Doe net als Bert: Vraag of de wasbak gebruiken gratis is en ga dan daarin zeiken TSquote:Op maandag 8 maart 2010 18:26 schreef kikoooooo het volgende:
Echt, daar kan ik me zo aan ergeren he. Ik tank wekelijks rond de 120/130 liter diesel bij de Shell. Vandaag ook weer 45liter getankt.
Vervolgens ff pissen. Moet ik van die teef betalen. En dat kan ik dus niet hebben. Ook na discussie wou ze 20cent hebben
Het gaat me niet om het geld, maar wel om het principe.
Klacht: honderden euros brandstof in de maand halen bij Shell en niet gratis mogen zeiken.
Mensen met een meningquote:Op maandag 8 maart 2010 18:28 schreef Penisbaard het volgende:
Principes hebbenJij hebt zeker ook een mening en een ideaal TS
NSquote:
quote:
Laatst liep er serieus een mannetje bij de Shell kruising A6 A10 (hakkelaar is dat geloof ik??) buiten, met de vraag of ie voor me moest tanken.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:30 schreef synnath het volgende:
TS MOET ZELF TANKEN!!!1
ARBEIDER:')_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waternet is een domme troll die het topic niet begrijpt. Waarschijnlijk leg je vele kilometers af op je fietsje naar je middelbare school of niet? Zal wel koud geweest zijn de afgelopen maanden hè? Respect hoor.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:54 schreef ColtZ40 het volgende:
Goed topic!
Hier bij de total moet je betalen voor lucht....![]()
![]()
Een vrachtwagenchauffeur tankt een veelvoud van 130 liter per week, drol.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:54 schreef Equites het volgende:
TS is vrachtwagenchauffeur. Dan zou ik ook een kutleven hebben
Snelwegquote:Op maandag 8 maart 2010 18:52 schreef mikieu het volgende:
Pis gewoon tegen het raam daar.. Langs de snelweg is toch buiten de bebouwde kom. Of was je in je dorpje?
Ja daag dat is de minimale service die ze moeten verlenen. Ik pak de volgende pomp wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je betaalt voor het gebruik van apparatuur waarmee je je banden kunt oppompen.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Een vrachtwagenchauffeur tankt een veelvoud van 130 liter per week, drol.
Bij Shell hebben zo schijnbaar ook principes.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:26 schreef kikoooooo het volgende:
Het gaat me niet om het geld, maar wel om het principe.
En dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:11 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Gewoon tegen het gebouw pissen en als iemand je er op aanspreekt zeggen "Jah, hebt ge 20 cent?"
Nou een lollie.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Trouwens, voor service zoals een schoon toilet mag best betaald worden.
Wat is 20cent nou man? Toch niets?
TS tankt én bij Shellquote:Op maandag 8 maart 2010 18:58 schreef kikoooooo het volgende:
Snelweg
Dat heb ik ook nooit begrepen. Tank zelf altijd zo weinig mogelijk langs de grote wegen, op voorwaarde dat ik niet om hoef te rijden om dat te bereiken, want dan heeft het geen zinquote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Socios het volgende:
[..]
TS tankt én bij Shellén ook nog eens aan de autosnelweg.
![]()
Daar is het tanken meer dan 20 cent duurder dan langs lokale wegen.
20 cent duurderquote:Op maandag 8 maart 2010 19:22 schreef Socios het volgende:
[..]
TS tankt én bij Shellén ook nog eens aan de autosnelweg.
![]()
Daar is het tanken meer dan 20 cent duurder dan langs lokale wegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |