quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
OHJAH DAT KAN NATUUK HELEGAAR NICHT!!!!/321.@!!!1
Verklaart nog niet waarom sommige mensen precies weten wanneer er notes uitgedeeld worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef zquing het volgende:
[..]
Je ziet voordat je betaalt hoeveel notes je hebt
My bad, ik gooi hem wel weer openquote:
Haha maakt mij nie uit hoor, ik dacht eerst dat ik echt een lemming gemist hadquote:
Hij zegt alleen dat hij een note heeftquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Brian Ruiz nu bij Holland Sport...
Meer weet ik even niet maar het valt me elke keer weer op.
Ah ok thx.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef zquing het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat hij een note heeft
Stevenmac26 log eens onder je eigen account in!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Remsjo is gewoon een irritante user die al-tijd kuttopics opent
Ik ben eerder geregistreerd dan die relnicht jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Stevenmac26 log eens onder je eigen account in!
opgelostquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:07 schreef Ladylike het volgende:
Betalen voor toilet bij Shell
lijkt me duidelijk genoeg
was dat t enige maarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Iemand inelkaar gehoekt nu spijt.
In elkaar moet het zijn.
1000x dankquote:
Hoezo? Een slotje lijkt mij toch voldoende.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:15 schreef remlof het volgende:
Voordat AdvancedPower het vraagt: ja, ik heb je topic deleted.
Lijkt mij niet, met naaktfoto's van een minderjarig meisje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoezo? Een slotje lijkt mij toch voldoende.
Wat is minderjarig?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, met naaktfoto's van een minderjarig meisje.
15 geloof ik, maar ze kon doorgaan voor 17quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is minderjarig?
Als ze 8 was dan vind ik het terecht dat je zulkes smeerlapperij verwijdert. Wanneer ze 17 was dan word ik nieuwsgierig
Het is natuurlijk je TT he. Misschien mod vervangen door community generated content. Maar dan klikt niemand je topic aan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:31 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet waarom mijn topic zomaar gesloten wordt. Ik uit slechts mijn ongenoegen over het niveau van de spelletjes heden te dage.
Ter verheldering
Mods zijn het gezwel van deze aarde. Weg ermee!
Haal die note eens wegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:24 schreef Adelante het volgende:
Klaar mee nu, stevenmac note +1
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |