Ja, dan is hij de limiet al weer overschreden. Betekent dan wel dat hij dat het jaar daarop van de 30 af mag trekkenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
DRIE, TWEE, EENNNN......EENNNNN.....EEEEEENNN?......EEEHEEEEEENNNNN
Ja, hallo! Wat versta je dan onder gefriemel?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hou wel van achteraf gefriemel hoor! Geen geknuffel aub
Gewoon eentje met lang haar zoeken. Kan je 'm op weg naar de koelkast even snel door die lange lokken halenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent gek, tenzij je het opruimen (lees: afvegen aan haar kussen) als friemelen beschouwd.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan is hij de limiet al weer overschreden. Betekent dan wel dat hij dat het jaar daarop van de 30 af mag trekken
Hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan is hij de limiet al weer overschreden. Betekent dan wel dat hij dat het jaar daarop van de 30 af mag trekken
Jij hebt duidelijk een stuk gemist net. Maar je bent het met mij eens, dat hoor ik al.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, hallo! Wat versta je dan onder gefriemel?
Nee ik wil het niet weten, maar je gaat het daarna toch niet een keer dunnetjes over doen?
Dat geeft helemaal zo'n troep.
Troep?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee ik wil het niet weten, maar je gaat het daarna toch niet een keer dunnetjes over doen?
Valt me nog mee dat je zelf naar de koelkast loopt!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon eentje met lang haar zoeken. Kan je 'm op weg naar de koelkast even snel door die lange lokken halen
Nou, stel dat hij er zes extra doet, dan hoeft hij het jaar er op maar 24 xquote:
Tjah, anders drupt dat vrouwmensch m'n hele laminaat onderquote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je zelf naar de koelkast loopt!
Nou iddquote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeee, ik zeg alleen maar dat het oneerlijk is dat het wél normaal moet zijn dat een vrouw 3rd base na de sex doetquote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een stuk gemist net. Maar je bent het met mij eens, dat hoor ik al.
Ze vinden het oneerlijk dat we geen '3rd base' (= oraal) meer willen doen na het neuken.
En ik vond dat ''
Drupt?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, anders drupt dat vrouwmensch m'n hele laminaat onder
Drupt nu lekker in je bedje. Maargoed, daar liggen wel een paar handdoeken klaar natuurlijkquote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oooooh...zoooooo!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, stel dat hij er zes extra doet, dan hoeft hij het jaar er op maar 24 x
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je zn reactie zien...quote:
Achteraf gefriemel is dat iemand dan aan je rug gaat kriebelen en aan je haar gaat frunniken enzo.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
* rolt van bank en Mr kijkt verwonderd, nee ik leg dit niet uitquote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh...zoooooo!![]()
Dus als ie het in 60x doet, heeft ie een jaartje vrij?
WTF!!! Zijn ze helemaal gestoord?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk een stuk gemist net. Maar je bent het met mij eens, dat hoor ik al.
Ze vinden het oneerlijk dat we geen '3rd base' (= oraal) meer willen doen na het neuken.
En ik vond dat ''
Neuh, gewoon meteen omdraaien, nachtkastje open, en een dot tissues erin rammenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Drupt nu lekker in je bedje. Maargoed, daar liggen wel een paar handdoeken klaar natuurlijk
En hygiënische doekjes.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Drupt nu lekker in je bedje. Maargoed, daar liggen wel een paar handdoeken klaar natuurlijk
Nee, dan moet hij voor straf een keertje extraquote:Op maandag 1 maart 2010 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh...zoooooo!![]()
Dus als ie het in 60x doet, heeft ie een jaartje vrij?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vergeet de Karchertquote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En hygiënische doekjes.
Handschoenen.
Deo.
Want stel je voor dat het vies en plakkerig wordt!
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* rolt van bank en Mr kijkt verwonderd, nee ik leg dit niet uit
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon meteen omdraaien, nachtkastje open, en een dot tissues erin rammen
Ja, ho maar weerquote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
2x in 1 jaarquote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dan moet hij voor straf een keertje extra
Er rollen tranen over mijn wangen....toeooeee ik ga dit echt niet uitleggen heurquote:
Veel plezier met 'm morgen héquote:
t is volle maanquote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Heeft de zon geschenen vandaag ofzo?
Er hangt iets in de lucht
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Heeft de zon geschenen vandaag ofzo?
Er hangt iets in de lucht
Ik krijg een trots gevoel.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet ik. Ons sexleven is heel heftig, dat begrijp je welquote:
Ik weet het!!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Wie had er nou ook alweer zo'n berg latex handschoenen mee naar DTH?
Wel de Vuilfrees erop doen he?quote:
Ing!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
2 woordenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet ik. Ons sexleven is heel heftig, dat begrijp je wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG... ga je dat trekken overleven?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit er twee keer een uur mee in een auto.
Barbaafquote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
In het kader van duplo wij hebben er ook 1! lenen?quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
2 woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Door voor de wasmachine!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* trekt wenkbrauwen opquote:Op maandag 1 maart 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit er twee keer een uur mee in een auto.
Ik lees EN zoek terugquote:
Nog iemand!!!! Een setje!!!!!!quote:
Tussendoor moet Goodbye me kalmeren en moed inspreken voor de terugweg.quote:
Wat betekent Shalalie in dit geval??? Dat je eh... aandrang voelt?quote:
Moet Greys poepen?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat betekent Shalalie in dit geval??? Dat je eh... aandrang voelt?
En morgen maar zeuren of ik geen 50 kan rijden ipv 80, want dan zijn we langer samenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tussendoor moet Goodbye me kalmeren en moed inspreken voor de terugweg.
Geen alcohol voor 22 uur...doordeweeks danquote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat er nog iemand bier pakken of hoe zit het
Ik ben vrijquote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen alcohol voor 22 uur...doordeweeks dan
Sure, droom lekker verder héquote:Op maandag 1 maart 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En morgen maar zeuren of ik geen 50 kan rijden ipv 80, want dan zijn we langer samen
Oeh succes GB!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Tussendoor moet Goodbye me kalmeren en moed inspreken voor de terugweg.
T is Qwea niet hoor...quote:
Jij?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Jaaaa zei Mr net ook al, mooiquote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Wauw! Kijk net even naar buiten... Het is echt volle maan!
[ afbeelding ]
Aandrang om het nog énigszins een ESF SC te laten zijn jaquote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat betekent Shalalie in dit geval??? Dat je eh... aandrang voelt?
Je moet leren he...quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Wauw! Kijk net even naar buiten... Het is echt volle maan!
[ afbeelding ]
Erik is teleurgesteld in je denk ikquote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Aandrang om het nog énigszins een ESF SC te laten zijn ja![]()
Het was een dappere poging. Toch?
Slecht inkoopbeleid dan meneertje...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is op![]()
Er is wel nog rosé. Kan best. Zit tenslotte toch in ESF
Bessen Jus anders? Of een Breezert?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is op![]()
Er is wel nog rosé. Kan best. Zit tenslotte toch in ESF
Ja LL "wij gaan gebruikmaken van het toilet".quote:
Oh nee, vergetenquote:
Was al ff bezig, kom ik bij de koelkast... wat denk je, nat parket.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
"even wat voor onszelf doen"quote:Op maandag 1 maart 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja LL "wij gaan gebruikmaken van het toilet".
Kutwijven zijn het. Allemaal.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Was al ff bezig, kom ik bij de koelkast... wat denk je, nat parket.
Daar moeten we inderdaad niet zijn.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slecht inkoopbeleid dan meneertje...
Neuh, ik ga met Greysquote:Op maandag 1 maart 2010 21:26 schreef Dirkh het volgende:
Even voor mijn beeldvorming, morgen meeting van ESF-ers?
