bewijsquote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Juist en dan graag een net topic.
Neuken?
Onvolledig, je ziet niet aan wie DirkH het vroegquote:
gewoon klikken op de link van de quote...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Onvolledig, je ziet niet aan wie DirkH het vroeg
quote:
Jawel, maar dat was in het vorige topic.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Onvolledig, je ziet niet aan wie DirkH het vroeg
Graagquote:Op maandag 1 maart 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je het erg erg vindt dan verandert Greys hem wel voor je toch?
Jij net zo hardquote:Op maandag 1 maart 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
Terechte TT.
Wij hebben ons per ongeluk verklikt in de F&F SC. Nou ja 'wij'... Ingetje vooral![]()
Huh? Nee, Dirkh vervangen met "iemand"quote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Greys!!!! Kun je Ingetje vervangen door "iemand"?
nou...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Maak er maar iets algemeens van...of iets met draaiorgels
ho, jij wilde neuken hoor, zie mn quotequote:
Dat wil iedere man, te pas en te onpas. Hargh harghquote:Op maandag 1 maart 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou...
dan doe ik mooi nooit meer mn best voor een tt hoor...
[..]
ho, jij wilde neuken hoor, zie mn quote
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Overal tegelijkquote:
nou, vooruit dan...quote:
Ik vond hem niet zo heel vreselijk...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Overal tegelijk
Ik zat net in de FF SC en in de PM met de high tea ladies, maar ik kan jullie ook geen 2 minuten alleen laten
Leuk je stuurt ook pm's naar mij die niet aan mij gericht zijn. Wel op blijven letten he.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Overal tegelijk
Ik zat net in de FF SC en in de PM met de high tea ladies, maar ik kan jullie ook geen 2 minuten alleen laten
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leuk je stuurt ook pm's naar mij die niet aan mij gericht zijn. Wel op blijven letten he.
Je moest eens weten hoe vaak dat gebeurtquote:Op maandag 1 maart 2010 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leuk je stuurt ook pm's naar mij die niet aan mij gericht zijn. Wel op blijven letten he.
Dus i.p.v. Inge had ook jouw naam daar mogen staan? Kijk, het maakt mij niet zo gek veel uit.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo heel vreselijk...
hahahahahahahahahaquote:Op maandag 1 maart 2010 23:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dus i.p.v. Inge had ook jouw naam daar mogen staan? Kijk, het maakt mij niet zo gek veel uit.
DeZwabber is goed!!!!!quote:
Je hebt het gecontroleerdquote:Op maandag 1 maart 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Dirk, lul niet
(En je grap is mislukt, want ik heb nog heul geen foto's gestuurd. Sorry)
Rose talking?quote:
Mannen vallen gewoon in slaap, dat mag. Mannen kunnen namelijk twee dingen te gelijkertijd. Drinken en in slaap vallen.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik van je.
Doeg alvast dan maar he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |