NEEquote:Op maandag 1 maart 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogen we het hier over Farmville hebben?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach god, kind wist de weg niet?quote:
quote:
Je mag het hier overal over hebben!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogen we het hier over Farmville hebben?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kind weigert er uit te komen, kan ik me iets bij voorstellenquote:
Slim kind, die weet wat voor moeder hij/zij krijgt en blijft zo lang mogelijk zitten.quote:
Heeftie nou al bekkeninstabiliteit?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kind weigert er uit te komen, kan ik me iets bij voorstellen
Hij...wel opletten he?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Slim kind, die weet wat voor moeder hij/zij krijgt en blijft zo lang mogelijk zitten.
En bedankt voor dat mental image.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag het hier overal over hebben!
Behalve over sprietsen!
En de hamster staat al klaarquote:Op maandag 1 maart 2010 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heeftie nou al bekkeninstabiliteit?
Ben jij Ymme fan?quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Combineer dat met de uitspraken van Bradley over z'n 'Braddie'
Ik heb heel veel bijgeleerd op mijn nieuwe werkplek.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet wat het is? Als provinciaal?
quote:Op woensdag 25 april 2007 13:00 schreef ymme het volgende:
Ik heb gisteren een aantal sexspeeltjes besteld.
Dit om de sex wat spannerder te maken, en er een andere draai aan te geven.
Wie van jullie gebruiken ook sextoys. En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
The orgasm sexring set
En een vibo, heb ik besteld.
Het is bedoelt, voor tijdens de sex, met mij en mijn partner.
Oh my god, wat doen jullie daar?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel bijgeleerd op mijn nieuwe werkplek.
Ik de fles en dan val ik zo achterover bed inquote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Greys....ik gooi m'n glaasje achterover en dan ga ik ook naar boven![]()
Waar zijn die speeltjes nu precies voor? Zet ze er niet zo duidelijk in he?quote:
quote:
Zonde, moet je weer opdweilen!quote:Op maandag 1 maart 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Greys....ik gooi m'n glaasje achterover en dan ga ik ook naar boven![]()
Wat een viespeuk. Ze gebruikt sekstoys voor TIJDENS DE SEKSquote:Op maandag 1 maart 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar zijn die speeltjes nu precies voor? Zet ze er niet zo duidelijk in he?![]()
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een viespeuk. Ze gebruikt sekstoys voor TIJDENS DE SEKS![]()
![]()
En ik gok dat ze die beeebie ook ouderwets heeft verwerkt. Niet zoals het hoort netjes in het ziekenhuisquote:Op maandag 1 maart 2010 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze krijgt een beeeeeebie! Dan doe je nooit meer aan SEKS!
Naja! Sommige mensen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik gok dat ze die beeebie ook ouderwets heeft verwerkt. Niet zoals het hoort netjes in het ziekenhuis
Het kan nog wel drie dagen duren na inleiden voordat er daadwerkelijk bevallen wordt. Kun je nu slapen, of moet ik je het verhaal van mijn eerste bevalling vertellenquote:Op maandag 1 maart 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog geen Ymme-update![]()
Hoe moet ik nou slapen?
Paar slokjes nogquote:Op maandag 1 maart 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naja! Sommige mensen.![]()
Is je fles nog niet leeg? Want de convo wordt er niet beter op en je sleurt me mee.
NEE DANK JEquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het kan nog wel drie dagen duren na inleiden voordat er daadwerkelijk bevallen wordt. Kun je nu slapen, of moet ik je het verhaal van mijn eerste bevalling vertellen(Lang, heel lang. En saai.)
Moet je dat nog vragen? In deze consuptiemaatschappij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paar slokjes nog![]()
Hoest met JJH? Consumeren jullie de relatie nog regelmatig? Met of zonder attributen?
HOP! Nuchter!quote:
Dit is een asielforum. Alles komt hier binnen vallen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht dat OUD een paar deurtjes verder was
Niet. Dit is ESF.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is een asielforum. Alles komt hier binnen vallen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is een asielforum. Alles komt hier binnen vallen.
Ja, ergens naast F&Fquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht dat OUD een paar deurtjes verder was
Okayquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, ergens naast F&F![]()
Maar aangezien ik en hier en in OUD fanatiek lees/post wil ik best de taak op nemen om een seintje geven als Ymme's bevalbericht er is
Ik vraag Greys wel om je een SMS te sturen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okay![]()
Maar wacht even met bloederige totaalruptuurtjes tot ik slaap
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:11 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, ergens naast F&F![]()
Maar aangezien ik en hier en in OUD fanatiek lees/post wil ik best de taak op nemen om een seintje geven als Ymme's bevalbericht er is
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vraag Greys wel om je een SMS te sturen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vraag Greys wel om je een SMS te sturen.
Ook geen bloederige totaalruptuurtjes voor/van mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okay![]()
Maar wacht even met bloederige totaalruptuurtjes tot ik slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |