Ben het wel met je eens, maar de ander kan er behoorlijk door dichtklappen.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
O zo fout? Ik leer ze wel dat ze beter gewoon eerlijk kunnen zeggen wat ze vinden want ik heb ze toch wel door. En mensen willen nog wel eens denken dat ze daarmee weg kunnen komen.
En ik hoor liever de waarheid die vervelend is, dan dat iemand mijn intelligentie beledigd door te denken dat ze weg kunnen komen met een doorzichtige uitvlucht
Goed planquote:
Nou, eerlijk gezegd doe ik het niet bij vreemden. Wel bij vrienden. En dan vooral vrienden die me langer kennen en die ik langer ken. Ik weet dat geen van die mensen dichtklapt als ik het doequote:Op maandag 1 maart 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Ben het wel met je eens, maar de ander kan er behoorlijk door dichtklappen.
quote:Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik deze methode ook wel eens toe pas, zeker bij personen die niets anders willen dan overleggen over van alles en nog wat.
Mijn eerste reactie bij dat soort personen is dan vaak zoiets van 'O, je hebt dus weer zelf eens geen idee.'. Vaak verkort dat wel het gesprek en is het vrij snel to-the-point...
Klopt. Wij Nederlanders zijn erg direct. In het buitenland wordt dit vaak als bot gezien.quote:[b]Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:[/b
En in Engeland ben ik het ook afgeleerd. Daar zijn ze gewend niet zo heel direct te comminiceren en wij Nederlanders wel. En als je dan ook nog eens extra recht door zee gaat, dan wordt dat niet goed ontvangen
haha ik ben er wel blij mee. erg he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
Dan steek je dat in je broekzak, draai je je om en loop je weg.
Met zijn excuses? Ik ga niet zeggen dat het erg is dat je daar blij mee bentquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha ik ben er wel blij mee. erg he?
Ja okee. Ik bedoel, meer dan sorry zeggen kan ook niet echtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met zijn excuses? Ik ga niet zeggen dat het erg is dat je daar blij mee bent
Als dat voor jou genoeg is, prima.
Onthoud alleen wat er gebeurd is. Dan zet je een volgende val niet op scherp
Ik wil het wel, maar of het verstandig is is de volgende vraagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, nee, dat klopt
Maar dan kun je nog steeds bedenken of je nog wel met hem om wil gaan of niet, bedoel ik dan weer.
Dat bedoelde ik met die valquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil het wel, maar of het verstandig is is de volgende vraag
Wat een mafkees. Ze moeten zeker met 10 000 cash in die vliegtuigen gaan rondvliegen voor het geval dat iemand wint met zn ryanair kraslot.quote:WINNER OF ¤10,000 RYANAIR SCRATCH CARD EATS WINNING TICKET
Passengers asked to vote for which charity should receive this ¤10,000 prize
Ryanair, the world’s favourite airline, today (26th Feb) confirmed that the winner of a ¤10,000 Ryanair scratch card, on Thursday’s FR1724 flight from Krakow to East Midlands, ate the ¤10,000 winning ticket after crew confirmed he had won the ¤10,000 prize.
When the delighted crew congratulated the winner and advised him how to claim his prize he apparently became upset that Ryanair’s cabin crew could not pay him the ¤10,000 there and then on the flight. When the crew explained to him that these very large ¤10,000 prizes needed to be verified with, and collected directly from, the scratch card company the prize winner became angry and decided to digest his win – literally!
Since this ¤10,000 prize will now go unclaimed Ryanair and Brand Force, the scratch card company, have decided to offer the cash to charity and have asked Ryanair passengers to vote on www.ryanair.com (until Fri 5th Mar) for which type of charity Ryanair should donate the ¤10,000 prize to, from the following list:
1. An Anger Management Charity
2. An Eating Disorder Charity
3. A Gamblers Charity
4. A Disruptive Children’s Charity
5. A Mental Health Charity
Full results of this ‘angry’ poll will be announced on Friday 5th March.
Ryanair’s Stephen McNamara said,
“In the last two year’s Ryanair’s scratch cards have given away 10 cars, over ¤300,000 in cash prizes and over 100,000 flight vouchers. Passengers have always been delighted to claim their large cash prizes after returning home. Unfortunately our latest winner felt that we should have his ¤10,000 prize kicking around on the aircraft.
Yesterday’s events prove that while Ryanair’s scratch cards offer large cash prizes they clearly taste great too! Crew tried to stop the air Gourmet Scratch Card eater by offering him one of our great tasting sandwiches, pizzas or snacks instead, but clearly he had much more expensive tastes!
Ryanair is now asking passengers to vote on which type of charity Ryanair should donate the ¤10,000 prize money to with one charity from anger management, eating and digestive disorders to disruptive children’s and mental health charities now set to benefit from a real meal ticket!”
Zonder enig idee te hebben waar het over gaat: excuses zijn voor sommige mensen goedkoop (maw: ze maken ze makkelijk, keer op keer als het moet).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja okee. Ik bedoel, meer dan sorry zeggen kan ook niet echt
Wat een flapdrolquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat een mafkees. Ze moeten zeker met 10 000 cash in die vliegtuigen gaan rondvliegen voor het geval dat iemand wint met zn ryanair kraslot.
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:28 schreef zebaz het volgende:
[..]
Wel slim dat-ie het winnende lot heeft opgegeten. Dat zal ze leren!
quote:Daarbij zitten onder meer Editors, Skunk Anansie (foto), The Ting Tings, Phoenix, The Black Box Revelation, 30 Seconds To Mars, Empire Of The Sun, The Temper Trap en Alice In Chains
Avond PSquote:Op dinsdag 2 maart 2010 06:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij kwam naar het toneelstuk kijken waar ik inzat. Dat is een pré...
Succesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga nu naar een uitvoering toe.
Titel: werk
Yesssquote:Op dinsdag 2 maart 2010 06:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Avond PS
Heb je net een uitvoering gehad dan?
Hoe is het gegaan?quote:
Ging lekkerquote:
Was dat je rol? Slettebak?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ging lekkerEn ik zag er compleet skanky uit haha. alweer
min of meer...quote:
Ik heb het gelezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
'Materieelbudget Defensie is nu al op'
Dat wordt een jaartje langer met je schoenen doen Cobra, niet teveel meer doen dus
Wordt er geprotesteerd dan? Ik niet, ik heb een vergadering.... en ik weet nog niet eens precies hoe ik er naartoe moet lopen. Is ergens anders dan normaal.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen Diaan
Prostesteren op het Mailieveld?
Moet je wel eerst het water reinigen, zit allemaal metaal in.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Whiteguy het volgende:
Leuke decoratie voor het indoor zwembad op AKQ-SC eiland:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een beetje over de top hoor. En in het echt vond ik hem helemaal niet zo mooi.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:54 schreef Whiteguy het volgende:
Leuke decoratie voor het indoor zwembad op AKQ-SC eiland:
[ afbeelding ]
Herkenbaar...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd doe ik het niet bij vreemden. Wel bij vrienden. En dan vooral vrienden die me langer kennen en die ik langer ken. Ik weet dat geen van die mensen dichtklapt als ik het doe
Als je iets op mij aan te merken hebt, dan moet je dat maar gewoon zeggen
[..]
Dat deed ik ook nog wel eens op kantoor
Dat kon ook heel averechts werken destijds
En in Engeland ben ik het ook afgeleerd. Daar zijn ze gewend niet zo heel direct te comminiceren en wij Nederlanders wel. En als je dan ook nog eens extra recht door zee gaat, dan wordt dat niet goed ontvangen
In 1996 heb ik er een flinke bak lires in gesodemieterd...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Moet je wel eerst het water reinigen, zit allemaal metaal in.
Wordt dus vervolgd...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil het wel, maar of het verstandig is is de volgende vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |