Succesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga nu naar een uitvoering toe.
Titel: werk
Yesssquote:Op dinsdag 2 maart 2010 06:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Avond PS
Heb je net een uitvoering gehad dan?
Hoe is het gegaan?quote:
Ging lekkerquote:
Was dat je rol? Slettebak?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ging lekkerEn ik zag er compleet skanky uit haha. alweer
min of meer...quote:
Ik heb het gelezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
'Materieelbudget Defensie is nu al op'
Dat wordt een jaartje langer met je schoenen doen Cobra, niet teveel meer doen dus
Wordt er geprotesteerd dan? Ik niet, ik heb een vergadering.... en ik weet nog niet eens precies hoe ik er naartoe moet lopen. Is ergens anders dan normaal.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen Diaan
Prostesteren op het Mailieveld?
Moet je wel eerst het water reinigen, zit allemaal metaal in.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Whiteguy het volgende:
Leuke decoratie voor het indoor zwembad op AKQ-SC eiland:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een beetje over de top hoor. En in het echt vond ik hem helemaal niet zo mooi.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Whiteguy het volgende:
Leuke decoratie voor het indoor zwembad op AKQ-SC eiland:
[ afbeelding ]
Herkenbaar...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd doe ik het niet bij vreemden. Wel bij vrienden. En dan vooral vrienden die me langer kennen en die ik langer ken. Ik weet dat geen van die mensen dichtklapt als ik het doe
Als je iets op mij aan te merken hebt, dan moet je dat maar gewoon zeggen
[..]
Dat deed ik ook nog wel eens op kantoor
Dat kon ook heel averechts werken destijds
En in Engeland ben ik het ook afgeleerd. Daar zijn ze gewend niet zo heel direct te comminiceren en wij Nederlanders wel. En als je dan ook nog eens extra recht door zee gaat, dan wordt dat niet goed ontvangen
In 1996 heb ik er een flinke bak lires in gesodemieterd...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Moet je wel eerst het water reinigen, zit allemaal metaal in.
Wordt dus vervolgd...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil het wel, maar of het verstandig is is de volgende vraag
Nu nog een goede stageopdracht...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:06 schreef Etcetera het volgende:
HoiIk heb nu m'n eigen plekje, ik heb een account, nu nog een opdracht.
En een toegangspasje
Dat heb ik net ook gedaan... heerlijk. Het is best nog wel koud, maar wel lekker.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo even stinkend hard genieten van de buitenlucht
Ik zag iedereen in jassen met handschoenen terwijl ik in een dunne trui liep. De zon is hartstikke warmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook gedaan... heerlijk. Het is best nog wel koud, maar wel lekker.
Ow gisteren heb ik voor het eerst met Lennon gefietst... om half 8, zonder eten, naar het kdv... normaal met de auto geen probleem, maar Lennon begon halverwege heel hard te huilen.Zelfs toen we er al waren en binnen zaten, heeft hij nog doorgehuild... nou ja, vande week gewoon weer proberen. Het zal wel even wennen zijn en het waaide best hard.
En je hebt daarmee de buitenlucht niet verpest?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo even stinkend hard genieten van de buitenlucht
Zijn er nu al voor/nadelen tov je eerste huisje, dat je weet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Zaterdag bij een ander huisje kijken, dan heb ik wat vergelijkingsmateriaal
Ik woon in een poldergebied. Wat denk je dat die koeien doen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je hebt daarmee de buitenlucht niet verpest?
Jek...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik woon in een poldergebied. Wat denk je dat die koeien doen?
Sterker nog, van het weekend is de eerste gier van het jaar uitgereden
Ze zijn hier ook alles aan het volbouwenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jek...
Gelukkig hebben wij in de buurt alleen wat landbouw.
Alleen tijdens de oogstperiode is de weg dan vaak een grote giijbaan vanwege de klei die van de tractorbanden op de weg komt...
Maar binnenkort is dat ook grotendeels voorbij, dwars door de akkers komt de nieuwe Westrandweg te lopen die de A5 aansluit op de Coentunnel. Dan is onze landelijke omgeving naar de Filistijnen...
Het vocht voor de soep hoef je nu waarschijnlijk niet meer toe te voegen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vorige week een zakje soepgroenten heb gekocht
Tof dat je weer daar aan de slag kan Etc!! Hopen dat je een leuke opdracht krijgt:Yquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:06 schreef Etcetera het volgende:
HoiIk heb nu m'n eigen plekje, ik heb een account, nu nog een opdracht.
En een toegangspasje
Nou, je moet wel een HELE slechte koelkast hebben wil dat gebeurenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het vocht voor de soep hoef je nu waarschijnlijk niet meer toe te voegen...
Ik dacht dat je juist bedoelde dat je het niet in de koelkast had gelegd en dat je daar nu net achter kwam...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je moet wel een HELE slechte koelkast hebben wil dat gebeuren
Even checken.
Tussen de middag scheen de zon hier niet, dus dat was nog wel frissig. Vanmorgen op de fiets ook gewoon handschoenen aan hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag iedereen in jassen met handschoenen terwijl ik in een dunne trui liep. De zon is hartstikke warm
Neuhquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist bedoelde dat je het niet in de koelkast had gelegd en dat je daar nu net achter kwam...
Kan niet, Twan komt vanavond weer thuis... en vrijdag ben ik al vrij. Moet donderdag voor mn werk dus naar Den Haag. Het is al opgelost, Peaceman komt me ophalenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Dus vandaag tot 18.00 uur werken en vrijdag een uur eerder weekend Diaan
Ik zie eigenlijk alleen intern dingen staanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof dat je weer daar aan de slag kan Etc!! Hopen dat je een leuke opdracht krijgt:Y
Kun je me in de tussentijd vertellen waarom er geen vacatures te vinden zijn op de site van DvhN? (vacatures voor hun dus) Of doen ze dat allemaal intern?
Bellen is engquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen intern dingen staanJe kunt ook gewoon eens bellen, zo ben ik aan m'n stageplek gekomen
Heb misschien een opdrachtJ. is nu naar hogerop om het idee voor te leggen
Je mag papieren edities uit de jaren '20 inscannen voor het digitale archief?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Heb misschien een opdrachtJ. is nu naar hogerop om het idee voor te leggen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je mag papieren edities uit de jaren '20 inscannen voor het digitale archief?
Door iedere bezoeker in te vullen?quote:
quote:"Days on Earth just got shorter. The recent earthquake in Chile shifted the planet's axis by about 8 cm and shortened days by 1.26 microseconds 'The changes can be modeled, though they're difficult to detect physically given their small size... Some changes may be more obvious, and islands may have shifted... Santa Maria Island off the coast near Concepcion, Chile’s second-largest city, may have been raised 2 meters (6 feet) as a result of the latest
Ik had al het gevoel dat ik de laatste dagen wat slaap tekort kwam.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
Zo'n aardbeving heeft best nog een impact:
[..]
Kunnen we hier in de Noordzee niet wat van die plofjes doen zodat Nederland wat omhoog komt en we minder hoeven te vrezen voor de stijgende zeespiegel?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
Zo'n aardbeving heeft best nog een impact:
Santa Maria Island off the coast near Concepcion, Chile’s second-largest city, may have been raised 2 meters (6 feet) as a result of the latest
Nou, binnen een uur heb je een gestegen zeespiegel waar je niet op zit te wachtenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kunnen we hier in de Noordzee niet wat van die plofjes doen zodat Nederland wat omhoog komt en we minder hoeven te vrezen voor de stijgende zeespiegel?
Ik ruik een plot voor een slechte filmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kunnen we hier in de Noordzee niet wat van die plofjes doen zodat Nederland wat omhoog komt en we minder hoeven te vrezen voor de stijgende zeespiegel?
Daarom schreef ik ook 'plofjes'.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, binnen een uur heb je een gestegen zeespiegel waar je niet op zit te wachten
Mocht die er komen, herinner me daar dan even aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:50 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik ruik een plot voor een slechte film
hehe ugh ja, bereid je maar voorquote:
kan je beter een goedendag nemenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ploertendoder versus breekijzer in Bergen op Zoom
De politie had een hellebaard nodig om tussen beide te komen?
Ik gok op dit wapen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ploertendoder versus breekijzer in Bergen op Zoom
De politie had een hellebaard nodig om tussen beide te komen?
Mogguhquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mogguh
Had ik me voorgenomen nu toch echt met mijn kamergenote te praten over het konijn, droomde ik dat ik dat deed en dat ze moest huilen en in vond dat zó zielig
Is er WERKELIJK nog iemand die ECHT denkt dat dat kwartje ooit verdwijnt?quote:Lagere benzineprijzen door terugdraaien ‘kwartje van Kok'
He Andy :Equote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |