quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:22 schreef WeezerButler het volgende:
Zo, das er 1 uit de oude doos.
Cockney Rejects
24 Jaar geleden, om precies te zijn en toen waren de hoogtijdagen van Nick Kershaw net voorbij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:11 schreef cafca het volgende:
vast van een jaar of 25, 30 geleden, toen hij er een stuk herkenbaarder uitzag
Matt Frewer is inderdaad een Canadese acteur...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:07 schreef Grobbel het volgende:
Hij lijkt heel veel op een acteur waar ik zo snel niet op kan komen...
Niet geheel toevallig als vraag gekozen...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:14 schreef Burnett het volgende:
Max Headroom, Paranomia (art of noise)...?
Max Headroom is van voor mijn tijd, maar ik herkende hem (bij nader inzien) van Star Trek en Watchmen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Matt Frewer is inderdaad een Canadese acteur...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:18 schreef WeezerButler het volgende:
Zelfde dag geboren (niet zelfde jaar)
En/of wijnkelders.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:58 schreef iggyinthehouse het volgende:
Allemaal hebben ze wijngaarden, denk ik...althans wete het zeker van mick hucknall, madonna en lil jon
Ik moet meteen aan South Park denkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht eerst aan 'geboren gingers', maar met Lil' Jon erbij lijkt me dat niet het juiste antwoord...
quote:was een R&B supergroep, in 1999 opgericht door voormalig Tony! Toni! Toné!-lid Raphael Saadiq. De andere leden van
waren Dawn Robinson (En Vogue) en Ali Shaheed Huhammad (A Tribe Called Quest).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |