quote:Op maandag 1 maart 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FOK!sletjes
WIE WAREN HET, PERMBAN!
Najaaaa zegquote:
Dat had je ook nooit moeten vertellen; gewoon ineens bij ze gaan zitten...SURPRAAAAIIIIIIIISquote:Op maandag 1 maart 2010 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ze hoorden dat ik kwam en ze wilden niet meer
Heb je sjussiehill nog gezien?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iemand heeft ook zn laptoptas (met inhoud) laten staan...
Die hebben we maar aan de jongen van Pathe gegeven
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iemand heeft ook zn laptoptas (met inhoud) laten staan...
Die hebben we maar aan de jongen van Pathe gegeven
Ik was braver dan braaf. Tsssk. Tssssssk.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het topic nog niet helemaal gelezen, maar ik lees dat jij je pleziertje al hebt gehad. Ruim je de troep wel op?
Ooh dan ga ik maar eff het topic uit met al die rookwalm.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedereen is even een sigaretje aan het roken denk ik, dat doen ze na een heftig momentje.
Ja, jij bent altijd braaf. Aai over bolletje geeft, koekje geeft, en nu naar je mand!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was braver dan braaf. Tsssk. Tssssssk.
Ja, nou, poehee, dat was me het momentje welquote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedereen is even een sigaretje aan het roken denk ik, dat doen ze na een heftig momentje.
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
Zo.
Tijd voor Bier en cartoons wijn en sex and the city
quote:
He, een niet roker. Mee doet.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ooh dan ga ik maar eff het topic uit met al die rookwalm.
Ik zou bijna gaan denken dat je me weg wilt hebbenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, jij bent altijd braaf. Aai over bolletje geeft, koekje geeft, en nu naar je mand!
Ja, als wij mannen even aanpakken dan komen de vrouwtjes ruimschoots aan hun trekken.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nou, poehee, dat was me het momentje wel
Waar naar toe?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat je me weg wilt hebben
Wel 4?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
4 - 5
Niks geen 1 - 2 - 3.
Geen van allen.![]()
quote:
Even wat plichtmatig gefriemel, 30 keer heen en weer en klaaaaaaaarrrr!!!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, als wij mannen even aanpakken dan komen de vrouwtjes ruimschoots aan hun trekken.
Tel jij altijd mee?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Even wat plichtmatig gefriemel, 30 keer heen en weer en klaaaaaaaarrrr!!!
geen idee... wie is dat?quote:
Ik raak gewoon al aan je gewend...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:02 schreef Dirkh het volgende:
Goh, niemand die mij de nek om wil draaien om de "vrouwtjes"
Uitlokken ben ik ook al verleerd.
Volgens mij waren we er al over uit dat gefriemel buiten onze werkzaamheden valt. 30 Keer op en neer ligt er aan wie er bovenop ligt, zit of hangt.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij waren we er al over uit dat gefriemel buiten onze werkzaamheden valt. 30 Keer op en neer ligt er aan wie er bovenop ligt, zit of hangt.
Maar het kan dus ook gewoon drie of vier keer zijn.
Jij niet dan? En dan op het eind van: DRIE, TWEE, ÉÉNNNNNNN!quote:
WTFquote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij niet dan? En dan op het eind van: DRIE, TWEE, ÉÉNNNNNNN!
[ afbeelding ]
Ahja. Ook geen achteraf gefriemel?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij waren we er al over uit dat gefriemel buiten onze werkzaamheden valt. 30 Keer op en neer ligt er aan wie er bovenop ligt, zit of hangt.
Maar het kan dus ook gewoon drie of vier keer zijn.
DRIE, TWEE, EENNNN......EENNNNN.....EEEEEENNN?......EEEHEEEEEENNNNNquote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij niet dan? En dan op het eind van: DRIE, TWEE, ÉÉNNNNNNN!
[ afbeelding ]
Oh, oh, ik kom er aanquote:Op maandag 1 maart 2010 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, werk aan de winkel in ONS adopteer mee-holladijeeeej-topic
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
DRIE, TWEE, EENNNN......EENNNNN.....EEEEEENNN?......EEEHEEEEEENNNNN
Ohja.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh.
Achteraf doen jullie 3rd base en drinken wij bier, kijken TV, en vallen in slaap![]()
Ik hou niet van achteraf gefriemelquote:
Ik ga dit maar gewoon niet serieus nemen.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent gek, tenzij je het opruimen (lees: afvegen aan haar kussen) als friemelen beschouwd.
Ahahahahaaaaaaaaaaaaahahahahaquote:Op maandag 1 maart 2010 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
DRIE, TWEE, EENNNN......EENNNNN.....EEEEEENNN?......EEEHEEEEEENNNNN
Ik hou wel van achteraf gefriemel hoor! Geen geknuffel aubquote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou niet van achteraf gefriemel
Oh nou ja, het ligt er aan wat voor gefriemel dan
oh, nou er kwamen wel mensen te laat binnen idd...quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou niet van achteraf gefriemel
Oh nou ja, het ligt er aan wat voor gefriemel dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |