Oe wat ben je lekker strengquote:
Het is geen slowchat swarmahoer. Het is een overleg tussen enkele KLB powerusers om tot consensus te komen over het plaatsen van userfotos die in de betreffende topics niet ter zake doen en de verlangde aktie van de mods.quote:
Ik weet niet of je de discussie hebt gelezen, maar de regels zijn dus niet duidelijk en worden volgens verschillende users niet consequent toegepast. Trek het je aan ipv het zo bot naast je neer te leggen. Zelfs al zijn de regels in jouw ogen duidelijk dan nog zijn ze bij verschillende users (en dan heb ik het niet over kutn00bs die faq nog niet hebben gelezen) nog niet duidelijk. In plaats van een discussie hierover af te kappen kun je misschien de regels nogmaals duidelijk communiceren. Daar zitten we hiervoor he; om te communiceren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef swarmahoer het volgende:
onze regels zijn al lang duidelijk hoor zovty, je belangrijke overleg doe maar via pm/msn/postduif, we zien de notulen wel
Het feit wat de "straf" er nu op is en waarom Remsjo in principe zo vrij wordt gelaten. Hoewel, met dat laatste ben ik het zelf niet eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:55 schreef swarmahoer het volgende:
wat is er precies niet duidelijk zovty?
niet nodig hoor aangezien t al in de faq ed staatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:45 schreef WillFerrell het volgende:
Is het een probleem, één der modjes, dat er een topic in FB hier over wordt geopend?
de straf zal n ban zijn bij herhaling (dus ondanks dat je gewaarschuwd bent alsnog pics plaatsen) de duur hangt af van je postverleden, zoals bij alle bansquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het feit wat de "straf" er nu op is en waarom Remsjo in principe zo vrij wordt gelaten. Hoewel, met dat laatste ben ik het zelf niet eens.
Nouja, dat kuttopics dat is ook niet echt mijn probleem. Wat ik wel opmerkelijk vindt is het feit dat sommigen enkel een note zijn. Maar het is nu duidelijk voor mij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de straf zal n ban zijn bij herhaling (dus ondanks dat je gewaarschuwd bent alsnog pics plaatsen) de duur hangt af van je postverleden, zoals bij alle bans
hij wordt niet vrij gelaten, als die n kuttopic opent gaat het net zo goed dicht
hoe bedoel je sommigen enkel een note? wat anders?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nouja, dat kuttopics dat is ook niet echt mijn probleem. Wat ik wel opmerkelijk vindt is het feit dat sommigen enkel een note zijn. Maar het is nu duidelijk voor mij.
Mmmh, daar is ook wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe bedoel je sommigen enkel een note? wat anders?
voor 1x het plaatje is bannen wel erg overdreven toch? als je meerdere notes krijgt omdat je telkens t plaatje plaatst is t een ander verhaal toch?
Ik heb geen vragen. Het onderwerp boeit me niet. Ongevraagd posten van userpics verdient een nekschot. En anders een ban. En anders een note. Whatever. Ik heb geen fotos online en ik heb fatsoen in m'n donder.quote:
Ik reis gister dus met de metroquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Adelante, waar is dit een lemming dan van?
Antiliaanse jongen praat tegen me..
Volgens mij was dit nl. het originele topic?
Via de shop kun je je hoeveelheid zien, alleen tegen betaling zie je ook (eenmalig) de inhoud.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:07 schreef Fortitude het volgende:
Serieus hoe bekijk je je notes. Hoe kan het dat mensen zonder enige abo constant weten wanneer er notes uitdeelt zijn. Heb in de FAQ gekeken maar kan er daar niks over vinden. Zelfs die 4.50 betaald denkend dat je ze dan voor altijd kan bekijken.
Je ziet voordat je betaalt hoeveel notes je hebtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:07 schreef Fortitude het volgende:
Serieus hoe bekijk je je notes. Hoe kan het dat mensen zonder enige abo constant weten wanneer er notes uitdeelt zijn. Heb in de FAQ gekeken maar kan er daar niks over vinden. Zelfs die 4.50 betaald denkend dat je ze dan voor altijd kan bekijken.
OHJAH DAT KAN NATUUK HELEGAAR NICHT!!!!/321.@!!!1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Ladylike het volgende:
wel knap dat de lemming (volgens jou) eerder gepost wordt als het (volgens jou) originele topic
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
OHJAH DAT KAN NATUUK HELEGAAR NICHT!!!!/321.@!!!1
Verklaart nog niet waarom sommige mensen precies weten wanneer er notes uitgedeeld worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef zquing het volgende:
[..]
Je ziet voordat je betaalt hoeveel notes je hebt
My bad, ik gooi hem wel weer openquote:
Haha maakt mij nie uit hoor, ik dacht eerst dat ik echt een lemming gemist hadquote:
Hij zegt alleen dat hij een note heeftquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Brian Ruiz nu bij Holland Sport...
Meer weet ik even niet maar het valt me elke keer weer op.
Ah ok thx.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef zquing het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat hij een note heeft
Stevenmac26 log eens onder je eigen account in!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Remsjo is gewoon een irritante user die al-tijd kuttopics opent
Ik ben eerder geregistreerd dan die relnicht jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Stevenmac26 log eens onder je eigen account in!
opgelostquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:07 schreef Ladylike het volgende:
Betalen voor toilet bij Shell
lijkt me duidelijk genoeg
was dat t enige maarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Iemand inelkaar gehoekt nu spijt.
In elkaar moet het zijn.
1000x dankquote:
Hoezo? Een slotje lijkt mij toch voldoende.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:15 schreef remlof het volgende:
Voordat AdvancedPower het vraagt: ja, ik heb je topic deleted.
Lijkt mij niet, met naaktfoto's van een minderjarig meisje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoezo? Een slotje lijkt mij toch voldoende.
Wat is minderjarig?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, met naaktfoto's van een minderjarig meisje.
15 geloof ik, maar ze kon doorgaan voor 17quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is minderjarig?
Als ze 8 was dan vind ik het terecht dat je zulkes smeerlapperij verwijdert. Wanneer ze 17 was dan word ik nieuwsgierig
Het is natuurlijk je TT he. Misschien mod vervangen door community generated content. Maar dan klikt niemand je topic aan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:31 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet waarom mijn topic zomaar gesloten wordt. Ik uit slechts mijn ongenoegen over het niveau van de spelletjes heden te dage.
Ter verheldering
Mods zijn het gezwel van deze aarde. Weg ermee!
Haal die note eens wegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:24 schreef Adelante het volgende:
Klaar mee nu, stevenmac note +1
quote:
Wie zet die foto in zijn FoBo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef Adelante het volgende:
Ik klikte niet, maar zag de link al. Niet grappig en we zijn er klaar mee.
Ja, remsjo is af en toe een mongool.
Nee, hij verdient niet de negatieve aandacht via foto's, links, paints, etc.
Nee, been there, done that! Een foto online zetten geeft geen vrijbrief om zoiets te gebruiken voor userbashing!quote:
Klopt, maar je kunt zoiets wel verwachten. Zeker als je zulke topics maakt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, been there, done that! Een foto online zetten geeft geen vrijbrief om zoiets te gebruiken voor userbashing!
wat heeft gaytube nou met die gast te maken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef Adelante het volgende:
Ik klikte niet, maar zag de link al. Niet grappig en we zijn er klaar mee.
Ja, remsjo is af en toe een mongool.
Nee, hij verdient niet de negatieve aandacht via foto's, links, paints, etc.
Waarom noem je het ik2.jpg?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat heeft gaytube nou met die gast te maken?
neem die note gewoon terug want ik vind ruiz een homo en daar heb ik die link gepost.
waar bemoei jij je nou weer mee?quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waar bemoei jij je nou weer mee?
En dat paste wel in het topic
quote:
Dan nog is een note behoorlijk sneuquote:
Nee weet ik maar het gaat gewoon om het principequote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Het zal je wel om het principe gaan en alles, maar je weet dat notes geen kut voorstellen he?
Kuikens delven dat, mannen met principes.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee weet ik maar het gaat gewoon om het principe
Ik heb nu 86 principe kwesties
quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:35 schreef Dartanion het volgende:
Ik weet niet of dit de plek is waar ik deze vraag moet stellen maar:
Om welke reden is Bragi gebanned voor een week?
Bans worden niet besproken en wat boeit jou het nou?quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:35 schreef Dartanion het volgende:
Ik weet niet of dit de plek is waar ik deze vraag moet stellen maar:
Om welke reden is Bragi gebanned voor een week?
Je kunt het niet beargumenteren, he?quote:
Hij heeft niets verkeerds gedaan. That's why.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken en wat boeit jou het nou?
Ja hij heeft niks gedaan maar dat betekent niet dat het me zal raken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft niets verkeerds gedaan. That's why.
Damn... JIj moet nodig een anger management cursus gaan doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken en wat boeit jou het nou?
omdat ik zeg dat bans niet besproken wordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:48 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Damn... JIj moet nodig een anger management cursus gaan doen
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:16 schreef Salatrel het volgende:
Zquing bedankt! de timing kon niet beter
[ afbeelding ]
Ik had daar een steengoede post maar die deleten ze weer. Net China hier.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Johan Derksen is een acteur
zoveelste domme kuttopic
hij vraagt er een beetje wel om he om ik2.jpg
Neequote:
Niet meer.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:04 schreef WillFerrell het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/268795
Deze user is met zijn laatste twee "pareltjes" lekker bezig.
*aai*quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik had daar een steengoede post maar die deleten ze weer. Net China hier.
Neuh, beetje de rommel opruimen.quote:
Zoals ik al zei, beetje de rommel opruimenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn toffe paint krijgt niet eens een kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |