Ik zei niksquote:Op maandag 1 maart 2010 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een letter gelezen in ESF, dus waar je t over hebt?
wonderdokter deed geen regenboogdingen?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Haar arm wil niet, voet is ontstoken, en zo zijn er nog wat dingetjes.
Jajaja we zijn er al uit. Je bedoelt Facebook.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
IK ZWEER DAT IK DAAR NIKS GELEZEN HEB!
Echt op Chico zn hoofd
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jajaja we zijn er al uit. Je bedoelt Facebook.
Iets met een slecht geweten enzo.![]()
![]()
Het topic escaleert daar nogal, dus deed denken aan dat topic hier waar toen flink puin is geruimd door Elies, incl TT-change e.d.
Laat Ll maar, hij heeft rosé gedronken. Need I say more?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
IK ZWEER DAT IK DAAR NIKS GELEZEN HEB!
Echt op Chico zn hoofd
Daar kan ze dinsdag pas terecht. En intussen is de rest van haar lijf ingestort.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wonderdokter deed geen regenboogdingen?
[ afbeelding ]
Trots op je!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
Heeft Elies zich beklaagd over mijn kale akkers Cat?
Ik moet nog steeds zaaien, maar ik heb in elk geval op tijd geoogst.
Vorige week
Omdat jij het zei
Be proud!
Wat zouden wij dan ooit in een jacuzzi gaan kijken?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb daar nog nooit gekeken, en ik was het ook niet van plan hoor, ik heb echt niks met dat songfestival
![]()
Ik ga wandelen en slapen
SORRY OH-OH IK LAF JE JAHquote:Op maandag 1 maart 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeg maar mooi sorry, natuurlijk bedoel ik facebook, ik weet nog steeds niet waar je t over hebt.
Ga dan lekker daar kletsen joh
Naja ik vond het elk jaar minder worden en vorig jaar kon het me al niet meer boeien, dus ik sla de hype nu echt helemaal overquote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zouden wij dan ooit in een jacuzzi gaan kijken?![]()
Trust voor straks!
Schreeuw toch niet zoquote:
Sieneke had vast gewild dat ze hetzelfde gedaan had!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja ik vond het elk jaar minder worden en vorig jaar kon het me al niet meer boeien, dus ik sla de hype nu echt helemaal over
Whut?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar kan ze dinsdag pas terecht. En intussen is de rest van haar lijf ingestort.![]()
Ze heeft toch niet wéér zitten knippen he?quote:Trots op je!![]()
Over je akkers hebben we het niet gehad. Wel kreeg ik net info van Elies over een ander kaal plekje.
roséquote:Op maandag 1 maart 2010 22:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
sorry oh-oh ik laf je. Echt. kusje
Individueel geen superernstige levensbedreigende zaken maar elke ledemaat heeft inmiddels wel een mankementje. En bij elkaar telt dat op. Dus Elies is niet zo heppie nu.quote:
Nee!quote:[..]
Ze heeft toch niet wéér zitten knippen he?
Best wel he?quote:
Awquote:Op maandag 1 maart 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Individueel geen superernstige levensbedreigende zaken maar elke ledemaat heeft inmiddels wel een mankementje. En bij elkaar telt dat op. Dus Elies is niet zo heppie nu.
TMI!quote:Nee!Maar waar de knip zat......
![]()
Dan zouden ze heen en weer moeten rennen, want ik post hier net zo goed nog.quote:En ik snap nu waarom deze SC zo rustig is. Jullie zijn overgelopen! De Greys achterna!![]()
![]()
![]()
![]()
ik niet, ik heb ze gister zelfs hierheen gesommeerd!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Individueel geen superernstige levensbedreigende zaken maar elke ledemaat heeft inmiddels wel een mankementje. En bij elkaar telt dat op. Dus Elies is niet zo heppie nu.
[..]
Nee!Maar waar de knip zat......
![]()
En ik snap nu waarom deze SC zo rustig is. Jullie zijn overgelopen! De Greys achterna!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |