pure fantasie...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je kan iig beestachtig schrijven hoor Tombolalalalalalalalalaalala
ja, ik val jou ook niet aan ofzo, ik dacht alleen dat je ze niet zomaar door kon geven (en dan snap ik alweer beter dat mensen die niet gaan niet iemand anders regelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter zo dan dat er niemand op mijn kaarten ging toch?
Dus ik heb hem mijn mail doorgestuurd en dat ging dus goed.
gewoon overal invullen "ubuntu server 9.10, Karmic Koala"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat weten jullie van:
"Exam: 70-290 Managing and Maintaining a Windows Server 2003 Environment"
dan?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon overal invullen "ubuntu server 9.10, Karmic Koala"
ja, nee, ik zag hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
Zie boven, ik gaf ze ook niet 'zomaar' aan iemand door. Dat kon idd niet.
Ik vond het alleen zonde als ze ongebruikt zouden blijven en in dit geval kon het wel.
Dat hebben er dus ook een aantal netjes gedaan!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, nee, ik zag het![]()
idd is het dan makkelijker misschien... maar sowieso, als ik niet zou kunnen zou ik de pr aanschrijven ofzo
quote:
ja nee, ik ga even 3x zo lang reizen voor een film...quote:
hoelang zat je ook alweer in de auto om poesjes te aaien?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nee, ik ga even 3x zo lang reizen voor een film...
hee,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoelang zat je ook alweer in de auto om poesjes te aaien?
Ja...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Oh mij maakt het niet uit hoor. Een poesje is een poesje
Ik dacht dat je het tegen LL hadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoelang zat je ook alweer in de auto om poesjes te aaien?
nee, tegen mij...quote:
wie weet wat hij doet als hij op pad is met Greys en Goodbyequote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, tegen mij...
ik weet niet wat erger is...
eeeeeeeeh, toen met dat poesjes aaien zat ie inderdaad met Greys en Goodbye (en Maes) in de auto ja!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie weet wat hij doet als hij op pad is met Greys en Goodbye
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de bosjes???quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die bekken in de bosjes, dat is volledig geaccepteerd hier hoor
Goodbye is ziekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |