welkom bij de clubquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil haar vrouw bij haar borsten beetpakken en mijn penis er inschuiven als ze nog niet geheel nat is zodat ik hem er ook goed hard in voel gaan
Maar het kaliber cheryl cole is veel te hoog voor een kerel als Ashley.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik zou het best een keer op Ashley Cole kunnen hoor
[ afbeelding ]
Of deze allebei![]()
[ afbeelding ]
suprize buttsecks interruptedquote:
Hey alleen ontblote vrouwen in dit topic graag mevrouw Smutquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze allebei![]()
[ afbeelding ]
Ja maar jij bent dan ook niet zo'n lekker wijf als in de OPquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:13 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze allebei![]()
[ afbeelding ]
True.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:15 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook niet zo'n lekker wijf als in de OP
Dat is hij waarschijnlijk ook, als hij zo'n vrouw heeft en nog vreemdgaatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:17 schreef J.Herrer het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat die Ashley een nicht was, met z'n wijvennaam
Niet eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:15 schreef Edwinuss het volgende:
Blijkbaar heeft ie een vrouw gevonden die er beter uitzag?
Gelukkig ben jij niet zoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Niet eens.
Maar volgens mij is die Cheryl een ontzettend onzeker zeikwijf wat altijd vraagt "waar denk je aan?" en "ziet mn kont er dik uit in deze broek?"
Dan zegt hij; nee schatje, ik zou je doen hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Niet eens.
Maar volgens mij is die Cheryl een ontzettend onzeker zeikwijf wat altijd vraagt "waar denk je aan?" en "ziet mn kont er dik uit in deze broek?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |