HAHah spuit 11quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haar rechterteen is scheef![]()
!!!!
En die puntige knieën![]()
she's waaaaaaaaaay below my standards. Would hit it, but only when im drunk
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Eva Jinek is gewoon de mooiste vrouw ter wereld.
lolquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Weakling het volgende:
EL is zelf nogal een vierkant blokje, dat zou de TS toch moeten aanspreken lijkt me
[ afbeelding ]
Moet dit een zogenaamde "lelijke" foto zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Weakling het volgende:
EL is zelf nogal een vierkant blokje, dat zou de TS toch moeten aanspreken lijkt me
[ afbeelding ]
Dit niet rakenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Weakling het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heet kate Austenquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Eva Jinek is gewoon de mooiste vrouw ter wereld.
LOL kijk naar die heupen! goed zoeken hequote:
HIS NAME IS ROBERT PAULSONquote:
Ik lees net je fobo marcel roubos is toch niet echt doodquote:
Ik zou haar keihard doen, maar Claire is knapper.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:34 schreef Ascendancy het volgende:
Wtf al die mannen hier die haar niet zouden doen. Alsof jullie ooit een knappere vriendin kunnen krijgen
Clairequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zou haar keihard doen, maar Claire is knapper.
Dat is shannonquote:
Nee, dan die ándere andere ene! Die is pas lekker, net als de ene ná de andere.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:46 schreef mime_negert het volgende:
Ik vind die andere lekkerder, maar die ene andere het lekkerst.
Nergens gezegd dat ik haar niet zou doen. Ik vind d'r alleen lang niet zo knap als Claire en Juliettequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:34 schreef Ascendancy het volgende:
Wtf al die mannen hier die haar niet zouden doen. Alsof jullie ooit een knappere vriendin kunnen krijgen
Ieder zijn eigen smaakquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee, dan die ándere andere ene! Die is pas lekker, net als de ene ná de andere.
1. Clairequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nergens gezegd dat ik haar niet zou doen. Ik vind d'r alleen lang niet zo knap als Claire en Juliette
makkelijk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:34 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zou het er niet op kunnen doen hoor (wat een vrouw vriendelijk taalgebruik weerquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef BorusBulldog het volgende:
Nut van dit topic?
Los van het feit dat je wellicht die blonde knapper vindt, is er toch echt geen reden om die dame in de OP niet te doen.
Kansloze klacht.
-edit-quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op kunnen doen hoor (wat een vrouw vriendelijk taalgebruik weer) ik voel me namelijk totaal niet tot haar aangetrokken.
misschien een beetje raar zullen vele vinden maar ja zo is et no eenmaal
Is dus al iets anders dan het feit dat ze niet lekker is, dus dan is het toch niet zo raar dat je vrienden haar wel lekker vinden en dus is je topic nog steeds op de foto's na nutteloos.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:24 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op kunnen doen hoor (wat een vrouw vriendelijk taalgebruik weer) ik voel me namelijk totaal niet tot haar aangetrokken.
misschien een beetje raar zullen vele vinden maar ja zo is et no eenmaal
daar zou je je in kunnen vergissen hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
-edit-
Kate voelt zich ook niet tot jou aangetrokken hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
huh maar elke man op fok kan toch elke vrouw waar dan ook krijgenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
-edit-
Kate voelt zich ook niet tot jou aangetrokken hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
hij lijkt er wle een beetje op vind ikquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ja he ik zat zo met wat vrienden te chillen zoals een gezonde hollandse jongen tegenwoordig moet doen in de hedendaagse maatschappij.
Toen kwam het onderwerp Lost ter sprake dit is een tv serie voor onwetende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lost
En iemand zei zo: Ja die ene chick is kapot lekker!
Dus zei ik zo die blonde die altijd met die baby rondloopt?
En toen zei iedereen in koor nee die geile
Ik:![]()
ze hadden het dus over deze vrouw:
[ afbeelding ]
Ik kon er gewoon niet met m'n verstand bij dat ze deze vrouw 'lekker' konden vinden, ok ze is niet lelijk maar echt knap nou ook weer niet
Dit zei ik dus dan zo tegen hun en toen kijken ze me allemaal zo aan![]()
En toen ging ik maar weg.
Klacht: Friends die mij boos aankijken omdat ik hun mening over een persoon van het andere geslacht niet deel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |