Weet je d'r naam niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vrees dat ik het meisje van de receptie niet meer ga zien.....
Voornaam wel. Achternaam niet....quote:
Ik was net van plan het te vragen; ben je afgelopen vrijdag nog geweest of is het al over.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zie Nina Hagen II nog wel voorlopig. Zij en de andere dames hebben vrijdag gepleit om nog 1 maand te blijven.... Daar hebben Jill en ik gehoor aan gegeven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik was net van plan het te vragen; ben je afgelopen vrijdag nog geweest of is het al over.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie Nina Hagen II nog wel voorlopig. Zij en de andere dames hebben vrijdag gepleit om nog 1 maand te blijven.... Daar hebben Jill en ik gehoor aan gegeven.
Ja hoor met de dames kan ik het prima vinden en ook met sommige gasten praat ik ook nog wel. Maar doen hun best om geen kant te kiezen in tegenstelling tot de dames.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dus je hebt nog wel een aantal supporters daar.
Maar nog geen berichten vanuit de leiding dat ze iets aan je ergenissen willen doen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor met de dames kan ik het prima vinden en ook met sommige gasten praat ik ook nog wel. Maar doen hun best om geen kant te kiezen in tegenstelling tot de dames.
Nee, hij legt het probleem bij de ontevredenen. Wij klagen dus zijn wij het probleem aangezien de rest het wel leuk vind. Verder moet ik dus niet zo moeilijk doen volgens de trainer over wat vervelende opmerkingen. Ik kan best tegen een dolletje maar het moet geen verbale group beatdown worden.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar nog geen berichten vanuit de leiding dat ze iets aan je ergenissen willen doen?
Ja, in een school waar zulke "vrienden" trainen zou ik ook niet meer willen trainen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, hij legt het probleem bij de ontevredenen. Wij klagen dus zijn wij het probleem aangezien de rest het wel leuk vind. Verder moet ik dus niet zo moeilijk doen volgens de trainer over wat vervelende opmerkingen. Ik kan best tegen een dolletje maar het moet geen verbale group beatdown worden.....Het gaat me dus ook niet om die opmerkingen maar meer om het verraad van vrienden die ineens met twee klieren meegingen doen.
Maar ik ben dus gebleven omdat ik vind dat ik een verplichting naar die meiden toe heb. Ik zal nu dus proberen deze maand een school te vinden waar we als groep terecht kunnen en ik met de coaching mag bemoeien. Maar ik vrees dat we als groep uit elkaar zullen vallen want ik vrees dat andere sportscholen weigeren of anders veel geld daarvoor zullen vragenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, in een school waar zulke "vrienden" trainen zou ik ook niet meer willen trainen.
Er zullen toch wel sportscholen zijn die een complete groep (incl. semi coach) willen hebben tegen de gangbare kosten voor een lidmaatschap?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar ik ben dus gebleven omdat ik vind dat ik een verplichting naar die meiden toe heb. Ik zal nu dus proberen deze maand een school te vinden waar we als groep terecht kunnen en ik met de coaching mag bemoeien. Maar ik vrees dat we als groep uit elkaar zullen vallen want ik vrees dat andere sportscholen weigeren of anders veel geld daarvoor zullen vragen
Dat zijn vaak healthcenters maar die zijn vaak niet berekend op vechtsporten. Geen speedbags of heavy bags enzo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zullen toch wel sportscholen zijn die een complete groep (incl. semi coach) willen hebben tegen de gangbare kosten voor een lidmaatschap?
Even brainstormen dan:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zijn vaak healthcenters maar die zijn vaak niet berekend op vechtsporten. Geen speedbags of heavy bags enzo.
Ik leer er mee omgaan...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe ugh ja, bereid je maar voor
Diploma's.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even brainstormen dan:
Kun je, als start, niet een stichting oprichten en met het geld van de lidmaatschappen voor een paar uur per week een zaaltje huren en lessen geven?
Wij hebben een receptie binnenkort van een vrouwelijke collega die ons gaat verlaten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Je werkt bij mij op de fitness?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben een receptie binnenkort van een vrouwelijke collega die ons gaat verlaten.
Kom gezellig langs, kan je haar toch nog eens zien...
En je kent niemand die, als trainer, jou zou willen uithelpen tot je zelf de benodigde papieren hebt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Diploma's.....Ik ben nu eigenlijk slechts een gevorderde die uitleg geeft aan anderen. Bij matches ben ik dan ook teammanager of begeleider.
Ah leuke meid?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar wel een meisje van de receptie dus...
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, heb maar weer eens iets nieuws gemaakt...![]()
Fok! Muziek Trivia deel MLXX
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben een receptie binnenkort van een vrouwelijke collega die ons gaat verlaten.
Kom gezellig langs, kan je haar toch nog eens zien...
Nee, ik denk het niet. Ik ben wel van plan om ze te gaan halen. Maar dan ben ik dus ook weer minimaal 2 jaar verder...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je kent niemand die, als trainer, jou zou willen uithelpen tot je zelf de benodigde papieren hebt?
Ik snap de grap wel hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, op zich wel.
Maar de bedoelde grap ontgaat je...
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de fotoserie 'The Making Of Max Headroom' nu gezien?
Ok dan, dacht even dat je een kloon van PS geworden was en alleen maar zat te sippen...quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ok dan, dacht even dat je een kloon van PS geworden was en alleen maar zat te sippen...
Wees gerust! Ik kan nog overal om lachen hoor. Zelfs om mijn eigen pech!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ok dan, dacht even dat je een kloon van PS geworden was en alleen maar zat te sippen...
Maar de receptie van de afscheid nemende vrouwelijke collega is wel echt waar.
Maar weet niet of ze al een vriendje heeft of niet. Ik denk eerlijk gezegd van wel...
Dat dacht ik ook altijd, slechts gebaseerd op een echte persoon.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Een flinke, indrukwekkende, klus.
Ik heb jaren gedacht dat alles gedaan is via animatie.
meer een kloon van Soempie dus.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wees gerust! Ik kan nog overal om lachen hoor. Zelfs om mijn eigen pech!
Het is dat Soempie al bezet is, want anders had ik wel even Robert Ten Brink willen spelen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wees gerust! Ik kan nog overal om lachen hoor. Zelfs om mijn eigen pech!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dat Soempie al bezet is, want anders had ik wel even Robert Ten Brink willen spelen...
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, slechts gebaseerd op een echte persoon.
Maar het is dus een Dushi-achtige vermomming van latex...
Voor degen die geen idee hebben waarover dit gaat:
Pictures of Frewer's transformation into Max
Ik werk meestal op de, enige winstgevende basis, Eindhoven. Dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra krijg je nu nog wel betaald?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik werk meestal op de, enige winstgevende basis, Eindhoven. Dus dat komt wel goed.
Maar eerst maar even de volgende wedde afwachten.
Die kan Nina Hagen wel leveren. Paar legerkistjes met plateauhakken met een fles bier in de hak.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jawel, alleen geen nieuwe schoenen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die kan Nina Hagen wel leveren. Paar legerkistjes met plateauhakken met een fles bier in de hak.....
Wat er nu gebeurt is waardeloos. Defensie krijgt nu de rekening voor de missie in Afghanistan. Een missie waar voor Defensie geen enkele cent bovenop de normale (vredes) begroting heeft gekregen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jawel, alleen geen nieuwe schoenen
Ik hoorde dat een gemeente nog stadscommando's zoekt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar. Niet dat je ineens rondvluchten aan burgers moet geven om rond te komen ofzo.
Een volle fles?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die kan Nina Hagen wel leveren. Paar legerkistjes met plateauhakken met een fles bier in de hak.....
Ja dat klopt. Ik vrees alleen wel dat je collega's dan Blood& Honor members zullen zijn.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat een gemeente nog stadscommando's zoekt.
Ik hoop het niet want als het in die hars gegoten is heb je er bijster weinig aan.....quote:
Dat imago was er alleen in de burgerwereld. Zelfs de "perfecte" Amerikaanse generaals hadden liever langharige NL soldaten dan hun eigen troepen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
zijn ze net van het langharig imago af, krijgen ze dat
Dat zijn de eerste die we dan de stad uitgooien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Ik vrees alleen wel dat je collega's dan Blood& Honor members zullen zijn.....
quote:
Het land uit zou nog beter zijn. Laat ze maar lekker in België vervelend doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn de eerste die we dan de stad uitgooien.
Je vergeet wat voor een soort gebied die stad aan de meeste kanten omgrenst.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het land uit zou nog beter zijn. Laat ze maar lekker in België vervelend doen.
quote:
Ik heb een T-Shirt gewonnen en ik denk dat dat 'm wordtquote:
Met betonnen schoenen zeker niet.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je vergeet wat voor een soort gebied die stad aan de meeste kanten omgrenst.
Ik den niet dat die gastjes kunnen zwemmen.
En het meest belachelijke is dat men wil bezuinigen op munitie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat er nu gebeurt is waardeloos. Defensie krijgt nu de rekening voor de missie in Afghanistan. Een missie waar voor Defensie geen enkele cent bovenop de normale (vredes) begroting heeft gekregen.
Die reis naar Brazilië en Hawaii deze zomer is al betaald....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het meest belachelijke is dat men wil bezuinigen op munitie.
Het grootste deel gaat al naar A. Er is al haast niet voldoende om normale oefening te doen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die reis naar Brazilië en Hawaii deze zomer is al betaald....
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar jullie krijgen dus minder kogels en geen schoenen..... Dus als een ander land ons aanvalt zijn we fucked?
Wat zou Chavez voor deze info dokken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat waren we eigenlijk toch al. Als de vijand maar voor 0700 of na 1700 de aanval begint vinden ze, bijna, lege kazernes en bases. Idem op feestdagen, in het weekeind en gedurende de vakantie periodes.
Die heeft de CAO voor militairen al lang online kunnen lezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat zou Chavez voor deze info dokken?
Vandaar die spierballentaal over de Antillen dus.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die heeft de CAO voor militairen al lang online kunnen lezen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaar die spierballentaal over de Antillen dus.....
Misschien onderhandelen ze achter de schermen met Chavez dat als hij het inneemt hij ook alle criminelen van Antilliaanse afkomst opneemt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..](te lezen via www.defensie.nl) zijn er maar 130 militairen (en wat Antilliaanse militie) en een stationschip om de Antillen te verdedigen. En als we pech hebben is dat stationschip nog een bevoorrader ipv een fregat.
![]()
Het kabinet doet dus echt erg veel moeite om het Koninkrijk een status te verschaffen dat zij het grondgebied goed verdedigen.
Na de eerste grote bek van Chavez maakte NL een goede zet. Een grootschalige oefening op de Antillen, incl tanks.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien onderhandelen ze achter de schermen met Chavez dat als hij het inneemt hij ook alle criminelen van Antilliaanse afkomst opneemt?
Ik of wij (Defensie) ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Je hebt volgens Karadzic ook gefigureerd in een mythe....![]()
Karadzic: Srebrenica is mythe
Hoi Soempquote:
Defensie in het algemeen. Maar ik dacht dat jij ook in Bosnië was geweest?quote:
Sven vertelde dat hij lekker gegeten had, met jouw hulp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |