Geen idee waar je het over hebt, ik heb weer eens met plezier Holland Sport zitten kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leo 'we zijn weer thuis' is een hypocriete eikel...
Ga zo praten met de dude. Als in, een echt gesprek over hoe alles de afgelopen week, twee weken is gelopen...quote:
Daar ben ik zo slecht in hequote:Op maandag 1 maart 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Ah succesen wel zeggen wat je wilt zeggen he
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:![]()
Moe. Telefoontjes die je níet wilt krijgen: die van school
Ik ben nog heftig aan het lerenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken het gevoelBen er wel wat beter in geworden afgelopen jaren
Het komt er op neer dat ik zo snel mogelijk een goede omschrijving van mijn stageopdracht móét hebben anders wordt m'n stage niet goedgekeurdquote:
Meis, ik ben 25 en ik kan het nog maar netquote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben nog heftig aan het lerenThe hard way
Ik heb het over het feit dat meneer in Amsterdam zegt 'dat 'ie weer thuis is' en vervolgens stelt dat het 'zijn feyenoord' is...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, ik heb weer eens met plezier Holland Sport zitten kijken
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat meneer in Amsterdam zegt 'dat 'ie weer thuis is' en vervolgens stelt dat het 'zijn feyenoord' is...
Dat is het lastige: ik weet het nog nietquote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en die is lastig te maken? Wat moet je gaan doen?
Mehhh moet ik dit nog zes jaar?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik zo snel mogelijk een goede omschrijving van mijn stageopdracht móét hebben anders wordt m'n stage niet goedgekeurd
[..]
Meis, ik ben 25 en ik kan het nog maar net
Je moet niksquote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mehhh moet ik dit nog zes jaar?
Het is gewoon een kwestie van wat 'meer kloten' krijgen en niet bang zijn om op je bek te gaan (wat ook wel eens zal gebeuren, that's life)...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mehhh moet ik dit nog zes jaar?
Of wat meer schijt krijgen aan de wereld. 't Is niet dat je iedereen tevreden kunt houdenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van wat 'meer kloten' krijgen en niet bang zijn om op je bek te gaan (wat ook wel eens zal gebeuren, that's life)...
Meh dat is het probleem, ik ga voortdurend op mijn bek en kan dan vervolgens niet met de gevolgen omgaan, dus ik doe gewoon of er niks gebeurt. En als iemand me laat struikelen dan laat ik vervolgens ook nog over me heen lopen!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van wat 'meer kloten' krijgen en niet bang zijn om op je bek te gaan (wat ook wel eens zal gebeuren, that's life)...
quote:
Het is niet zozeer schaamte. Ik haat ruzie.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Harrie Jekkers schreef een mooi liedje over schaamte en dat daar maar eens overheen gestapt moest worden
En waarom ga je steeds op je bek? Kan je dat beïnvloeden of niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Meh dat is het probleem, ik ga voortdurend op mijn bek en kan dan vervolgens niet met de gevolgen omgaan, dus ik doe gewoon of er niks gebeurt. En als iemand me laat struikelen dan laat ik vervolgens ook nog over me heen lopen!
Oh. Meestal is het zo dat mensen bepaalde dingen niet durven zeggen wat ze denken omdat ze bang zijn dat de andere persoon ze dan niet zo tof vindt.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is niet zozeer schaamte. Ik haat ruzie.
Ja dat klopt. Maar dat ben ik nog helemaal niet, assertief...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waarom ga je steeds op je bek? Kan je dat beïnvloeden of niet?
Zo ja, dan moet je eens bedenken wat je moet doen om jezelf niet op je bek te laten gaan.
Als je wat assertiever wordt, dan zullen anderen je ook minder snel pootje haken...
Zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh. Meestal is het zo dat mensen bepaalde dingen niet durven zeggen wat ze denken omdat ze bang zijn dat de andere persoon ze dan niet zo tof vindt.
Iets dat wel erg in dat verlengde ligt
Ik kan je wel vertellen dat je na een paar keer op je bek te zijn gegaan door *wel* hardnekkig te vertellen wat je denkt, dat je jezelf ook meer op je gemak gaat voelenquote:
Het ideaalbeeld voor een ander willen zijn, wat dan totaal niet het ideaalbeeld van de ander is...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh. Meestal is het zo dat mensen bepaalde dingen niet durven zeggen wat ze denken omdat ze bang zijn dat de andere persoon ze dan niet zo tof vindt.
Iets dat wel erg in dat verlengde ligt
Denk nou maar eerst eens dat je het wel kan zijn, dat scheelt al de helft...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar dat ben ik nog helemaal niet, assertief...
Ik ben een paar keer flink op mijn muil gegaan met zoiets en een aantal keren dat ik dacht dat ik dat zou gaan, bleek die persoon het toch enorm te waarderen dat ik het gewoon gezegd heb ondanks dat het niet leuk wasquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Het ideaalbeeld voor een ander willen zijn, wat dan totaal niet het ideaalbeeld van de ander is...
Het grappige is dat je jezelf vaak enorm op zit te fokken voor in jouw ogen lastige situaties m.b.t. een ander, waarbij die ander het dan vaak helemaal geen probleem vindt...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer flink op mijn muil gegaan met zoiets en een aantal keren dat ik dacht dat ik dat zou gaan, bleek die persoon het toch enorm te waarderen dat ik het gewoon gezegd heb ondanks dat het niet leuk was
jaquote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grappige is dat je jezelf vaak enorm op zit te fokken voor in jouw ogen lastige situaties m.b.t. een ander, waarbij die ander het dan vaak helemaal geen probleem vindt...
Ik doe mijn best. Ik ga er dan ook maar vandoor nu...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ideaalbeeld voor een ander willen zijn, wat dan totaal niet het ideaalbeeld van de ander is...
[..]
Denk nou maar eerst eens dat je het wel kan zijn, dat scheelt al de helft...
Wehehequote:Op maandag 1 maart 2010 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet menselijks in ons gelukkig vreemd...
Adem diep in, borst vooruit en niet om de hete brei heendraaien...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Ik ga er dan ook maar vandoor nu...
Tegenwoordig maak ik er nog wel eens een sport van bij iemand die om de hete brei heen draait in te vullen wat ze nou bedoelen. Dat ziet er grappig uitquote:Op maandag 1 maart 2010 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adem diep in, borst vooruit en niet om de hete brei heendraaien...
Maar is o zo fout...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tegenwoordig maak ik er nog wel eens een sport van bij iemand die om de hete brei heen draait in te vullen wat ze nou bedoelen. Dat ziet er grappig uit
O zo fout? Ik leer ze wel dat ze beter gewoon eerlijk kunnen zeggen wat ze vinden want ik heb ze toch wel door. En mensen willen nog wel eens denken dat ze daarmee weg kunnen komen.quote:
Ben het wel met je eens, maar de ander kan er behoorlijk door dichtklappen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
O zo fout? Ik leer ze wel dat ze beter gewoon eerlijk kunnen zeggen wat ze vinden want ik heb ze toch wel door. En mensen willen nog wel eens denken dat ze daarmee weg kunnen komen.
En ik hoor liever de waarheid die vervelend is, dan dat iemand mijn intelligentie beledigd door te denken dat ze weg kunnen komen met een doorzichtige uitvlucht
Goed planquote:
Nou, eerlijk gezegd doe ik het niet bij vreemden. Wel bij vrienden. En dan vooral vrienden die me langer kennen en die ik langer ken. Ik weet dat geen van die mensen dichtklapt als ik het doequote:Op maandag 1 maart 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Ben het wel met je eens, maar de ander kan er behoorlijk door dichtklappen.
quote:Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik deze methode ook wel eens toe pas, zeker bij personen die niets anders willen dan overleggen over van alles en nog wat.
Mijn eerste reactie bij dat soort personen is dan vaak zoiets van 'O, je hebt dus weer zelf eens geen idee.'. Vaak verkort dat wel het gesprek en is het vrij snel to-the-point...
Klopt. Wij Nederlanders zijn erg direct. In het buitenland wordt dit vaak als bot gezien.quote:[b]Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:[/b
En in Engeland ben ik het ook afgeleerd. Daar zijn ze gewend niet zo heel direct te comminiceren en wij Nederlanders wel. En als je dan ook nog eens extra recht door zee gaat, dan wordt dat niet goed ontvangen
haha ik ben er wel blij mee. erg he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
Dan steek je dat in je broekzak, draai je je om en loop je weg.
Met zijn excuses? Ik ga niet zeggen dat het erg is dat je daar blij mee bentquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha ik ben er wel blij mee. erg he?
Ja okee. Ik bedoel, meer dan sorry zeggen kan ook niet echtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met zijn excuses? Ik ga niet zeggen dat het erg is dat je daar blij mee bent
Als dat voor jou genoeg is, prima.
Onthoud alleen wat er gebeurd is. Dan zet je een volgende val niet op scherp
Ik wil het wel, maar of het verstandig is is de volgende vraagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, nee, dat klopt
Maar dan kun je nog steeds bedenken of je nog wel met hem om wil gaan of niet, bedoel ik dan weer.
Dat bedoelde ik met die valquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil het wel, maar of het verstandig is is de volgende vraag
Wat een mafkees. Ze moeten zeker met 10 000 cash in die vliegtuigen gaan rondvliegen voor het geval dat iemand wint met zn ryanair kraslot.quote:WINNER OF ¤10,000 RYANAIR SCRATCH CARD EATS WINNING TICKET
Passengers asked to vote for which charity should receive this ¤10,000 prize
Ryanair, the world’s favourite airline, today (26th Feb) confirmed that the winner of a ¤10,000 Ryanair scratch card, on Thursday’s FR1724 flight from Krakow to East Midlands, ate the ¤10,000 winning ticket after crew confirmed he had won the ¤10,000 prize.
When the delighted crew congratulated the winner and advised him how to claim his prize he apparently became upset that Ryanair’s cabin crew could not pay him the ¤10,000 there and then on the flight. When the crew explained to him that these very large ¤10,000 prizes needed to be verified with, and collected directly from, the scratch card company the prize winner became angry and decided to digest his win – literally!
Since this ¤10,000 prize will now go unclaimed Ryanair and Brand Force, the scratch card company, have decided to offer the cash to charity and have asked Ryanair passengers to vote on www.ryanair.com (until Fri 5th Mar) for which type of charity Ryanair should donate the ¤10,000 prize to, from the following list:
1. An Anger Management Charity
2. An Eating Disorder Charity
3. A Gamblers Charity
4. A Disruptive Children’s Charity
5. A Mental Health Charity
Full results of this ‘angry’ poll will be announced on Friday 5th March.
Ryanair’s Stephen McNamara said,
“In the last two year’s Ryanair’s scratch cards have given away 10 cars, over ¤300,000 in cash prizes and over 100,000 flight vouchers. Passengers have always been delighted to claim their large cash prizes after returning home. Unfortunately our latest winner felt that we should have his ¤10,000 prize kicking around on the aircraft.
Yesterday’s events prove that while Ryanair’s scratch cards offer large cash prizes they clearly taste great too! Crew tried to stop the air Gourmet Scratch Card eater by offering him one of our great tasting sandwiches, pizzas or snacks instead, but clearly he had much more expensive tastes!
Ryanair is now asking passengers to vote on which type of charity Ryanair should donate the ¤10,000 prize money to with one charity from anger management, eating and digestive disorders to disruptive children’s and mental health charities now set to benefit from a real meal ticket!”
Zonder enig idee te hebben waar het over gaat: excuses zijn voor sommige mensen goedkoop (maw: ze maken ze makkelijk, keer op keer als het moet).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja okee. Ik bedoel, meer dan sorry zeggen kan ook niet echt
Wat een flapdrolquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een mafkees. Ze moeten zeker met 10 000 cash in die vliegtuigen gaan rondvliegen voor het geval dat iemand wint met zn ryanair kraslot.
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:28 schreef zebaz het volgende:
[..]
Wel slim dat-ie het winnende lot heeft opgegeten. Dat zal ze leren!
quote:Daarbij zitten onder meer Editors, Skunk Anansie (foto), The Ting Tings, Phoenix, The Black Box Revelation, 30 Seconds To Mars, Empire Of The Sun, The Temper Trap en Alice In Chains
Avond PSquote:Op dinsdag 2 maart 2010 06:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij kwam naar het toneelstuk kijken waar ik inzat. Dat is een pré...
Succesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga nu naar een uitvoering toe.
Titel: werk
Yesssquote:Op dinsdag 2 maart 2010 06:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Avond PS
Heb je net een uitvoering gehad dan?
Hoe is het gegaan?quote:
Ging lekkerquote:
Was dat je rol? Slettebak?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ging lekkerEn ik zag er compleet skanky uit haha. alweer
min of meer...quote:
Ik heb het gelezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
'Materieelbudget Defensie is nu al op'
Dat wordt een jaartje langer met je schoenen doen Cobra, niet teveel meer doen dus
Wordt er geprotesteerd dan? Ik niet, ik heb een vergadering.... en ik weet nog niet eens precies hoe ik er naartoe moet lopen. Is ergens anders dan normaal.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen Diaan
Prostesteren op het Mailieveld?
Moet je wel eerst het water reinigen, zit allemaal metaal in.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Whiteguy het volgende:
Leuke decoratie voor het indoor zwembad op AKQ-SC eiland:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een beetje over de top hoor. En in het echt vond ik hem helemaal niet zo mooi.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Whiteguy het volgende:
Leuke decoratie voor het indoor zwembad op AKQ-SC eiland:
[ afbeelding ]
Herkenbaar...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd doe ik het niet bij vreemden. Wel bij vrienden. En dan vooral vrienden die me langer kennen en die ik langer ken. Ik weet dat geen van die mensen dichtklapt als ik het doe
Als je iets op mij aan te merken hebt, dan moet je dat maar gewoon zeggen
[..]
Dat deed ik ook nog wel eens op kantoor
Dat kon ook heel averechts werken destijds
En in Engeland ben ik het ook afgeleerd. Daar zijn ze gewend niet zo heel direct te comminiceren en wij Nederlanders wel. En als je dan ook nog eens extra recht door zee gaat, dan wordt dat niet goed ontvangen
In 1996 heb ik er een flinke bak lires in gesodemieterd...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Moet je wel eerst het water reinigen, zit allemaal metaal in.
Wordt dus vervolgd...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil het wel, maar of het verstandig is is de volgende vraag
Nu nog een goede stageopdracht...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:06 schreef Etcetera het volgende:
HoiIk heb nu m'n eigen plekje, ik heb een account, nu nog een opdracht.
En een toegangspasje
Dat heb ik net ook gedaan... heerlijk. Het is best nog wel koud, maar wel lekker.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo even stinkend hard genieten van de buitenlucht
Ik zag iedereen in jassen met handschoenen terwijl ik in een dunne trui liep. De zon is hartstikke warmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook gedaan... heerlijk. Het is best nog wel koud, maar wel lekker.
Ow gisteren heb ik voor het eerst met Lennon gefietst... om half 8, zonder eten, naar het kdv... normaal met de auto geen probleem, maar Lennon begon halverwege heel hard te huilen.Zelfs toen we er al waren en binnen zaten, heeft hij nog doorgehuild... nou ja, vande week gewoon weer proberen. Het zal wel even wennen zijn en het waaide best hard.
En je hebt daarmee de buitenlucht niet verpest?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo even stinkend hard genieten van de buitenlucht
Zijn er nu al voor/nadelen tov je eerste huisje, dat je weet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Zaterdag bij een ander huisje kijken, dan heb ik wat vergelijkingsmateriaal
Ik woon in een poldergebied. Wat denk je dat die koeien doen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je hebt daarmee de buitenlucht niet verpest?
Jek...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik woon in een poldergebied. Wat denk je dat die koeien doen?
Sterker nog, van het weekend is de eerste gier van het jaar uitgereden
Ze zijn hier ook alles aan het volbouwenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jek...
Gelukkig hebben wij in de buurt alleen wat landbouw.
Alleen tijdens de oogstperiode is de weg dan vaak een grote giijbaan vanwege de klei die van de tractorbanden op de weg komt...
Maar binnenkort is dat ook grotendeels voorbij, dwars door de akkers komt de nieuwe Westrandweg te lopen die de A5 aansluit op de Coentunnel. Dan is onze landelijke omgeving naar de Filistijnen...
Het vocht voor de soep hoef je nu waarschijnlijk niet meer toe te voegen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vorige week een zakje soepgroenten heb gekocht
Tof dat je weer daar aan de slag kan Etc!! Hopen dat je een leuke opdracht krijgt:Yquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:06 schreef Etcetera het volgende:
HoiIk heb nu m'n eigen plekje, ik heb een account, nu nog een opdracht.
En een toegangspasje
Nou, je moet wel een HELE slechte koelkast hebben wil dat gebeurenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het vocht voor de soep hoef je nu waarschijnlijk niet meer toe te voegen...
Ik dacht dat je juist bedoelde dat je het niet in de koelkast had gelegd en dat je daar nu net achter kwam...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je moet wel een HELE slechte koelkast hebben wil dat gebeuren
Even checken.
Tussen de middag scheen de zon hier niet, dus dat was nog wel frissig. Vanmorgen op de fiets ook gewoon handschoenen aan hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag iedereen in jassen met handschoenen terwijl ik in een dunne trui liep. De zon is hartstikke warm
Neuhquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist bedoelde dat je het niet in de koelkast had gelegd en dat je daar nu net achter kwam...
Kan niet, Twan komt vanavond weer thuis... en vrijdag ben ik al vrij. Moet donderdag voor mn werk dus naar Den Haag. Het is al opgelost, Peaceman komt me ophalenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Dus vandaag tot 18.00 uur werken en vrijdag een uur eerder weekend Diaan
Ik zie eigenlijk alleen intern dingen staanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof dat je weer daar aan de slag kan Etc!! Hopen dat je een leuke opdracht krijgt:Y
Kun je me in de tussentijd vertellen waarom er geen vacatures te vinden zijn op de site van DvhN? (vacatures voor hun dus) Of doen ze dat allemaal intern?
Bellen is engquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen intern dingen staanJe kunt ook gewoon eens bellen, zo ben ik aan m'n stageplek gekomen
Heb misschien een opdrachtJ. is nu naar hogerop om het idee voor te leggen
Je mag papieren edities uit de jaren '20 inscannen voor het digitale archief?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Heb misschien een opdrachtJ. is nu naar hogerop om het idee voor te leggen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je mag papieren edities uit de jaren '20 inscannen voor het digitale archief?
Door iedere bezoeker in te vullen?quote:
quote:"Days on Earth just got shorter. The recent earthquake in Chile shifted the planet's axis by about 8 cm and shortened days by 1.26 microseconds 'The changes can be modeled, though they're difficult to detect physically given their small size... Some changes may be more obvious, and islands may have shifted... Santa Maria Island off the coast near Concepcion, Chile’s second-largest city, may have been raised 2 meters (6 feet) as a result of the latest
Ik had al het gevoel dat ik de laatste dagen wat slaap tekort kwam.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
Zo'n aardbeving heeft best nog een impact:
[..]
Kunnen we hier in de Noordzee niet wat van die plofjes doen zodat Nederland wat omhoog komt en we minder hoeven te vrezen voor de stijgende zeespiegel?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
Zo'n aardbeving heeft best nog een impact:
Santa Maria Island off the coast near Concepcion, Chile’s second-largest city, may have been raised 2 meters (6 feet) as a result of the latest
Nou, binnen een uur heb je een gestegen zeespiegel waar je niet op zit te wachtenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kunnen we hier in de Noordzee niet wat van die plofjes doen zodat Nederland wat omhoog komt en we minder hoeven te vrezen voor de stijgende zeespiegel?
Ik ruik een plot voor een slechte filmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kunnen we hier in de Noordzee niet wat van die plofjes doen zodat Nederland wat omhoog komt en we minder hoeven te vrezen voor de stijgende zeespiegel?
Daarom schreef ik ook 'plofjes'.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, binnen een uur heb je een gestegen zeespiegel waar je niet op zit te wachten
Mocht die er komen, herinner me daar dan even aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik ruik een plot voor een slechte film
hehe ugh ja, bereid je maar voorquote:
kan je beter een goedendag nemenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ploertendoder versus breekijzer in Bergen op Zoom
De politie had een hellebaard nodig om tussen beide te komen?
Ik gok op dit wapen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ploertendoder versus breekijzer in Bergen op Zoom
De politie had een hellebaard nodig om tussen beide te komen?
Mogguhquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mogguh
Had ik me voorgenomen nu toch echt met mijn kamergenote te praten over het konijn, droomde ik dat ik dat deed en dat ze moest huilen en in vond dat zó zielig
Is er WERKELIJK nog iemand die ECHT denkt dat dat kwartje ooit verdwijnt?quote:Lagere benzineprijzen door terugdraaien ‘kwartje van Kok'
He Andy :Equote:
Weet je d'r naam niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vrees dat ik het meisje van de receptie niet meer ga zien.....
Voornaam wel. Achternaam niet....quote:
Ik was net van plan het te vragen; ben je afgelopen vrijdag nog geweest of is het al over.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zie Nina Hagen II nog wel voorlopig. Zij en de andere dames hebben vrijdag gepleit om nog 1 maand te blijven.... Daar hebben Jill en ik gehoor aan gegeven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik was net van plan het te vragen; ben je afgelopen vrijdag nog geweest of is het al over.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie Nina Hagen II nog wel voorlopig. Zij en de andere dames hebben vrijdag gepleit om nog 1 maand te blijven.... Daar hebben Jill en ik gehoor aan gegeven.
Ja hoor met de dames kan ik het prima vinden en ook met sommige gasten praat ik ook nog wel. Maar doen hun best om geen kant te kiezen in tegenstelling tot de dames.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dus je hebt nog wel een aantal supporters daar.
Maar nog geen berichten vanuit de leiding dat ze iets aan je ergenissen willen doen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor met de dames kan ik het prima vinden en ook met sommige gasten praat ik ook nog wel. Maar doen hun best om geen kant te kiezen in tegenstelling tot de dames.
Nee, hij legt het probleem bij de ontevredenen. Wij klagen dus zijn wij het probleem aangezien de rest het wel leuk vind. Verder moet ik dus niet zo moeilijk doen volgens de trainer over wat vervelende opmerkingen. Ik kan best tegen een dolletje maar het moet geen verbale group beatdown worden.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar nog geen berichten vanuit de leiding dat ze iets aan je ergenissen willen doen?
Ja, in een school waar zulke "vrienden" trainen zou ik ook niet meer willen trainen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, hij legt het probleem bij de ontevredenen. Wij klagen dus zijn wij het probleem aangezien de rest het wel leuk vind. Verder moet ik dus niet zo moeilijk doen volgens de trainer over wat vervelende opmerkingen. Ik kan best tegen een dolletje maar het moet geen verbale group beatdown worden.....Het gaat me dus ook niet om die opmerkingen maar meer om het verraad van vrienden die ineens met twee klieren meegingen doen.
Maar ik ben dus gebleven omdat ik vind dat ik een verplichting naar die meiden toe heb. Ik zal nu dus proberen deze maand een school te vinden waar we als groep terecht kunnen en ik met de coaching mag bemoeien. Maar ik vrees dat we als groep uit elkaar zullen vallen want ik vrees dat andere sportscholen weigeren of anders veel geld daarvoor zullen vragenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, in een school waar zulke "vrienden" trainen zou ik ook niet meer willen trainen.
Er zullen toch wel sportscholen zijn die een complete groep (incl. semi coach) willen hebben tegen de gangbare kosten voor een lidmaatschap?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar ik ben dus gebleven omdat ik vind dat ik een verplichting naar die meiden toe heb. Ik zal nu dus proberen deze maand een school te vinden waar we als groep terecht kunnen en ik met de coaching mag bemoeien. Maar ik vrees dat we als groep uit elkaar zullen vallen want ik vrees dat andere sportscholen weigeren of anders veel geld daarvoor zullen vragen
Dat zijn vaak healthcenters maar die zijn vaak niet berekend op vechtsporten. Geen speedbags of heavy bags enzo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zullen toch wel sportscholen zijn die een complete groep (incl. semi coach) willen hebben tegen de gangbare kosten voor een lidmaatschap?
Even brainstormen dan:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zijn vaak healthcenters maar die zijn vaak niet berekend op vechtsporten. Geen speedbags of heavy bags enzo.
Ik leer er mee omgaan...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe ugh ja, bereid je maar voor
Diploma's.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even brainstormen dan:
Kun je, als start, niet een stichting oprichten en met het geld van de lidmaatschappen voor een paar uur per week een zaaltje huren en lessen geven?
Wij hebben een receptie binnenkort van een vrouwelijke collega die ons gaat verlaten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Je werkt bij mij op de fitness?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben een receptie binnenkort van een vrouwelijke collega die ons gaat verlaten.
Kom gezellig langs, kan je haar toch nog eens zien...
En je kent niemand die, als trainer, jou zou willen uithelpen tot je zelf de benodigde papieren hebt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diploma's.....Ik ben nu eigenlijk slechts een gevorderde die uitleg geeft aan anderen. Bij matches ben ik dan ook teammanager of begeleider.
Ah leuke meid?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar wel een meisje van de receptie dus...
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, heb maar weer eens iets nieuws gemaakt...![]()
Fok! Muziek Trivia deel MLXX
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben een receptie binnenkort van een vrouwelijke collega die ons gaat verlaten.
Kom gezellig langs, kan je haar toch nog eens zien...
Nee, ik denk het niet. Ik ben wel van plan om ze te gaan halen. Maar dan ben ik dus ook weer minimaal 2 jaar verder...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je kent niemand die, als trainer, jou zou willen uithelpen tot je zelf de benodigde papieren hebt?
Ik snap de grap wel hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, op zich wel.
Maar de bedoelde grap ontgaat je...
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de fotoserie 'The Making Of Max Headroom' nu gezien?
Ok dan, dacht even dat je een kloon van PS geworden was en alleen maar zat te sippen...quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ok dan, dacht even dat je een kloon van PS geworden was en alleen maar zat te sippen...
Wees gerust! Ik kan nog overal om lachen hoor. Zelfs om mijn eigen pech!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ok dan, dacht even dat je een kloon van PS geworden was en alleen maar zat te sippen...
Maar de receptie van de afscheid nemende vrouwelijke collega is wel echt waar.
Maar weet niet of ze al een vriendje heeft of niet. Ik denk eerlijk gezegd van wel...
Dat dacht ik ook altijd, slechts gebaseerd op een echte persoon.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Een flinke, indrukwekkende, klus.
Ik heb jaren gedacht dat alles gedaan is via animatie.
meer een kloon van Soempie dus.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wees gerust! Ik kan nog overal om lachen hoor. Zelfs om mijn eigen pech!
Het is dat Soempie al bezet is, want anders had ik wel even Robert Ten Brink willen spelen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wees gerust! Ik kan nog overal om lachen hoor. Zelfs om mijn eigen pech!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dat Soempie al bezet is, want anders had ik wel even Robert Ten Brink willen spelen...
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, slechts gebaseerd op een echte persoon.
Maar het is dus een Dushi-achtige vermomming van latex...
Voor degen die geen idee hebben waarover dit gaat:
Pictures of Frewer's transformation into Max
Ik werk meestal op de, enige winstgevende basis, Eindhoven. Dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra krijg je nu nog wel betaald?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik werk meestal op de, enige winstgevende basis, Eindhoven. Dus dat komt wel goed.
Maar eerst maar even de volgende wedde afwachten.
Die kan Nina Hagen wel leveren. Paar legerkistjes met plateauhakken met een fles bier in de hak.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jawel, alleen geen nieuwe schoenen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die kan Nina Hagen wel leveren. Paar legerkistjes met plateauhakken met een fles bier in de hak.....
Wat er nu gebeurt is waardeloos. Defensie krijgt nu de rekening voor de missie in Afghanistan. Een missie waar voor Defensie geen enkele cent bovenop de normale (vredes) begroting heeft gekregen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jawel, alleen geen nieuwe schoenen
Ik hoorde dat een gemeente nog stadscommando's zoekt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar. Niet dat je ineens rondvluchten aan burgers moet geven om rond te komen ofzo.
Een volle fles?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die kan Nina Hagen wel leveren. Paar legerkistjes met plateauhakken met een fles bier in de hak.....
Ja dat klopt. Ik vrees alleen wel dat je collega's dan Blood& Honor members zullen zijn.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat een gemeente nog stadscommando's zoekt.
Ik hoop het niet want als het in die hars gegoten is heb je er bijster weinig aan.....quote:
Dat imago was er alleen in de burgerwereld. Zelfs de "perfecte" Amerikaanse generaals hadden liever langharige NL soldaten dan hun eigen troepen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
zijn ze net van het langharig imago af, krijgen ze dat
Dat zijn de eerste die we dan de stad uitgooien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik vrees alleen wel dat je collega's dan Blood& Honor members zullen zijn.....
quote:
Het land uit zou nog beter zijn. Laat ze maar lekker in België vervelend doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn de eerste die we dan de stad uitgooien.
Je vergeet wat voor een soort gebied die stad aan de meeste kanten omgrenst.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het land uit zou nog beter zijn. Laat ze maar lekker in België vervelend doen.
quote:
Ik heb een T-Shirt gewonnen en ik denk dat dat 'm wordtquote:
Met betonnen schoenen zeker niet.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je vergeet wat voor een soort gebied die stad aan de meeste kanten omgrenst.
Ik den niet dat die gastjes kunnen zwemmen.
En het meest belachelijke is dat men wil bezuinigen op munitie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat er nu gebeurt is waardeloos. Defensie krijgt nu de rekening voor de missie in Afghanistan. Een missie waar voor Defensie geen enkele cent bovenop de normale (vredes) begroting heeft gekregen.
Die reis naar Brazilië en Hawaii deze zomer is al betaald....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het meest belachelijke is dat men wil bezuinigen op munitie.
Het grootste deel gaat al naar A. Er is al haast niet voldoende om normale oefening te doen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die reis naar Brazilië en Hawaii deze zomer is al betaald....
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar jullie krijgen dus minder kogels en geen schoenen..... Dus als een ander land ons aanvalt zijn we fucked?
Wat zou Chavez voor deze info dokken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat waren we eigenlijk toch al. Als de vijand maar voor 0700 of na 1700 de aanval begint vinden ze, bijna, lege kazernes en bases. Idem op feestdagen, in het weekeind en gedurende de vakantie periodes.
Die heeft de CAO voor militairen al lang online kunnen lezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat zou Chavez voor deze info dokken?
Vandaar die spierballentaal over de Antillen dus.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die heeft de CAO voor militairen al lang online kunnen lezen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaar die spierballentaal over de Antillen dus.....
Misschien onderhandelen ze achter de schermen met Chavez dat als hij het inneemt hij ook alle criminelen van Antilliaanse afkomst opneemt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..](te lezen via www.defensie.nl) zijn er maar 130 militairen (en wat Antilliaanse militie) en een stationschip om de Antillen te verdedigen. En als we pech hebben is dat stationschip nog een bevoorrader ipv een fregat.
![]()
Het kabinet doet dus echt erg veel moeite om het Koninkrijk een status te verschaffen dat zij het grondgebied goed verdedigen.
Na de eerste grote bek van Chavez maakte NL een goede zet. Een grootschalige oefening op de Antillen, incl tanks.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien onderhandelen ze achter de schermen met Chavez dat als hij het inneemt hij ook alle criminelen van Antilliaanse afkomst opneemt?
Ik of wij (Defensie) ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Je hebt volgens Karadzic ook gefigureerd in een mythe....![]()
Karadzic: Srebrenica is mythe
Hoi Soempquote:
Defensie in het algemeen. Maar ik dacht dat jij ook in Bosnië was geweest?quote:
Sven vertelde dat hij lekker gegeten had, met jouw hulp.quote:
Dat is wel erg vreemd... met je eigen tanks verslagen worden.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na de eerste grote bek van Chavez maakte NL een goede zet. Een grootschalige oefening op de Antillen, incl tanks.![]()
De volgende stap was om de marine van Venezuela een kijkje te geven in onze militaire keuken tijdens een gezamelijke oefening.![]()
En we hebben ook nog wat van ons materiaal aan hem verkocht.
Daar ben ik idd geweest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Defensie in het algemeen. Maar ik dacht dat jij ook in Bosnië was geweest?
Ha Soempiequote:
Dat zei de moeder van MaJo ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven vertelde dat hij lekker gegeten had, met jouw hulp.![]()
En vandaag heeft hij het nog eens gemaakt en dat was inderdaad erg smakelijk.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven vertelde dat hij lekker gegeten had, met jouw hulp.![]()
En vandaag heeft hij het nog eens gemaakt en dat was inderdaad erg smakelijk.
Dat hebben enkele maten van mij ook wel eens verteld. Dat die Bosnische Moslims een sneaky spelletje speelde.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ben ik idd geweest.
Maar Karadzic spreekt voor een deel wel de waarheid.
Volgens Karadzic was de Bosnisch-Servische aanval op Srebrenica een reactie op de „vreselijke terreur” die de omsingelde moslims uitoefenden op de Serven in de omgeving
Hij vertelde het.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ja ik ben benieuwd. Eigenlijk wilde hij het met rundvlees proberen maar dat was er niet. Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Maar toen heb ik zelf gekookt. En DIE gaf boven de kotsemmer nog een compliment. Dus dan moet het lekker zijn geweestquote:
Nadat haar maag leegepompt was niet meer toch?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar toen heb ik zelf gekookt. En DIE gaf boven de kotsemmer nog een compliment. Dus dan moet het lekker zijn geweest
Ik ben verliefd maar te laat....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Soempie het volgende:
Heren![]()
Ik heb denk ik heel wat dagen gemist hier. Nog roddels?
Oh? Op wie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben verliefd maar te laat....
Ohja, dat werkt averechtsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij vertelde het.Was nu met kip, erg lekker! Zo lekker dat ik twee keer heb opgeschept, terwijl dat weer net niet de bedoeling was.
Op de receptioniste van de fitness... die er nu dus kennelijk niet meer werkt....quote:
Jij bent wel van het verliefd worden hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op de receptioniste van de fitness... die er nu dus kennelijk niet meer werkt....
heeft ze niet gewoon een paar dagen vrij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op de receptioniste van de fitness... die er nu dus kennelijk niet meer werkt....
Het mandaat voor NL was de mensen binnen de enclave te verdedigen. Dat, voor de aanval, die enclave bomvol zat met strijders die elke gelegenheid aangrepen om de troepen buiten de enclave aan te vallen en zich weer binnen de enclave terug te trekken, is (erg makkelijk) "vergeten" door de hoger legerleiding.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hebben enkele maten van mij ook wel eens verteld. Dat die Bosnische Moslims een sneaky spelletje speelde.
Ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij bent wel van het verliefd worden he
En dan op meisjes die achter een balie/desk/kassa zitten in het bijzonder
Scherp. Ik had nog niet op het patroon gelet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij bent wel van het verliefd worden he
En dan op meisjes die achter een balie/desk/kassa zitten in het bijzonder
Al meer dan een maand?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
heeft ze niet gewoon een paar dagen vrij?
Zelfde reis als jojo?quote:
Of ze heeft een nette opvoeding gehad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar toen heb ik zelf gekookt. En DIE gaf boven de kotsemmer nog een compliment. Dus dan moet het lekker zijn geweest
Zou kunnen maar ze was er eerst elke dag en nu niet.... valt wel erg op.....quote:
Het is meer zo dat ik een meisje vaker dan 1 keer moet zien wil ze me opvallen.... Dat zijn dus vaak kassameisjes of receptionistes.....quote:
En Andy heeft, wat ik kan beoordelen, zeker gelijk mbt het kassa meisje. Een mooie meid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is meer zo dat ik een meisje vaker dan 1 keer moet zien wil ze me opvallen.... Dat zijn dus vaak kassameisjes of receptionistes.....
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En Andy heeft, wat ik kan beoordelen, zeker gelijk mbt het kassa meisje. Een mooie meid.
Het viel mij wel op toen ik vandaag bij de hema op station leiden centraal was, dat daar eigenlijk bijna altijd wel leuke meisjes aan het werk zijn. Alsof ze er op selecteren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is meer zo dat ik een meisje vaker dan 1 keer moet zien wil ze me opvallen.... Dat zijn dus vaak kassameisjes of receptionistes.....
Inderdaad. Misschien toch maar terug naar haar......quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En Andy heeft, wat ik kan beoordelen, zeker gelijk mbt het kassa meisje. Een mooie meid.
Da's geheimquote:
Verschil moet er wezen.....quote:
Dat is niet gek, het is een studentenstad. Daar loopt altijd veel lekkers rondquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het viel mij wel op toen ik vandaag bij de hema op station leiden centraal was, dat daar eigenlijk bijna altijd wel leuke meisjes aan het werk zijn. Alsof ze er op selecteren.
En de burger king selecteert op kanslozen
Mental note: nooit koken voor een Fokker. Dit soort dingen worden je 9 maanden later nog nagedragenquote:
Nog wel langer ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Mental note: nooit koken voor een Fokker. Dit soort dingen worden je 9 maanden later nog nagedragen
Als de Fokker in kwestie zoiets niet aan de grote klok hangt, dan is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Mental note: nooit koken voor een Fokker. Dit soort dingen worden je 9 maanden later nog nagedragen
Ambulance bestelt......quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog wel langer ook.
Maar buiten dat heb ik Nem al gevraagd om te koken voor een volgende meet.
Daar moet je iets heel anders voor doen met een Fokker, dan heb je na 9 maanden pas echt gezeikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Heb ik al ja gezegd?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog wel langer ook.
Maar buiten dat heb ik Nem al gevraagd om te koken voor een volgende meet.
Ja ik vond het ook een curieuze tijdsaanduidingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar moet je iets heel anders voor doen met een Fokker, dan heb je na 9 maanden pas echt gezeik
Dat ga je nu doen.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef zebaz het volgende:
[..]
Regel jij een goeie veldkeuken?quote:
normaal gesproken wordt IARL doorverwezen naar OUD en nu beginnen jullie zelf.quote:
Ja, maar nu beseffen we zelf wat we gezegd hebben en vallen we gelijk stil. Je kent het welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
normaal gesproken wordt IARL doorverwezen naar OUD en nu beginnen jullie zelf.
Daarom stoppen we ook meteen weer...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar gelukkig verklaart men wel direct het topic doodquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die had ik op een verzamel-CD staan en heb ik echt vaak gedraaidquote:
Wat ik al eerder heb aangeven. Ik heb geen toestemming om Defensie spullen te gebruiken voor een meet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Regel jij een goeie veldkeuken?
Een grote oven is het belangrijkst.
Heb ze 2 jaar geleden nog op een Gouwe Ouwe-concert gezien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die had ik op een verzamel-CD staan en heb ik echt vaak gedraaid
Een Hawaiiaanse BBQ-Pitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder heb aangeven. Ik heb geen toestemming om Defensie spullen te gebruiken voor een meet.
Maar ik weet wel hoe ik zelf een oven kan maken door wat graaf werk.
Hm ja, en t klopt niet eens. Ik rekende vanaf begin juni, maar het was eerderquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook een curieuze tijdsaanduiding
Misschien zit er wel een Zebazje Jr aan te komen!
Het was 5 juniquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:44 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hm ja, en t klopt niet eens. Ik rekende vanaf begin juni, maar het was eerder
Was t niet 2 weken daarvoor? Volgens mij was het niet zo'n enorme ramp allemaal uiteindelijk, en dat was het de 5e wel gewordenquote:
quote:
Je hebt bijna gelijk. Het was inderdaad iets eerder. Ik dacht eigenlijk een dinsdag ervoor ofzo. Want ik was daar bijkans een hele week te logeren om te helpen met voorbereidingenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:49 schreef zebaz het volgende:
[..]
Was t niet 2 weken daarvoor? Volgens mij was het niet zo'n enorme ramp allemaal uiteindelijk, en dat was het de 5e wel geworden
Precies. Ik moet er wel een berg kippetjes in kwijt kunnenquote:
Gewoon wat groter maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. Ik moet er wel een berg kippetjes in kwijt kunnen
Grappig, wij mogen defensie spullen gebruiken op CZquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder heb aangeven. Ik heb geen toestemming om Defensie spullen te gebruiken voor een meet.
Defensie heeft "Nerds" nodig. Mbt werving kan erg veel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Grappig, wij mogen defensie spullen gebruiken op CZ
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Precies. Ik moet er wel een berg kippetjes in kwijt kunnen
Geen koks?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Defensie heeft "Nerds" nodig. Mbt werving kan erg veel.
Foei, mijn kippetjes gaan niet in een braadzakquote:
Ook. www.werkenbijdeluchtmacht.nlquote:
I knowquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Defensie heeft "Nerds" nodig. Mbt werving kan erg veel.
Ik heb ooit al op enkele sites gekeken en alle leuke dingen was ik te oud voorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook. www.werkenbijdeluchtmacht.nl
Vervang luchtmacht maar voor landmacht, marine, marechausse om de rest van de sites te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |