quote:
Het land uit zou nog beter zijn. Laat ze maar lekker in België vervelend doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn de eerste die we dan de stad uitgooien.
Je vergeet wat voor een soort gebied die stad aan de meeste kanten omgrenst.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het land uit zou nog beter zijn. Laat ze maar lekker in België vervelend doen.
quote:
Ik heb een T-Shirt gewonnen en ik denk dat dat 'm wordtquote:
Met betonnen schoenen zeker niet.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je vergeet wat voor een soort gebied die stad aan de meeste kanten omgrenst.
Ik den niet dat die gastjes kunnen zwemmen.
En het meest belachelijke is dat men wil bezuinigen op munitie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat er nu gebeurt is waardeloos. Defensie krijgt nu de rekening voor de missie in Afghanistan. Een missie waar voor Defensie geen enkele cent bovenop de normale (vredes) begroting heeft gekregen.
Die reis naar Brazilië en Hawaii deze zomer is al betaald....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het meest belachelijke is dat men wil bezuinigen op munitie.
Het grootste deel gaat al naar A. Er is al haast niet voldoende om normale oefening te doen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die reis naar Brazilië en Hawaii deze zomer is al betaald....
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar jullie krijgen dus minder kogels en geen schoenen..... Dus als een ander land ons aanvalt zijn we fucked?
Wat zou Chavez voor deze info dokken?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat waren we eigenlijk toch al. Als de vijand maar voor 0700 of na 1700 de aanval begint vinden ze, bijna, lege kazernes en bases. Idem op feestdagen, in het weekeind en gedurende de vakantie periodes.
Die heeft de CAO voor militairen al lang online kunnen lezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat zou Chavez voor deze info dokken?
Vandaar die spierballentaal over de Antillen dus.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die heeft de CAO voor militairen al lang online kunnen lezen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vandaar die spierballentaal over de Antillen dus.....
Misschien onderhandelen ze achter de schermen met Chavez dat als hij het inneemt hij ook alle criminelen van Antilliaanse afkomst opneemt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..](te lezen via www.defensie.nl) zijn er maar 130 militairen (en wat Antilliaanse militie) en een stationschip om de Antillen te verdedigen. En als we pech hebben is dat stationschip nog een bevoorrader ipv een fregat.
![]()
Het kabinet doet dus echt erg veel moeite om het Koninkrijk een status te verschaffen dat zij het grondgebied goed verdedigen.
Na de eerste grote bek van Chavez maakte NL een goede zet. Een grootschalige oefening op de Antillen, incl tanks.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien onderhandelen ze achter de schermen met Chavez dat als hij het inneemt hij ook alle criminelen van Antilliaanse afkomst opneemt?
Ik of wij (Defensie) ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Je hebt volgens Karadzic ook gefigureerd in een mythe....![]()
Karadzic: Srebrenica is mythe
Hoi Soempquote:
Defensie in het algemeen. Maar ik dacht dat jij ook in Bosnië was geweest?quote:
Sven vertelde dat hij lekker gegeten had, met jouw hulp.quote:
Dat is wel erg vreemd... met je eigen tanks verslagen worden.....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na de eerste grote bek van Chavez maakte NL een goede zet. Een grootschalige oefening op de Antillen, incl tanks.![]()
De volgende stap was om de marine van Venezuela een kijkje te geven in onze militaire keuken tijdens een gezamelijke oefening.![]()
En we hebben ook nog wat van ons materiaal aan hem verkocht.
Daar ben ik idd geweest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Defensie in het algemeen. Maar ik dacht dat jij ook in Bosnië was geweest?
Ha Soempiequote:
Dat zei de moeder van MaJo ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven vertelde dat hij lekker gegeten had, met jouw hulp.![]()
En vandaag heeft hij het nog eens gemaakt en dat was inderdaad erg smakelijk.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven vertelde dat hij lekker gegeten had, met jouw hulp.![]()
En vandaag heeft hij het nog eens gemaakt en dat was inderdaad erg smakelijk.
Dat hebben enkele maten van mij ook wel eens verteld. Dat die Bosnische Moslims een sneaky spelletje speelde.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ben ik idd geweest.
Maar Karadzic spreekt voor een deel wel de waarheid.
Volgens Karadzic was de Bosnisch-Servische aanval op Srebrenica een reactie op de „vreselijke terreur” die de omsingelde moslims uitoefenden op de Serven in de omgeving
Hij vertelde het.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]ja ik ben benieuwd. Eigenlijk wilde hij het met rundvlees proberen maar dat was er niet. Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Maar toen heb ik zelf gekookt. En DIE gaf boven de kotsemmer nog een compliment. Dus dan moet het lekker zijn geweestquote:
Nadat haar maag leegepompt was niet meer toch?quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar toen heb ik zelf gekookt. En DIE gaf boven de kotsemmer nog een compliment. Dus dan moet het lekker zijn geweest
Ik ben verliefd maar te laat....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Soempie het volgende:
Heren![]()
Ik heb denk ik heel wat dagen gemist hier. Nog roddels?
Oh? Op wie?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben verliefd maar te laat....
Ohja, dat werkt averechtsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij vertelde het.Was nu met kip, erg lekker! Zo lekker dat ik twee keer heb opgeschept, terwijl dat weer net niet de bedoeling was.
Op de receptioniste van de fitness... die er nu dus kennelijk niet meer werkt....quote:
Jij bent wel van het verliefd worden hequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op de receptioniste van de fitness... die er nu dus kennelijk niet meer werkt....
heeft ze niet gewoon een paar dagen vrij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op de receptioniste van de fitness... die er nu dus kennelijk niet meer werkt....
Het mandaat voor NL was de mensen binnen de enclave te verdedigen. Dat, voor de aanval, die enclave bomvol zat met strijders die elke gelegenheid aangrepen om de troepen buiten de enclave aan te vallen en zich weer binnen de enclave terug te trekken, is (erg makkelijk) "vergeten" door de hoger legerleiding.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat hebben enkele maten van mij ook wel eens verteld. Dat die Bosnische Moslims een sneaky spelletje speelde.
Ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij bent wel van het verliefd worden he
En dan op meisjes die achter een balie/desk/kassa zitten in het bijzonder
Scherp. Ik had nog niet op het patroon gelet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij bent wel van het verliefd worden he
En dan op meisjes die achter een balie/desk/kassa zitten in het bijzonder
Al meer dan een maand?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
heeft ze niet gewoon een paar dagen vrij?
Zelfde reis als jojo?quote:
Of ze heeft een nette opvoeding gehad.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar toen heb ik zelf gekookt. En DIE gaf boven de kotsemmer nog een compliment. Dus dan moet het lekker zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |