Oe wat ben je lekker strengquote:
Het is geen slowchat swarmahoer. Het is een overleg tussen enkele KLB powerusers om tot consensus te komen over het plaatsen van userfotos die in de betreffende topics niet ter zake doen en de verlangde aktie van de mods.quote:
Ik weet niet of je de discussie hebt gelezen, maar de regels zijn dus niet duidelijk en worden volgens verschillende users niet consequent toegepast. Trek het je aan ipv het zo bot naast je neer te leggen. Zelfs al zijn de regels in jouw ogen duidelijk dan nog zijn ze bij verschillende users (en dan heb ik het niet over kutn00bs die faq nog niet hebben gelezen) nog niet duidelijk. In plaats van een discussie hierover af te kappen kun je misschien de regels nogmaals duidelijk communiceren. Daar zitten we hiervoor he; om te communiceren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef swarmahoer het volgende:
onze regels zijn al lang duidelijk hoor zovty, je belangrijke overleg doe maar via pm/msn/postduif, we zien de notulen wel
Het feit wat de "straf" er nu op is en waarom Remsjo in principe zo vrij wordt gelaten. Hoewel, met dat laatste ben ik het zelf niet eens.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:55 schreef swarmahoer het volgende:
wat is er precies niet duidelijk zovty?
niet nodig hoor aangezien t al in de faq ed staatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:45 schreef WillFerrell het volgende:
Is het een probleem, één der modjes, dat er een topic in FB hier over wordt geopend?
de straf zal n ban zijn bij herhaling (dus ondanks dat je gewaarschuwd bent alsnog pics plaatsen) de duur hangt af van je postverleden, zoals bij alle bansquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het feit wat de "straf" er nu op is en waarom Remsjo in principe zo vrij wordt gelaten. Hoewel, met dat laatste ben ik het zelf niet eens.
Nouja, dat kuttopics dat is ook niet echt mijn probleem. Wat ik wel opmerkelijk vindt is het feit dat sommigen enkel een note zijn. Maar het is nu duidelijk voor mij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de straf zal n ban zijn bij herhaling (dus ondanks dat je gewaarschuwd bent alsnog pics plaatsen) de duur hangt af van je postverleden, zoals bij alle bans
hij wordt niet vrij gelaten, als die n kuttopic opent gaat het net zo goed dicht
hoe bedoel je sommigen enkel een note? wat anders?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nouja, dat kuttopics dat is ook niet echt mijn probleem. Wat ik wel opmerkelijk vindt is het feit dat sommigen enkel een note zijn. Maar het is nu duidelijk voor mij.
Mmmh, daar is ook wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe bedoel je sommigen enkel een note? wat anders?
voor 1x het plaatje is bannen wel erg overdreven toch? als je meerdere notes krijgt omdat je telkens t plaatje plaatst is t een ander verhaal toch?
Ik heb geen vragen. Het onderwerp boeit me niet. Ongevraagd posten van userpics verdient een nekschot. En anders een ban. En anders een note. Whatever. Ik heb geen fotos online en ik heb fatsoen in m'n donder.quote:
Ik reis gister dus met de metroquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Adelante, waar is dit een lemming dan van?
Antiliaanse jongen praat tegen me..
Volgens mij was dit nl. het originele topic?
Via de shop kun je je hoeveelheid zien, alleen tegen betaling zie je ook (eenmalig) de inhoud.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:07 schreef Fortitude het volgende:
Serieus hoe bekijk je je notes. Hoe kan het dat mensen zonder enige abo constant weten wanneer er notes uitdeelt zijn. Heb in de FAQ gekeken maar kan er daar niks over vinden. Zelfs die 4.50 betaald denkend dat je ze dan voor altijd kan bekijken.
Je ziet voordat je betaalt hoeveel notes je hebtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:07 schreef Fortitude het volgende:
Serieus hoe bekijk je je notes. Hoe kan het dat mensen zonder enige abo constant weten wanneer er notes uitdeelt zijn. Heb in de FAQ gekeken maar kan er daar niks over vinden. Zelfs die 4.50 betaald denkend dat je ze dan voor altijd kan bekijken.
OHJAH DAT KAN NATUUK HELEGAAR NICHT!!!!/321.@!!!1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef Ladylike het volgende:
wel knap dat de lemming (volgens jou) eerder gepost wordt als het (volgens jou) originele topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |