Als de muur een stukje omgeduwd moet worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als de situatie dat vereist wel ja...
Wat verkeerd gekopieerd, bedoel je?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verkeerd gekopieerd dan ofzo? Je moet natuurlijk ook aangeven dan dat het echt DVD-video is en geen 'normale' DVD met gewoon wat data ofzo
Aah okay, nee dan gaat m'n verhaal niet op.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat verkeerd gekopieerd, bedoel je?
Het is een originele DVD (met muziek), geen kopie ofzo. Maar met jouw linkje doet hij het wel!
bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als de muur een stukje omgeduwd moet worden.
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aah okay, nee dan gaat m'n verhaal niet op.
Mooi dat 't werkt
Mjah Mediaplayer Classic heeft wel veulll codecs al geinstalleerd. Maar goed, dat heeft VLC ook. Eigenaardig wel inderdaad. Kan alles zijn joh, een instelling in VLC, of een Windows Update die het een en ander heeft verkut (staan ze ook om bekend)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar mijn makke is dan dat ik het ook wil snappen, waarom het eerst werkte, toen niet, nu wel.
Maar misschien moet ik dat ook maar gewoon niet WILLEN snappen.
Nou, ik denk dat je hier met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van uit mag gaan dat dit een dame is. En als het geen dame is, dan zou ik het er nog op kunnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
Het storende is dat het eigenlijk onduidelijk blijft of die onderste nou een man of een vrouw is
nou zeg... het gaat alleen over de theorie hoor...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
Hou eens op over muurduwen.
Dan kan ik me niet concentreren.
Openbaring 2.0quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je hier met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van uit mag gaan dat dit een dame is. En als het geen dame is, dan zou ik het er nog op kunnen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je hier met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid van uit mag gaan dat dit een dame is. En als het geen dame is, dan zou ik het er nog op kunnen.
Ik krijg daar allerlei voor op het werk ongewenste visioenen bijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou zeg... het gaat alleen over de theorie hoor...
Ongewenst?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg daar allerlei voor op het werk ongewenste visioenen bij
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij zie je bovenaan nog net lang haar
Ik heb dat nou helemaal niet. Visuals o.i.d.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Concentratieproblemen op het werk zijn ongewenst ja.
Daarna niet meer
Niet? Nooit?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb dat nou helemaal niet. Visuals o.i.d.
He, ik hoorde dat vrouwlijke fluffers net zo goed mannen kunnen zijn die op vrouwen lijken, en andersom. He Greys?quote:
Dat hoorde ik ook ja! Iets met het ESF en Erik, met een lage stem, toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, ik hoorde dat vrouwlijke fluffers net zo goed mannen kunnen zijn die op vrouwen lijken, en andersom. He Greys?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
*Op gong mept*
Zo. Mogguh!
Hoe is het met je hoofd, Ll?
TUIG zijn jullie! Allemaal!
Shalalie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |