Geen idee waar je het over hebt, ik heb weer eens met plezier Holland Sport zitten kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leo 'we zijn weer thuis' is een hypocriete eikel...
Ga zo praten met de dude. Als in, een echt gesprek over hoe alles de afgelopen week, twee weken is gelopen...quote:
Daar ben ik zo slecht in hequote:Op maandag 1 maart 2010 22:02 schreef Etcetera het volgende:
Ah succesen wel zeggen wat je wilt zeggen he
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:47 schreef Etcetera het volgende:![]()
Moe. Telefoontjes die je níet wilt krijgen: die van school
Ik ben nog heftig aan het lerenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken het gevoelBen er wel wat beter in geworden afgelopen jaren
Het komt er op neer dat ik zo snel mogelijk een goede omschrijving van mijn stageopdracht móét hebben anders wordt m'n stage niet goedgekeurdquote:
Meis, ik ben 25 en ik kan het nog maar netquote:Op maandag 1 maart 2010 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben nog heftig aan het lerenThe hard way
Ik heb het over het feit dat meneer in Amsterdam zegt 'dat 'ie weer thuis is' en vervolgens stelt dat het 'zijn feyenoord' is...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, ik heb weer eens met plezier Holland Sport zitten kijken
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het over het feit dat meneer in Amsterdam zegt 'dat 'ie weer thuis is' en vervolgens stelt dat het 'zijn feyenoord' is...
Dat is het lastige: ik weet het nog nietquote:Op maandag 1 maart 2010 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en die is lastig te maken? Wat moet je gaan doen?
Mehhh moet ik dit nog zes jaar?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik zo snel mogelijk een goede omschrijving van mijn stageopdracht móét hebben anders wordt m'n stage niet goedgekeurd
[..]
Meis, ik ben 25 en ik kan het nog maar net
Je moet niksquote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mehhh moet ik dit nog zes jaar?
Het is gewoon een kwestie van wat 'meer kloten' krijgen en niet bang zijn om op je bek te gaan (wat ook wel eens zal gebeuren, that's life)...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mehhh moet ik dit nog zes jaar?
Of wat meer schijt krijgen aan de wereld. 't Is niet dat je iedereen tevreden kunt houdenquote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van wat 'meer kloten' krijgen en niet bang zijn om op je bek te gaan (wat ook wel eens zal gebeuren, that's life)...
Meh dat is het probleem, ik ga voortdurend op mijn bek en kan dan vervolgens niet met de gevolgen omgaan, dus ik doe gewoon of er niks gebeurt. En als iemand me laat struikelen dan laat ik vervolgens ook nog over me heen lopen!quote:Op maandag 1 maart 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van wat 'meer kloten' krijgen en niet bang zijn om op je bek te gaan (wat ook wel eens zal gebeuren, that's life)...
quote:
Het is niet zozeer schaamte. Ik haat ruzie.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Harrie Jekkers schreef een mooi liedje over schaamte en dat daar maar eens overheen gestapt moest worden
En waarom ga je steeds op je bek? Kan je dat beïnvloeden of niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Meh dat is het probleem, ik ga voortdurend op mijn bek en kan dan vervolgens niet met de gevolgen omgaan, dus ik doe gewoon of er niks gebeurt. En als iemand me laat struikelen dan laat ik vervolgens ook nog over me heen lopen!
Oh. Meestal is het zo dat mensen bepaalde dingen niet durven zeggen wat ze denken omdat ze bang zijn dat de andere persoon ze dan niet zo tof vindt.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is niet zozeer schaamte. Ik haat ruzie.
Ja dat klopt. Maar dat ben ik nog helemaal niet, assertief...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waarom ga je steeds op je bek? Kan je dat beïnvloeden of niet?
Zo ja, dan moet je eens bedenken wat je moet doen om jezelf niet op je bek te laten gaan.
Als je wat assertiever wordt, dan zullen anderen je ook minder snel pootje haken...
Zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh. Meestal is het zo dat mensen bepaalde dingen niet durven zeggen wat ze denken omdat ze bang zijn dat de andere persoon ze dan niet zo tof vindt.
Iets dat wel erg in dat verlengde ligt
Ik kan je wel vertellen dat je na een paar keer op je bek te zijn gegaan door *wel* hardnekkig te vertellen wat je denkt, dat je jezelf ook meer op je gemak gaat voelenquote:
Het ideaalbeeld voor een ander willen zijn, wat dan totaal niet het ideaalbeeld van de ander is...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh. Meestal is het zo dat mensen bepaalde dingen niet durven zeggen wat ze denken omdat ze bang zijn dat de andere persoon ze dan niet zo tof vindt.
Iets dat wel erg in dat verlengde ligt
Denk nou maar eerst eens dat je het wel kan zijn, dat scheelt al de helft...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar dat ben ik nog helemaal niet, assertief...
Ik ben een paar keer flink op mijn muil gegaan met zoiets en een aantal keren dat ik dacht dat ik dat zou gaan, bleek die persoon het toch enorm te waarderen dat ik het gewoon gezegd heb ondanks dat het niet leuk wasquote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Het ideaalbeeld voor een ander willen zijn, wat dan totaal niet het ideaalbeeld van de ander is...
Het grappige is dat je jezelf vaak enorm op zit te fokken voor in jouw ogen lastige situaties m.b.t. een ander, waarbij die ander het dan vaak helemaal geen probleem vindt...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer flink op mijn muil gegaan met zoiets en een aantal keren dat ik dacht dat ik dat zou gaan, bleek die persoon het toch enorm te waarderen dat ik het gewoon gezegd heb ondanks dat het niet leuk was
jaquote:Op maandag 1 maart 2010 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het grappige is dat je jezelf vaak enorm op zit te fokken voor in jouw ogen lastige situaties m.b.t. een ander, waarbij die ander het dan vaak helemaal geen probleem vindt...
Ik doe mijn best. Ik ga er dan ook maar vandoor nu...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ideaalbeeld voor een ander willen zijn, wat dan totaal niet het ideaalbeeld van de ander is...
[..]
Denk nou maar eerst eens dat je het wel kan zijn, dat scheelt al de helft...
Wehehequote:Op maandag 1 maart 2010 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet menselijks in ons gelukkig vreemd...
Adem diep in, borst vooruit en niet om de hete brei heendraaien...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Ik ga er dan ook maar vandoor nu...
Tegenwoordig maak ik er nog wel eens een sport van bij iemand die om de hete brei heen draait in te vullen wat ze nou bedoelen. Dat ziet er grappig uitquote:Op maandag 1 maart 2010 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adem diep in, borst vooruit en niet om de hete brei heendraaien...
Maar is o zo fout...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tegenwoordig maak ik er nog wel eens een sport van bij iemand die om de hete brei heen draait in te vullen wat ze nou bedoelen. Dat ziet er grappig uit
O zo fout? Ik leer ze wel dat ze beter gewoon eerlijk kunnen zeggen wat ze vinden want ik heb ze toch wel door. En mensen willen nog wel eens denken dat ze daarmee weg kunnen komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |