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de bosjes???quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die bekken in de bosjes, dat is volledig geaccepteerd hier hoor
Goodbye is ziekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus je hebt hem voor jezelf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |