Vond hem zelf betrekkelijk flauw maarja hoe ver kom je met bosbessenyoghurtquote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
Oh, ik lachte eigenlijk om de bosbessenstruik
Maar dat hierboven is ook wel om te lachen
Hier staan er 2quote:
quote:
Jij hebt echt alle apparatuur dubbel he?quote:
Dus jij hebt gewoon de 12 delige tarzanset in het nachtkastje liggenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
-je het gemiddelde stuk "speelgoed" is goedkoper dan een elektrische tandenborstel dus als en ik herhaal als ik plastic fantastic zou willen gebruiken dan koos ik niet voor m'n tandenborstel hoor
Eentje om tanden mee te poetsen en eentje....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt echt alle apparatuur dubbel he?
Nou Dirk, zet de kamervragen maar vast weer klaar.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt echt alle apparatuur dubbel he?
Nou Dirk, zet de kamervragen maar vast weer klaar.
Het makkelijke van een elektrische tandenborstel is dat je er een opzetstukje op kunt zetten. Eéntje zou dus genoeg moeten zijn. Hmmmmmquote:Op maandag 1 maart 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
we hebben allebei onze eigen tandenborstel ja..is dat gek?
Ik dacht met zo'n elektrisch ding dat je dan elk een apart opzetstukje *proestquote:Op maandag 1 maart 2010 19:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
we hebben allebei onze eigen tandenborstel ja..is dat gek?
Whaha nee geen plastic te vinden hier in huis met die bedoelingquote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus jij hebt gewoon de 12 delige tarzanset in het nachtkastje liggen
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het makkelijke van een elektrische tandenborstel is dat je er een opzetstukje op kunt zetten. Eéntje zou dus genoeg moeten zijn. Hmmmmm
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eentje om tanden mee te poetsen en eentje....
Neuh waarom saaie doos. Wat jij prima vind tochquote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whaha nee geen plastic te vinden hier in huis met die bedoelingmoet er niet aan denken *rilll.
En mijn nachtkastje daar liggen keelpastilles, neusspray, pijnstillers enz in, heb ik mijn "saaie doos" imago weer bevestigd?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het makkelijke van een elektrische tandenborstel is dat je er een opzetstukje op kunt zetten. Eéntje zou dus genoeg moeten zijn. Hmmmmm
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht met zo'n elektrisch ding dat je dan elk een apart opzetstukje *proest* had.
Maar ik doe gewoon aan normale tandenborstels, ik hou niet van dat gezoem in mijn mond
Dat wordt bonjequote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt mensen die dat gerust vertellen. Ik had zo'n collegaquote:Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh waarom saaie doos. Wat jij prima vind toch![]()
En wss had je het sowieso niet verteld al had je wél die 12 delige set
Geen idee eigenlijk of ik dat wel of niet zou zeggen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh waarom saaie doos. Wat jij prima vind toch![]()
En wss had je het sowieso niet verteld al had je wél die 12 delige set
En toen kwamen de verhalen?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt mensen die dat gerust vertellen. Ik had zo'n collegaZe was echt fugly en haar vriendje zo mogelijk nog meer
Ja, logisch dan!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat wordt bonjewij gaan s'morgens tegelijk naar ons werk dus dan moeten we met elkaar rekening houden.
Dat lukt niet erg om 6 uur s'morgens.
Haha had je erom gevraagd dan? Vast nietquote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt mensen die dat gerust vertellen. Ik had zo'n collegaZe was echt fugly en haar vriendje zo mogelijk nog meer
Nee, zij was zo iemand die dan zei: Oh, ik heb net een smsjes gekregen van mijn vriendje hihihihihi. Iedereen stil.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha had je erom gevraagd dan? Vast niet
Neuh slaapdronken en of sjago is dat geen aanraden.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, logisch dan!Dan wil je niet op elkaar hoeven wachten!
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n wilde avond gehad als dinsdagavond 02-03-2010 19:00 - 23:00
Nee hoorquote:
In mijn eigen huis?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi, anders kon jij er nl. niet bij natuurlijk
Ohhhhjaa hihiihihhihihihihihihihihiquote:
Lengte zegt helemaal niks, ja!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja vast een plekje waar we een lat kunnen leggen en jij er qua lengte niet bij kan komen
Mee eens, en zoenen ook. Weet je wel waar ze met d'r mond heeft gezeten, daar ga ik dan echt niet meer mee zoenen.quote:
Ik heb het topic nog niet helemaal gelezen, maar ik lees dat jij je pleziertje al hebt gehad. Ruim je de troep wel op?quote:
Eh, ik kom ook net binnen. Zullie zijn begonnen.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:28 schreef tombolafan het volgende:
Wat een onderwerpen als ik er niet ben!![]()
Gelukkig lees ik terug
MI-etje! Het was MI-etje!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eh, ik kom ook net binnen. Zullie zijn begonnen.
eh.... tjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in de eerste scene werd er een (naakt)kat doodgeschoten
De zaal was maar half vol trouwens...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik zag het... Jij deed niks he...quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Eh, ik kom ook net binnen. Zullie zijn begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh.... tja
Ik hoef hem niet nog een keer te zien zeg maar. Hij heeft wel wat, maar ik kan niet echt zeggen wat...Muziek is sowieso mooi, en er zitten ook mooie beelden in, maar het geheel is niet mijn genre...
FOK!sletjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in de eerste scene werd er een (naakt)kat doodgeschoten
WIE WAREN HET, PERMBAN!![]()
Ja, maar Greys kon niet meer!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Was je naar die Fok!-film Tombo?
Moesten Greys en GB daar ook niet heen vanaaf?
Nee, ze hoorden dat ik kwam en ze wilden niet meerquote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Was je naar die Fok!-film Tombo?
Moesten Greys en GB daar ook niet heen vanaaf?
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh.... tja
Ik hoef hem niet nog een keer te zien zeg maar. Hij heeft wel wat, maar ik kan niet echt zeggen wat...Muziek is sowieso mooi, en er zitten ook mooie beelden in, maar het geheel is niet mijn genre...
Ah, lekker is dat. Dat gekut met die mobieltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in de eerste scene werd er een (naakt)kat doodgeschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |