abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:28:07 #76
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_78922036
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:37 schreef Thetallguy het volgende:
Iets gratis willen hebben omdat je eerst geld uitgegeven hebt

Als ik een tv koop van ¤700 eis ik toch ook niet een gratis DVDspeler erbij, ja want ik heb net toch 700 euro bij jullie uitgegeven!

Of pakt TS bij de wekelijkse boodschappen ook een gratis pakje kauwgom uit het rek bij de kassa van de AH
nee maar ik mag wel ff pissen in de jumbo hoor

staat het trouwens niet ergens in de wet dat je iemand een toiletbezoek niet mag weigeren?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_78922396
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat is je punt? Ik haal toch brandstof bij de Shell?
De ene keer heb je 't over afrekenen, andere keren telkens over "halen" alsof je een tankpas zou hebben.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:45:27 #78
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_78922525
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:40 schreef edraket31 het volgende:

[..]

De ene keer heb je 't over afrekenen, andere keren telkens over "halen" alsof je een tankpas zou hebben.
als ik betaal, haal ik het ook hoor
ze komen het nog steeds niet brengen tot aan mijn auto

echt, ik ga slaan hoor, doe niet zo kinderachtig
Lid van de MamaSquad
pi_78922547
quote:

[..]

Jij hebt die zorgen niet hè. Werd ik maar elke dag opgehaald door een busje.
pi_78930254
quote:

[..]

En wat dan nog als je een tankpas hebt?
Dat betaal je jaarlijks 20-25% van de nieuw-waarde van de betreffende auto, om er prive mee te mogen rijden.
pi_78930413
Probleem van de randstad. Hier in het oosten hoeven we niet te betalen voor naar de wc te gaan. Dat is echt gewoon te triest dat je overal voor moet betalen in de randstad
pi_78930603
Bespottelijk inderdaad.

Moet zelf ook tanken bij de Shell en gelukkig nog nooit tegengekomen dat ik voor een toilet bezoek moet betalen en dit zou ik ook niet doen.

Als er een tafeltje staat met een schaaltje er op dan loop ik er gewoon langs. Ben nog nooit op aangesproken of tegengehouden.

Ik tank 2x per week zo'n 90 a 100 liter in totaal. Betalen voor het toilet weiger ik ook.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:49:04 #83
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_78930664
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:41 schreef mierenfokker het volgende:
Probleem van de randstad. Hier in het oosten hoeven we niet te betalen voor naar de wc te gaan. Dat is echt gewoon te triest dat je overal voor moet betalen in de randstad
in het zuiden zijn we ook nog gastvrij en is een toiletbezoek meestal gratis
Lid van de MamaSquad
pi_78930767
Als ik shell was dan haalde ik die plee-juf daar weg en zou ik een bordje betreden op eigen risico ophangen.
Kijken of je daar dan nog graag "gratis" naar de WC gaat
Ze zijn daar om je brandstof te verkopen niet om in je sanitaire behoefte te voorzien.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:10:58 #85
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_78931428
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:51 schreef BorusBulldog het volgende:
Als ik shell was dan haalde ik die plee-juf daar weg en zou ik een bordje betreden op eigen risico ophangen.
Kijken of je daar dan nog graag "gratis" naar de WC gaat
Ze zijn daar om je brandstof te verkopen niet om in je sanitaire behoefte te voorzien.
durf maar eens te plassen op je werk dan, je bent er om arbeider te zijn, niet om je in je sanitaire behoefte te voorzien

ik hoop altijd dat dit soort mensen spontaan incontinent worden

[ Bericht 4% gewijzigd door Ladylike op 09-03-2010 15:19:46 ]
Lid van de MamaSquad
pi_78931566
Jezus en jullie leggen al duimzuigend natuurlijk allemaal 20 cent in het bakkie? Loop toch gewoon door. Wat gaat ze doen je tegenhouden? Filiaalchef erbij halen?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:19:59 #87
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_78931756
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus en jullie leggen al duimzuigend natuurlijk allemaal 20 cent in het bakkie? Loop toch gewoon door. Wat gaat ze doen je tegenhouden? Filiaalchef erbij halen?
tuurlijk niet
Lid van de MamaSquad
pi_78932557
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:10 schreef Ladylike het volgende:

[..]

durf maar eens te plassen op je werk dan, je bent er om arbeider te zijn, niet om je in je sanitaire behoefte te voorzien

ik hoop altijd dat dit soort mensen spontaan incontinent worden
Wat is dit nu weer voor kut vergelijking, als jij denkt dat je kantoor en een tankstation vergelijkbare situaties zijn wens ik jou veel succes
Het toilet bij een tankstation is namelijk extra service, en hoe ze die service inrichten is hun eigen keuze, het toilet op jouw kantoor is een verplichting.
pi_78932764
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor kut vergelijking, als jij denkt dat je kantoor en een tankstation vergelijkbare situaties zijn wens ik jou veel succes
Het toilet bij een tankstation is namelijk extra service, en hoe ze die service inrichten is hun eigen keuze, het toilet op jouw kantoor is een verplichting.
Welneen!! Doas slecht een oanbeveling!

dan nog..als ze daar bij mij moeilijk over doen lach ik ze uit en wens ik ze verder de tering. Ze verdienen al genoeg.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:57:02 #90
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_78933166
Als de wc schoon is, oke.. prima. Maar als die ook nog is vies zou zijn!
Er was eens....
pi_78933476
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je kunt ook gewoon thuis plassen.
Inderdaad, ik ga ook nooit uit eten, want je kunt gewoon thuis eten. En ik ga nooit uit, want je kunt ook thuis een plaatje opzetten. En ik schijt nooit, want je kunt het ook inhouden. godsamme
pi_78933552
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:57 schreef Maitje het volgende:
Als de wc schoon is, oke.. prima. Maar als die ook nog is vies zou zijn!
Ja maar wie betaalt er dan ook voor die WC als die vies is, als die schoon is ga ik echt niet op mijn principes
hameren.
Even voor de duidelijkheid die 20 cent gaat niet naar de shell maar naar die WC juffrouw, het interesseert Shell geen kut of jij wel of niet betaalt.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:06:19 #93
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_78933583
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

zoals ik al eerder in dit topic aangaf, meen ik me te herinneren dat het weigeren van een toiletbezoek strafbaar is.

zou iemand dit kunnen weerleggen of bevestigen middels een bron?
Lid van de MamaSquad
pi_78936153
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:06 schreef Ladylike het volgende:

[..]

zoals ik al eerder in dit topic aangaf, meen ik me te herinneren dat het weigeren van een toiletbezoek strafbaar is.

zou iemand dit kunnen weerleggen of bevestigen middels een bron?
Lady, waar geen toilet is kan ook niet geweigerd worden. Dat dat toilet er staat is de service en die is er niet verplicht enkel een wc voor personeel maar als je dit toilet niet als openbaar toilet wegzet dan ben je niet verplicht om iedereen erop naar de wc te laten gaan, en zoals hierboven uitgelegd hoef je die 20 cent ook niet te betalen het zal de Shell een worst wezen.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:08:33 #95
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_78936250
Gewoon over haar gezichtje heen plassen en zeggen "is dit wat je wil?! he?! he?!" !!!
De klaagbaak is een machine.
pi_78937461
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef Hagelkaas het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ga ook nooit uit eten, want je kunt gewoon thuis eten. En ik ga nooit uit, want je kunt ook thuis een plaatje opzetten. En ik schijt nooit, want je kunt het ook inhouden. godsamme
Je liegt
Knappe jongen die zijn drollen kan inhouden
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 18:50:02 #98
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_78939612
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Je liegt
Knappe jongen die zijn drollen kan inhouden
Een uurtje kan wel... Gewoon een kwestie van plannen.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_78940475
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:46 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Jij hebt die zorgen niet hè. Werd ik maar elke dag opgehaald door een busje.
.
pi_78941180
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Dat dat toilet er staat is de service en die is er niet verplicht enkel een wc voor personeel maar als je dit toilet niet als openbaar toilet wegzet dan ben je niet verplicht om iedereen erop naar de wc te laten gaan, en zoals hierboven uitgelegd hoef je die 20 cent ook niet te betalen het zal de Shell een worst wezen.
Moeilijk hè, een fatsoenlijke zin typen. Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')