Ik zou hier op willen reageren met een hele gevatte opmerking, maar zij leest mogelijk mee en de buurman komt ook op FOk! dus ik hou me even gedeisd.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
En ik zou ook eens goed met je buurman gaan praten Dirkh, als jij net bij je zus was en het parket nat is
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Tombola verneukt de FOK! layout
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb al een paar overbodige letters weggepoetstquote:Op maandag 1 maart 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Tombola verneukt de FOK! layout
[ afbeelding ]
Je weet dat ons aller Moeder Theresa er altijd voor je is hé. Ik noem geen namen maar volgens mij is ze mod van dat ene tijdelijke subforum over liedjeswedstrijdenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou hier op willen reageren met een hele gevatte opmerking, maar zij leest mogelijk mee en de buurman komt ook op FOk! dus ik hou me even gedeisd.
Ik zat net op de fiets en zag t toevallig, vandaar...quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou hier op willen reageren met een hele gevatte opmerking, maar zij leest mogelijk mee en de buurman komt ook op FOk! dus ik hou me even gedeisd.
overbodig, OVERBODIG??!!!?!?!?!?!!?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al een paar overbodige letters weggepoetst
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al een paar overbodige letters weggepoetst
Erik?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat ons aller Moeder Theresa er altijd voor je is hé. Ik noem geen namen maar volgens mij is ze mod van dat ene tijdelijke subforum over liedjeswedstrijden
Wat moeten we als 'doel' regelen dat je ook naar een ESF meet komt?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:26 schreef Dirkh het volgende:
Even voor mijn beeldvorming, morgen meeting van ESF-ers?
haaaahahahahahahahaahahaaha, wappercompetitie!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moeten we als 'doel' regelen dat je ook naar een ESF meet komt?
Aangezien jij niet 'doelloos in de kroeg wilde brallen' oid.
Wappercompetitie?
Ik voel de laatste tijd alweer priemende ogen in mijn rug (ze zit naast me op de bank, maar op een of ander manier kijkt ze achter mij langs, ze wordt straks gevraagd voor de Axe reclame)quote:
Ah, zo'n vrouw die alles onthoudt en het te pas en te onpas voor je poten gooit.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moeten we als 'doel' regelen dat je ook naar een ESF meet komt?
Aangezien jij niet 'doelloos in de kroeg wilde brallen' oid.
Wappercompetitie?
En doe de buurman de groetenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
Voor het geval ze meeleest:
Hoi MevrouwDirkh!
Wapper je nog wel eens?
Ze leest echt mee he?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, zo'n vrouw die alles onthoudt en het te pas en te onpas voor je poten gooit.
Verzin je netjes een smoes om niet te meeten zonder dat je iemand kwetst, krijg je het alsnog voor je kiezen.
Definieer wapperquote:Op maandag 1 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
Voor het geval ze meeleest:
Hoi MevrouwDirkh!
Wapper je nog wel eens?
quote:
Ll de tranen komen terugquote:Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Het is te hopen dat je buurman een beetje gezond eet Dirkh. Anders bijt het lelijk uit op je parket
Tranen van het lachen zijn goed!quote:
Als het haar glazuur maar niet aantastquote:Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
Het is te hopen dat je buurman een beetje gezond eet Dirkh. Anders bijt het lelijk uit op je parket
NSFquote:
Whyquote:
Je gaat echt lekkerquote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet ook jouw kerel gezonder eten.
En lager mikken.
Zal het doorgeven, antw volgt.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet ook jouw kerel gezonder eten.
En lager mikken.
Grmppfff vertel je protegé maar dat hij té lekker gaat.quote:
"Je moet lager mikken"quote:
Krijgt ie sprite!quote:
Ik heb volgende week lekker een weekje vrijquote:
Ehmm een vriend euhh kennis van euhh ja die die zegt dat om te voorkomen dat ik tranen in mijn ogen krijg je lager moet mikken en gezonder moet eten..quote:Op maandag 1 maart 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Je moet lager mikken"
"Huh?"
"Dat je lager moet mikken....duh"
En dan zelf helemaal dubbel liggenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm een vriend euhh kennis van euhh ja die die zegt dat om te voorkomen dat ik tranen in mijn ogen krijg je lager moet mikken en gezonder moet eten..
Euhh wat?
Nou..herhaalt
Euhh.. hmmhmmm! glimlacht zo=>
Veel plezier Greysquote:Op maandag 1 maart 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maaaaaaaaar eerst volgende keer dat we uitgaan rijdt die lange
Hij snapt 'tquote:Op maandag 1 maart 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm een vriend euhh kennis van euhh ja die die zegt dat om te voorkomen dat ik tranen in mijn ogen krijg je lager moet mikken en gezonder moet eten..
Euhh wat?
Nou..herhaalt
Oh, dan krijg ik weer een kartonnen beker sprite op m'n schoot geworpen dusquote:Op maandag 1 maart 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maaaaaaaaar eerst volgende keer dat we uitgaan rijdt die lange
Greys zei dat het raam open was. Haar schuld.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dan krijg ik weer een kartonnen beker sprite op m'n schoot geworpen dus
Euhh nou ik zat verwonderd te kijken, meestal krijg ik de bal direct terugquote:
raam open doen dan he...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het raam was ook open. Háár raam.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys zei dat het raam open was. Haar schuld.
Eerst lager mikken, dat gezonder eten motiveert niet echt. Tenzij je bedoelt dat hij tijdens niet een frikandel speciaal naar binnen moet gaan haffelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhh wat?
Nou..herhaalt
Fijn voor 'mquote:
Ik ben er bang voorquote:Op maandag 1 maart 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aan MIJN kant ja. Helder licht.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys zei dat het raam open was. Haar schuld.
nee, want dat raam was toch open?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor
[..]
Aan MIJN kant ja. Helder licht.
Alhoewel ik blij ben dat je het verkeerd begreep, anders had ik die beker over me heen gesmeten gekregen.
Goedzo, pak zequote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, want dat raam was toch open?
Wie is hier nou het licht?
Vooral voor hem, neem dat maar van mij aanquote:
Alsof hij dat door die opening had weten te gooien dwars door die auto heenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, want dat raam was toch open?
Wie is hier nou het licht?
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof hij dat door die opening had weten te gooien dwars door die auto heen
Mevrouw-ik-eet-2-hapjes-van-de-Flurry-en-gooi-hem-dóór-de-McDonalds-zak-heenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
*spuugt winegum tegen beeldschermquote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goedzo, pak ze![]()
Beetje mij belachelijk maken omdat ik een beker Sprite uit een dicht autoraam probeer te gooien. Terwijl persoon A zegt dat het open is, en persoon B begint te gillen als een jehova die een potloodventer ziet
Dat weet je pas als je het uitprobeert...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gilde niet!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goedzo, pak ze![]()
Beetje mij belachelijk maken omdat ik een beker Sprite uit een dicht autoraam probeer te gooien. Terwijl persoon A zegt dat het open is, en persoon B begint te gillen als een jehova die een potloodventer ziet
idd, ik ben wel benieuwd naar een foto van de auto na die rit...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*spuugt winegum tegen beeldscherm![]()
Maar help me onthouden dat jullie Mr's auto niet in komen en de mijne al helegaar niet.
Of van GBquote:Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd, ik ben wel benieuwd naar een foto van de auto na die rit...
Ja dag!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mevrouw-ik-eet-2-hapjes-van-de-Flurry-en-gooi-hem-dóór-de-McDonalds-zak-heen
hahahahahahahaha ja...quote:
Niet dat het ooit zou gebeuren, maar I follow thatquote:Op maandag 1 maart 2010 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*spuugt winegum tegen beeldscherm![]()
Maar help me onthouden dat jullie Mr's auto niet in komen en de mijne al helegaar niet.
Waarom een foto van mij?quote:
Er kwam niks uit de bekerquote:
Oh ahaquote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er kwam niks uit de beker![]()
Dat in tegenstelling tot de sla die ik de volgende dag in m'n auto vond uit Gb haar burger
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet dat het ooit zou gebeuren, maar I follow that
Road trip naar Oslo?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet dat het ooit zou gebeuren, maar I follow that
Niks van mijquote:Op maandag 1 maart 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Op wat friemeltjes sla na was die auto gewoon nog helemaal heen en schoon hoor.
De rest lag op GB!
Eén stukje sla maar! Ik vond het een hele prestatiequote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er kwam niks uit de beker![]()
Dat in tegenstelling tot de sla die ik de volgende dag in m'n auto vond uit Gb haar burger
Oohh begrijpelijkquote:Op maandag 1 maart 2010 21:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat die stel viespeuken ook mijn auto niet in komen.
Ik ging mee naar Oslo, als Greys' fluffer.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben jij dan Thelma of Louise?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
oh, die even buiten beschouwing gelaten
Ik zeg even niksquote:Op maandag 1 maart 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ging mee naar Oslo, als Greys' fluffer.
Ofzo.
You know you want toquote:Op maandag 1 maart 2010 21:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oslo is gonna be just you and me!quote:
Natuurlijk, er komt er eentje voorbij met een blauwer kleurtje en ik word zo aan de kant geschoven.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oslo is gonna be just you and me!
Voor vlag en vaderland!
Hoi MevrouwDirk![]()
![]()
Friemelen is niets meer en niets minder dan uitsmeren van iets wat je juist zorgvuldig en netjes hebt gedeponeerd.quote:
ACHTERAF friemelen ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Friemelen is niets meer en niets minder dan uitsmeren van iets wat je juist zorgvuldig en netjes hebt gedeponeerd.
Ik ben een tussendoortje die straks gewoon aan de kant gegooid wordt. Voor zolang ik blauw ben.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, er komt er eentje voorbij met een blauwer kleurtje en ik word zo aan de kant geschoven.
34, 157, 53 en Cquote:Hoe oud is Mevrouw Dirkh? Lengte? Gewicht? Andere er zake doende maten?
Hoezo moet ik dan aan spaghetti bolognese denken?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ACHTERAF friemelen ja.
Daar moet je voor bij Goodbye zijn. Das er ook zo eentje die vroeger met haar eten speelde denk ik
Ga dan, heer G. moet toch ook wel es die kant op?quote:
Beetje klein. Ik ben toch rond de 1.80m gewend.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben een tussendoortje die straks gewoon aan de kant gegooid wordt. Voor zolang ik blauw ben.
[..]
34, 157, 53 en C
In die volgorde.
Volgens mij is het idee juist dat de partners thuisblijvenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga dan, heer G. moet toch ook wel es die kant op?
Dan ga je dus geheid mis mikkenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje klein. Ik ben toch rond de 1.80m gewend.
He, het gaat om het karakter en lengte doet er niet toe, althans dat zegt zij altijd.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje klein. Ik ben toch rond de 1.80m gewend.
Precies, en andersom (klein gewend) raak je dan in ieder geval nog wat. Nu schiet ik huizenhoog overquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, het gaat om het karakter en lengte doet er niet toe, althans dat zegt zij altijd.
Niet met Heer G!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga dan, heer G. moet toch ook wel es die kant op?
Je weet dat ze dat alleen zegt zodat jij je niet rot voelt hé.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, het gaat om het karakter en lengte doet er niet toe, althans dat zegt zij altijd.
En natuurlijk om je forum van goed commentaar te kunnen voorzien...dat vooralquote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet met Heer G!
Met Dirkh!
Voor volk en vaderland!
Voorwaar ik zeg u!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet met Heer G!
Met Dirkh!
Voor volk en vaderland!
Nietquote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat ze dat alleen zegt zodat jij je niet rot voelt hé.
Ik wil daar niet aan denken, kan je het niet gewoon over de buurvrouw hebben?quote:Ik durf een wedje te leggen dat de buurman wat uuhhmm 'langer' is
Dat bedoelde ik met het volk en vaderland gedeeltequote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En natuurlijk om je forum van goed commentaar te kunnen voorzien...dat vooral
Gaan we die halen dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met het volk en vaderland gedeelte![]()
En Dirkh voor zijn weblog.
Maar dan niet naar de finale (die is toch al uitverkocht) maar naar die halve finale ofzo
Jij zegt het, maar ik ben er niet zo in thuisquote:
De halve finale? Daar zou zelfs de buurman van Dirk in komen als hij zou willen.quote:
Zal het doorgeven, kweet niet of hij je nog lief vindt danquote:
Welterustennnn!quote:
Je kan toch ook een duikbril opzetten, dan prikt het niet. Praktisch denken mensen!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zal het doorgeven, kweet niet of hij je nog lief vindt dan
Ik snap um nietquote:Op maandag 1 maart 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
Jij bent erger dan het hele zooitje bij elkaar
Ik ook niet!quote:
Maar wat is Spriets dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Goffer
Het ging over mikken en duikbrillen.
Ik ga het echt niet uitleggen hoor
Leg eens uit aan onze onwetende brave Friezinnenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Goffer
Het ging over mikken en duikbrillen.
Ik ga het echt niet uitleggen hoor
Jaaaaquote:Op maandag 1 maart 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leg eens uit aan onze onwetende brave Friezinnen
En dan sprietst meneer I. het liever in een tissue.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2010 22:25:38 ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan sprietst meneer I. het liever in een tissue.Aaaaaaaaaaaaaaaah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan sprietst meneer I. het liever in een tissue.*spuugt snel de sjipjes weer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nu jouw uitleg...met details graagquote:
Omdat jullie samen graag sprietsenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Loveless begrijpt mij dan weer meteen he?
I wonder why!
Omdat wij niet geboren/opgegroeid zijn in een boers, achtergesteld, en van God verlaten gebied?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Loveless begrijpt mij dan weer meteen he?
I wonder why!
Standaarduitrusting op m'n nachtkastjequote:
Ah... foute opmerkingquote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat wij niet geboren/opgegroeid zijn in een boers, achtergesteld, en van God verlaten gebied?
squirtquote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys ook?![]()
Booooooooh![]()
Even nog een handdoekje pakken dan en de muren afplakken
Mwah, ik heb mijn halve leven in Tuitjenhorn gewoond.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat wij niet geboren/opgegroeid zijn in een boers, achtergesteld, en van God verlaten gebied?
Neej joh, daar kank toch niet kwoad om worruhquote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah... foute opmerking
Ik voorzie een rel.
Speciaal voor jou dan.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah... foute opmerking
Ik voorzie een rel.
OMG Ing, hou opquote:Op maandag 1 maart 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Vergeet niet de autoruiten naar beneden te doen
Jij squirt. Tenminste, dat hoor ik net van Ing.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik heb mijn halve leven in Tuitjenhorn gewoond.
Nu say it again!
Ok.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
LIEFDELOOS, JE MAG NIET MEER OP M'N FEESTJE KOMEN JAH!!!
Precies!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
LIEFDELOOS, JE MAG NIET MEER OP M'N FEESTJE KOMEN JAH!!!
Hebbie Nibbit Rings?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb al sjips! Popcorn was beter geweest vanavond, maar ja, dat kon ik ook niet van te voren weten!
Sorry. Ik moet nog bij Qwea in de leer...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij squirt. Tenminste, dat hoor ik net van Ing.
Dat maakt alles goed.
Al martelde je kittens in je puberjaren
Zorgen dat je een goedgevulde blaas hebtquote:Op maandag 1 maart 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry. Ik moet nog bij Qwea in de leer...
Nee, bugles! Die kunnen ook op je vingers, though!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebbie Nibbit Rings?![]()
Die kunnen zo leuk op al je vingers
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry. Ik moet nog bij Qwea in de leer...
Lekkerrrrrquote:Op maandag 1 maart 2010 22:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, bugles! Die kunnen ook op je vingers, though!
Tsssk.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Goodbye, ik kom NIET meer op je feestje. En ik moest op naailes tijdens die ESF-meet ofzo.
Sorry. Wat erg zeg. Ik kan dan niet.
Poeh. Jammer.
Het ligt eraan wát voor spettersquote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsssk.
Als je spetters op je autoraam wilt dan moet je Q ff bellen.
Of je Sprite er tegenaan smijten
Ik gok dat Ll dan voor de Sprite-optie gaatquote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsssk.
Als je spetters op je autoraam wilt dan moet je Q ff bellen.
Of je Sprite er tegenaan smijten
Dat jaquote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gok dat Ll dan voor de Sprite-optie gaat
ik gok dat IEDER verstandig mens daarvoor zou gaan...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik gok dat Ll dan voor de Sprite-optie gaat
Ik wel iigquote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik gok dat IEDER verstandig mens daarvoor zou gaan...
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ga jij straks ook alles deleten en de TT veranderen als het topic dicht is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nee, ik denk dat we eerst even moeten pratenquote:
Praten?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we eerst even moeten praten
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Oeh, katjang nootjes en rozijnen met witte chocolade er omheen![]()
Goodbye!
Ik ben nog iets vergeten voor morgen!Hihihihihihihi, als die ook maar mee naar binnen neemt dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of friemelenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we eerst even moeten praten
maakt me niet uit voor wie hij is, als ik maar te horen krijg wie dat doet...quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Oeh, katjang nootjes en rozijnen met witte chocolade er omheen![]()
Goodbye!
Ik ben nog iets vergeten voor morgen!TOT HIER EN NIET VERDER HÉ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAT CONSTANTE GETREITER OVER MIJN MUZIEK TERWIJL IK ALTIJD BRAAF RADIO OP ZET ALS JULLIE MEE RIJDEN.
MORGEN GA IK EENS EEN CDTJE DRAAIEN
Hier wordt niet gefriemeld, verdoriequote:
pfffff, IK ben het kwijt iig... eerst wil je voor EN na friemelen, en nu helemaal niet meer...quote:
Ll heeft ooit eerder een onschuldig topic volledig vervunst en daar moest even de zweep over.quote:
Graag gedaan!quote:
Neem vooral niet teveel serieus van mijn postsquote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfffff, IK ben het kwijt iig... eerst wil je voor EN na friemelen, en nu helemaal niet meer...
Je caps is stukquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TOT HIER EN NIET VERDER HÉ!
DAT CONSTANTE GETREITER OVER MIJN MUZIEK TERWIJL IK ALTIJD BRAAF RADIO OP ZET ALS JULLIE MEE RIJDEN.
MORGEN GA IK EENS EEN CDTJE DRAAIEN
Heftig was dat he Greys? Ik had bijna een TR geplaatst.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll heeft ooit eerder een onschuldig topic volledig vervunst en daar moest even de zweep over.
Geheel terecht, uiteraard, want hij weet zich niet te gedragen soms.
Maar dat was in het verleden. En niet hier. En ik had er niets, maar dan ook NIETS mee te maken.
pffffff 1 topic maar?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll heeft ooit eerder een onschuldig topic volledig vervunst en daar moest even de zweep over.
Geheel terecht, uiteraard, want hij weet zich niet te gedragen soms.
Maar dat was in het verleden. En niet hier. En ik had er niets, maar dan ook NIETS mee te maken.
tnxquote:Graag gedaan!
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
WAT!
Dat was ik niet. Het was voornamelijk iemand wiens naam met een Q begint
In het volgende topic wil ik alleen nog maar draaiorgels en vlaggetjes zien.quote:
En de Gemeenteraadsverkiezingenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
In het volgende topic wil ik alleen nog maar draaiorgels en vlaggetjes zien.
Oh, sorry. Ik zeg al niks meerquote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
GB, poepig dat je me in die PM hoos van de high tea dames vraagt hoe het met de foto's zit daarvan, maar in het tempo dat ik die PMs moet lezen heb ik daar echt geen seconde tijd voor hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |