quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of misschien heeft ie net aangebeld!
Ik hoor dat natuurlijk niet met een intercom die stuk is...
Oh, hij staat nu beneden door een niet werkende intercom te lullen en gooit een briefje in de brievenbus dat je niet thuis bent.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:20 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen iedereen!!!! Werkze werkenden!!!!
Ik zit op de intercom-maak-meneer te wachten
Tussen 8 en 11 komt ie, vast rond 11
Het zou me niets verbazen idd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, hij staat nu beneden door een niet werkende intercom te lullen en gooit een briefje in de brievenbus dat je niet thuis bent.
Misstuugie spreektquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
*Op gong mept*
Zo. Mogguh!
Hoe is het met je hoofd, Ll?
TUIG zijn jullie! Allemaal!
Shalalie
Goed hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
*Op gong mept*
Zo. Mogguh!
Hoe is het met je hoofd, Ll?
TUIG zijn jullie! Allemaal!
Shalalie
Ja, weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed hoor.
Waarom denkt iedereen dat ik zwaar teut was ofzo![]()
Tis een beetje het Greys-syndroom, je doet één drankje (okay, een paar) en een beetje lollig en iedereen denkt dat je strontlam bent
en nu blijkt dat de bovenbuurvrouw had geklaagd dat de bel het niet doet, en daarvoor moet de hele flat thuisblijven om alle deuren open te doen...quote:
Weettie wel gelijk waar je huis woontquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en nu blijkt dat de bovenbuurvrouw had geklaagd dat de bel het niet doet, en daarvoor moet de hele flat thuisblijven om alle deuren open te doen...
En nu maken ze mijn bel ook meteenEn dat is echt zo'n heel hard snerp-geluid, ik vond het helemaal niet erg dat ie het niet deed...
pffff, kon je geen lekkerdere vinden...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weettie wel gelijk waar je huis woont![]()
[ afbeelding ]
Je wil niet weten wat je allemaal vind als je zoekt op 'Handyman'quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pffff, kon je geen lekkerdere vinden...
* google opstart *quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat je allemaal vind als je zoekt op 'Handyman'
VLC speelt alles wel af meestal. Wss miss je een codec en is het geen 'echte' DVD.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:22 schreef Greys het volgende:
Ik wil een DVD in de computer hier afspelen en ik krijg allerlei foutmeldingen van VLC (of VCL) player enzo dat het niet werkt. Wat is dit nou weer
En het ligt niet aan de DVD. MediaPlayer roept dat ik een code mis. Hmpf.
zo'n riem heb ik ookquote:
Ik vind dat codecgedoe altijd zo'n gehannes.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
VLC speelt alles wel af meestal. Wss miss je een codec en is het geen 'echte' DVD.
Probeer MediaPlayer Classic anders even:
http://mpc-hc.sourceforge(...)ayer-classic-hc.html
als de situatie dat vereist wel ja...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En als je die om hebt, ga je dan ook zo staan?
Waarschijnlijk verkeerd gekopieerd dan ofzo? Je moet natuurlijk ook aangeven dan dat het echt DVD-video is en geen 'normale' DVD met gewoon wat data ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat codecgedoe altijd zo'n gehannes.
Die DVD speelde eerst wel altijd gewoon af he, op de computers. En nu doet ie het in geen van de computers meer en we hebben hier meerdere copyen van die DVD liggen en die doen het ook niet meer. Nahjaaaaa...
Ik ga dat van jou wel even proberen van het linkje, thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |