SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee, ik denk dat we eerst even moeten pratenquote:
Praten?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we eerst even moeten praten
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Oeh, katjang nootjes en rozijnen met witte chocolade er omheen![]()
Goodbye!
Ik ben nog iets vergeten voor morgen!Hihihihihihihi, als die ook maar mee naar binnen neemt dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Of friemelenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we eerst even moeten praten
maakt me niet uit voor wie hij is, als ik maar te horen krijg wie dat doet...quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Oeh, katjang nootjes en rozijnen met witte chocolade er omheen![]()
Goodbye!
Ik ben nog iets vergeten voor morgen!TOT HIER EN NIET VERDER HÉ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAT CONSTANTE GETREITER OVER MIJN MUZIEK TERWIJL IK ALTIJD BRAAF RADIO OP ZET ALS JULLIE MEE RIJDEN.
MORGEN GA IK EENS EEN CDTJE DRAAIEN
Hier wordt niet gefriemeld, verdoriequote:
pfffff, IK ben het kwijt iig... eerst wil je voor EN na friemelen, en nu helemaal niet meer...quote:
Ll heeft ooit eerder een onschuldig topic volledig vervunst en daar moest even de zweep over.quote:
Graag gedaan!quote:
Neem vooral niet teveel serieus van mijn postsquote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfffff, IK ben het kwijt iig... eerst wil je voor EN na friemelen, en nu helemaal niet meer...
Je caps is stukquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TOT HIER EN NIET VERDER HÉ!
DAT CONSTANTE GETREITER OVER MIJN MUZIEK TERWIJL IK ALTIJD BRAAF RADIO OP ZET ALS JULLIE MEE RIJDEN.
MORGEN GA IK EENS EEN CDTJE DRAAIEN
Heftig was dat he Greys? Ik had bijna een TR geplaatst.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll heeft ooit eerder een onschuldig topic volledig vervunst en daar moest even de zweep over.
Geheel terecht, uiteraard, want hij weet zich niet te gedragen soms.
Maar dat was in het verleden. En niet hier. En ik had er niets, maar dan ook NIETS mee te maken.
pffffff 1 topic maar?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll heeft ooit eerder een onschuldig topic volledig vervunst en daar moest even de zweep over.
Geheel terecht, uiteraard, want hij weet zich niet te gedragen soms.
Maar dat was in het verleden. En niet hier. En ik had er niets, maar dan ook NIETS mee te maken.
tnxquote:Graag gedaan!
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
WAT!
Dat was ik niet. Het was voornamelijk iemand wiens naam met een Q begint
In het volgende topic wil ik alleen nog maar draaiorgels en vlaggetjes zien.quote:
En de Gemeenteraadsverkiezingenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
In het volgende topic wil ik alleen nog maar draaiorgels en vlaggetjes zien.
Oh, sorry. Ik zeg al niks meerquote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
GB, poepig dat je me in die PM hoos van de high tea dames vraagt hoe het met de foto's zit daarvan, maar in het tempo dat ik die PMs moet lezen heb ik daar echt geen seconde tijd voor hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |