Meestal zijn de toiletten bij de shell nog niet schoon ook. En ook al waren ze dat, dan nog weiger ik 20 cent te betalen als ik net 60 euro betaald heb voor brandstof.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Trouwens, voor service zoals een schoon toilet mag best betaald worden.
Wat is 20cent nou man? Toch niets?
Ja ik fiets overal rond omdat ik niet aan 20 eurocent kan komen om te zeiken. Ga een leven zoeken dom aap. Ik zou je een banaan geven, maar dat kost 20 cent eh..quote:Op maandag 8 maart 2010 18:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
NS![]()
OV in het algemeen![]()
[..]
![]()
[..]
Laatst liep er serieus een mannetje bij de Shell kruising A6 A10 (hakkelaar is dat geloof ik??) buiten, met de vraag of ie voor me moest tanken.
Had wel een wtf momentje. Toch maar zelf gedaan.
[..]
Waternet is een domme troll die het topic niet begrijpt. Waarschijnlijk leg je vele kilometers af op je fietsje naar je middelbare school of niet? Zal wel koud geweest zijn de afgelopen maanden hè? Respect hoor.![]()
Nou en. Omrijden om te tanken heb ik nooit begrepen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:55 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
10 welhier in het dorp 1.44 en langs de snelweg 1.54
ehquote:Op maandag 8 maart 2010 19:57 schreef waternet het volgende:
[..]
Ja ik fiets overal rond omdat ik niet aan 20 eurocent kan komen om te zeiken. Ga een leven zoeken dom aap. Ik zou je een banaan geven, maar dat kost 20 cent eh..
quote:
Blijkbaar boeit het ze dus wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:54 schreef Sanderrrr het volgende:
20 centalsof de Shell dat boeit, als je die hendel van de tank 0.1 sec later los laat verdienen ze nog meer
Dat inderdaad, altijd in je eigen kutdorp/stad je tank volgooien voordat je weg gaat.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Socios het volgende:
[..]
TS tankt én bij Shellén ook nog eens aan de autosnelweg.
![]()
Daar is het tanken meer dan 20 cent duurder dan langs lokale wegen.
Datquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Blijkbaar boeit het ze dus wel.
Ik vind het vooral schandalig dat ik na een tankbeurt van tientallen euro's niet de service van iets simpels als een toilet erbij krijg. Laat mij nou maar rustig even plassen, zonder dat ik m'n hele portemonnee weer overhoop moet halen. Het is gewoon geen stijl.
Damn gast.. jij hebt echt nog niks anders bestuurt dan je fietsje of wel?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:57 schreef waternet het volgende:
[..]
Ja ik fiets overal rond omdat ik niet aan 20 eurocent kan komen om te zeiken. Ga een leven zoeken dom aap. Ik zou je een banaan geven, maar dat kost 20 cent eh..
TS zal wel een tankpas van z'n baas hebben, dus kan 't hem niet rotten wat 'ie betaalt voor de brandstof. Maar wel lopen klagen als 'ie niet gratis mag pissen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Socios het volgende:
[..]
TS tankt én bij Shellén ook nog eens aan de autosnelweg.
![]()
Daar is het tanken meer dan 20 cent duurder dan langs lokale wegen.
MKB Brandstof?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
TS zal wel een tankpas van z'n baas hebben, dus kan 't hem niet rotten wat 'ie betaalt voor de brandstof. Maar wel lopen klagen als 'ie niet gratis mag pissen.
Ja, want als je een tankpas hebt reken je geen 120/130 liter brandstof per week af en is de brandstof ineens gratis. Dwaasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
TS zal wel een tankpas van z'n baas hebben, dus kan 't hem niet rotten wat 'ie betaalt voor de brandstof. Maar wel lopen klagen als 'ie niet gratis mag pissen.
Dat heet service.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:37 schreef Thetallguy het volgende:
Iets gratis willen hebben omdat je eerst geld uitgegeven hebt
Als ik een tv koop van ¤700 eis ik toch ook niet een gratis DVDspeler erbij, ja want ik heb net toch 700 euro bij jullie uitgegeven!
Of pakt TS bij de wekelijkse boodschappen ook een gratis pakje kauwgom uit het rek bij de kassa van de AH
Wat een totaal kromme vergelijkingquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:37 schreef Thetallguy het volgende:
Als ik een tv koop van ¤700 eis ik toch ook niet een gratis DVDspeler erbij, ja want ik heb net toch 700 euro bij jullie uitgegeven!
Of pakt TS bij de wekelijkse boodschappen ook een gratis pakje kauwgom uit het rek bij de kassa van de AH
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:37 schreef Thetallguy het volgende:
Wie is hier nou de dwaas? Kijk zelf eerst nog eens heel goed wat je zelf schrijft.........quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, want als je een tankpas hebt reken je geen 120/130 liter brandstof per week af en is de brandstof ineens gratis. Dwaas
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:26 schreef kikoooooo het volgende:
Klacht: honderden euros brandstof in de maand halen bij Shell en niet gratis mogen zeiken.
Wat is je punt? Ik haal toch brandstof bij de Shell?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de dwaas? Kijk zelf eerst nog eens heel goed wat je zelf schrijft.........
[..]
nee maar ik mag wel ff pissen in de jumbo hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:37 schreef Thetallguy het volgende:
De ene keer heb je 't over afrekenen, andere keren telkens over "halen" alsof je een tankpas zou hebben.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat is je punt? Ik haal toch brandstof bij de Shell?
als ik betaal, haal ik het ook hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef edraket31 het volgende:
[..]
De ene keer heb je 't over afrekenen, andere keren telkens over "halen" alsof je een tankpas zou hebben.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef edraket31 het volgende:
[..]
De ene keer heb je 't over afrekenen, andere keren telkens over "halen" alsof je een tankpas zou hebben.
En wat dan nog als je een tankpas hebt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef edraket31 het volgende:
[..]
in het zuiden zijn we ook nog gastvrij en is een toiletbezoek meestal gratisquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:41 schreef mierenfokker het volgende:
Probleem van de randstad. Hier in het oosten hoeven we niet te betalen voor naar de wc te gaan. Dat is echt gewoon te triest dat je overal voor moet betalen in de randstad
durf maar eens te plassen op je werk dan, je bent er om arbeider te zijn, niet om je in je sanitaire behoefte te voorzienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:51 schreef BorusBulldog het volgende:
Als ik shell was dan haalde ik die plee-juf daar weg en zou ik een bordje betreden op eigen risico ophangen.
Kijken of je daar dan nog graag "gratis" naar de WC gaat![]()
Ze zijn daar om je brandstof te verkopen niet om in je sanitaire behoefte te voorzien.
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus en jullie leggen al duimzuigend natuurlijk allemaal 20 cent in het bakkie? Loop toch gewoon door. Wat gaat ze doen je tegenhouden? Filiaalchef erbij halen?
Wat is dit nu weer voor kut vergelijking, als jij denkt dat je kantoor en een tankstation vergelijkbare situaties zijn wens ik jou veel succesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
durf maar eens te plassen op je werk dan, je bent er om arbeider te zijn, niet om je in je sanitaire behoefte te voorzien
ik hoop altijd dat dit soort mensen spontaan incontinent worden![]()
Welneen!! Doas slecht een oanbeveling!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor kut vergelijking, als jij denkt dat je kantoor en een tankstation vergelijkbare situaties zijn wens ik jou veel succes![]()
Het toilet bij een tankstation is namelijk extra service, en hoe ze die service inrichten is hun eigen keuze, het toilet op jouw kantoor is een verplichting.
Inderdaad, ik ga ook nooit uit eten, want je kunt gewoon thuis eten. En ik ga nooit uit, want je kunt ook thuis een plaatje opzetten. En ik schijt nooit, want je kunt het ook inhouden. godsammequote:
Ja maar wie betaalt er dan ook voor die WC als die vies is, als die schoon is ga ik echt niet op mijn principesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef Maitje het volgende:
Als de wc schoon is, oke.. prima. Maar als die ook nog is vies zou zijn!
zoals ik al eerder in dit topic aangaf, meen ik me te herinneren dat het weigeren van een toiletbezoek strafbaar is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor kut vergelijking, als jij denkt dat je kantoor en een tankstation vergelijkbare situaties zijn wens ik jou veel succes![]()
Het toilet bij een tankstation is namelijk extra service, en hoe ze die service inrichten is hun eigen keuze, het toilet op jouw kantoor is een verplichting.
Lady, waar geen toilet is kan ook niet geweigerd worden. Dat dat toilet er staat is de service en die is er niet verplicht enkel een wc voor personeel maar als je dit toilet niet als openbaar toilet wegzet dan ben je niet verplicht om iedereen erop naar de wc te laten gaan, en zoals hierboven uitgelegd hoef je die 20 cent ook niet te betalen het zal de Shell een worst wezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zoals ik al eerder in dit topic aangaf, meen ik me te herinneren dat het weigeren van een toiletbezoek strafbaar is.
zou iemand dit kunnen weerleggen of bevestigen middels een bron?
Je liegtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga ook nooit uit eten, want je kunt gewoon thuis eten. En ik ga nooit uit, want je kunt ook thuis een plaatje opzetten. En ik schijt nooit, want je kunt het ook inhouden. godsamme
Een uurtje kan wel... Gewoon een kwestie van plannen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je liegt
Knappe jongen die zijn drollen kan inhouden
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt die zorgen niet hè. Werd ik maar elke dag opgehaald door een busje.
Moeilijk hè, een fatsoenlijke zin typen. Jezusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat dat toilet er staat is de service en die is er niet verplicht enkel een wc voor personeel maar als je dit toilet niet als openbaar toilet wegzet dan ben je niet verplicht om iedereen erop naar de wc te laten gaan, en zoals hierboven uitgelegd hoef je die 20 cent ook niet te betalen het zal de Shell een worst wezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |