ja, was gratis, dus altijd leuk. Had er geen kaartje voor gekocht als dat moestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het was extragratizzzz! (Book of Eli ben je geweest, toch?) Was het evengoed gezellig? Wie had je meegenomen?
Halve zaal leeg? Wauw, is de actie toch niet zo'n succes geweest dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, was gratis, dus altijd leuk. Had er geen kaartje voor gekocht als dat moestWas gezellig, halve zaal was leeg, had een vriendin mee en er zaten HELE vervelende meiden in de zaal die smsten en belden en kletsten tijdens de film...
Ben jij nu ook nog geweest? Of ging jij vanavond? Of niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
Ik las dat de opkomst in Rotterdam voor The Book of Eli echt heel groot was en dat men erg heeft genoten.
ik vond het heel stom dat de halve zaal leeg was, echt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
Ik las dat de opkomst in Rotterdam voor The Book of Eli echt heel groot was en dat men erg heeft genoten.
Zonde ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vond het heel stom dat de halve zaal leeg was, echt!
er waren mensen die geen kaartjes konden krijgen, heb dan het fatsoen je af te melden ofzo...
Want?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er waren mensen die geen kaartjes konden krijgen, heb dan het fatsoen je af te melden ofzo...
Da's inderdaad naar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals ik zeg; er waren mensen "te laat voor de kaartjes", heb dan het fatsoen om af te melden en die mensen die te laat waren te laten gaan...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want?
Het is toch gratis? En ik neem aan dat de hele zaal gewoon besproken was, los van het feit of het nou geheel vol was of er maar 3 mensen zaten
Maar voor de mensen die wel echt hadden willen gaan en geen kaartjes meer konden krijgen omdat alles vergeven was is het wel naar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want?
Het is toch gratis? En ik neem aan dat de hele zaal gewoon besproken was, los van het feit of het nou geheel vol was of er maar 3 mensen zaten
Ja okay, das wel zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoals ik zeg; er waren mensen "te laat voor de kaartjes", heb dan het fatsoen om af te melden en die mensen die te laat waren te laten gaan...
en pathe zal ook gerekend hebben op inkomsten voor drink/eet-werk van een hele zaal, dan is dit niet fijn
WAT!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, das wel zo.
Wij hebben ons ook niet afgemeld
OOOOOHHHH!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, das wel zo.
JA!quote:
moeten Cat en ik even langskomen om te helpen leren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik wel hoor, heb mijn kaarten aan Iteejer gegeven, die is voor mij in de plaats gegaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, das wel zo.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
moeten Cat en ik even langskomen om te helpen leren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat weten jullie van:
"Exam: 70-290 Managing and Maintaining a Windows Server 2003 Environment"
dan?
Ohquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wel hoor, heb mijn kaarten aan Iteejer gegeven, die is voor mij in de plaats gegaan
Ik wilde gisteravond, maar mijn baas is met vakantie dus ik kon geen vrij krijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben jij nu ook nog geweest? Of ging jij vanavond? Of niet?
je moest toch je id mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wel hoor, heb mijn kaarten aan Iteejer gegeven, die is voor mij in de plaats gegaan
Oh, ik dacht dat je de Kama Sutra ging leren... die ken ik uit mn hoofdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat weten jullie van:
"Exam: 70-290 Managing and Maintaining a Windows Server 2003 Environment"
dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je moest toch je id mee?
[..]
Oh, ik dacht dat je de Kama Sutra ging leren... die ken ik uit mn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou je kan iig beestachtig schrijven hoor Tombolalalalalalalalalaalala
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |