Het ging juist om het begin en eind, wat er tussen zit was erg lang en ik wilde geen 50 seconden er van maken, dus heb ik er alleen een klein stukje uitgeknipt. Zal het niet meer doen chef ;)quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Laevid het volgende:
Ik ben erg benieuwd, al klinkt de opmerking van Grobbel voor mij niet zo fijn in de oren. Maar dat weten we op z'n vroegst morgen. Voorlopig enkel erg benieuwd naar je eerste contest (toch?).
In de OP staat iets over geknipte track 17, da's volgens mij voor het eerst in 70 contests, en niet echt de gedachte achter het spel. Maar als het zoveel herhaling was, dan had je toch ook het eerste of laatste stuk herhaling kunnen pakken en dan het andere wat je er ook in wilde horen?
1 2 | Grobbel 2 |
quote:Grobbel schreef het volgende:
...
Ik verwacht een uiteindelijke top 3 met Fleshwound, rosstek en timbob.
Ik zal m'n best doen, maar na even snel geluisterd te hebben lijkt er maar één nummer uit mijn eigen collectie bij te zitten. En dat is niet nr. 31.quote:Laevid schreef het volgende:
... Ik gok trouwens geen timbob op 3. 1 en 2 kunnen best fleshwound en rosstek worden idd.
Dan ga ik met veel plezier voor een 2e plek strijdenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef rosstek het volgende:
[..]
[..]
Ik zal m'n best doen, maar na even snel geluisterd te hebben lijkt er maar één nummer uit mijn eigen collectie bij te zitten. En dat is niet nr. 31.
1 2 3 | sink 12.5 Grobbel 2 |
1 2 3 4 | rosstek 24,5 sink 12,5 Grobbel 2 |
16 ben je vergetenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:52 schreef djkoelkast het volgende:
rosstek streept 2 en 15 van de lijst
Jajaquote:Op zondag 7 maart 2010 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
Geen updates meer tot nu toe, kom op, meedoen
14 is geen officiële maar staat zowel op discogs als op youtubequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:05 schreef Grobbel het volgende:
Zijn dit trouwens allemaal officiële remixen die ook op discogs staan, of zitten er ook een hoop bootlegs tussen? Bij sommige nummers valt het namelijk niet mee om de juiste versie erbij te vinden, zeker niet bij de nummers die amper afwijken van het origineel.
1 2 3 4 5 | Laevid 26 rosstek 24,5 Grobbel 22,5 sink 12,5 |
Bonus 100% goed: 4 puntenquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:11 schreef Grobbel het volgende:
Je gaat me dus zeggen dat mijn gok voor #8 wel correct is?Kan ik me haast niet voorstellen...
En mijn antwoord bij #29 is een stuk correcter dan je waarschijnlijk in de gaten hebt, maar ik vermoed dat je er een behoorlijk schaamteloze cover in hebt gestopt in plaats van het origineel. Ik pm je dat origineel wel, en ga dan maar op zoek naar de versie die je wel wilt hebben.
edit: En de puntentelling komt ook niet helemaal overeen met het foutenlijstje, trouwens. Of krijg je bij de bonus slechts 1 punt voor een juiste artiest/uitvoering in plaats van 2?
2 heb je helemaal foutquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef Laevid het volgende:
Van mijn kant de vraag naar mijn gokken van 13, 20, 21 en 24. En ik vermoed dat ik hetzelfde antwoord heb als Grobbel bij 29 danIk hoorde namelijk op Youtube exact hetzelfde, tenminste dat dacht ik dan
En de 3e?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
Naar aanleiding van je 1e inzending, de 2e beoordeel ik vanavond
Dan had je gewoon moeten zeggen: Nee, even wachten jongens, eerst de DTIDCquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:57 schreef djkoelkast het volgende:
3e: kreeg gisteren een spoedopdracht en moest mij daar 100% voor inzetten. Is gelukkig optijd af gekomen, maar ik heb het wel 3u zien worden
Haha, ik denk niet dat dat op prijs gesteld zou wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:22 schreef Laevid het volgende:
[..]
Dan had je gewoon moeten zeggen: Nee, even wachten jongens, eerst de DTIDC
Da's vervelend, dus de niet-rokers kennen de rokers niet en andersom danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
De niet-rokers vanavond, de rokers zaterdag pas![]()
Ik moet mijn verjaardag altijd in twee delen
Ja dat soort types heb ik ook onder mijn vrienden. Maar ik heb aan de andere kant enkel plezierrokers, die best een avondje zonder kunnen. Dus iedereen kan elkaar luchtenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ze kennen elkaar wel maar de niet-rokers zijn zo anti![]()
Sta jij niet altijd gewoon in de keuken dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:59 schreef djkoelkast het volgende:
Sorry mannen, vandaag kwam ons nieuwe bed dus hele slaapkamer overhoop. Ik hoop morgen eindelijk de uitslag te kunnen geven.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Laevid het volgende:
[..]
Sta jij niet altijd gewoon in de keuken dan?![]()
Je houdt de spanning er wel al lekker bijna een week in
...wat ook wel jammer is, trouwens. Van sommige gokjes is het toch wel prettig om een beetje bijtijds te weten of je op basis daarvan kunt verder puzzelen, maar dat zat er dit keer niet in. Het gebrek aan updates heeft in mijn geval er ook wel enigszins voor gezorgd dat ik het op een gegeven moment verder maar heb laten zitten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Laevid het volgende:
Je houdt de spanning er wel al lekker bijna een week in
Ik heb vanaf het begin dagelijks geupdate hoor, op een gegeven moment 4 dagen geen nieuwe inzendingen gehad. Alleen nu kwam het even rot uit allemaal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...wat ook wel jammer is, trouwens. Van sommige gokjes is het toch wel prettig om een beetje bijtijds te weten of je op basis daarvan kunt verder puzzelen, maar dat zat er dit keer niet in. Het gebrek aan updates heeft in mijn geval er ook wel enigszins voor gezorgd dat ik het op een gegeven moment verder maar heb laten zitten.
Ik had gedacht alles maandag te kunnen doen, ik was dinsdag jarigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:13 schreef sink het volgende:
ik moet 'm ook wel gelijk geven.. je weet toch zelf wel wanneer je verjaardag is? had je van in het begin de deadline een week later gelegd was er geen enkel probleem
Ja ik heb delen van gokjes weggehaald, met als idee verder te puzzelen, dus wie weet ga ik in punten wel achteruit nu.....het is niet te hopen, maar goed we zien welquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...wat ook wel jammer is, trouwens. Van sommige gokjes is het toch wel prettig om een beetje bijtijds te weten of je op basis daarvan kunt verder puzzelen
Kijk eens wie we daar hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:17 schreef Gitank2 het volgende:
Ik ben ook weer van de partij bij de volgende contest, maar helaas niet meer met originele usernaam (denk dat er iets mis is gegaan, gedeactiveerd of iets dergelijks).
Beter goed gekopieerd dan slecht zelf gemaaktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:58 schreef Gitank2 het volgende:
Ach ja, ik houd me niet zo bezig met die score , vind het altijd leuk om mee te doen (en af en toe op het podium eindigen)
Wel grappig dat ik lees dat het uitverkozen is als een "tof topic"![]()
Overigens is het hele idcontest concept niet mijn idee, maar gekopieerd van dancefora.
Klopt, vind ik ook vaak heel leuk om te horen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:21 schreef Laevid het volgende:
[..]
Beter goed gekopieerd dan slecht zelf gemaakt. Maar ik bedoel dit soort dingen zijn ook al tientalle jaren op de radio (zij het dan met veel minder platen, vaak maar 1) als het daar op aankomt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | Stuntmasterz - The lady boy is mine Lovebirds - Gentle Max Sedgley - Happy (Fatboy slim remix) Ultra Red - Red Zora The Bacao rhythm & steel band - Pimp Butch - Mushroom man (Ji-Fi remix) William Orbit - Ravel's Pavane pour une Infante Défunte (Ferry Corsten mix) Luetzenkirchen - Drei tage wach Dada life - Fun fun fun Dj. Mystic - Deep inside Club Caviar - Game over Stardust - The music sounds better with you (Stardust electric mix) Run Jeremy's - Windowlicker (XXX-lick) Royksopp - Happy up here (Datasette remix) Der dritte raum - Swing Bopp Without a doubt - Scream Dj Gregory / Africanism - Block Party (JJK Re-Edit) Yomanda - Synth & Strings ATB - 9PM 'till I come (sequential one remix) Clubspeakers - Have you ever... Pedras Da Rua - Terra Do Bravo (Kaje Big Floor Mix) Club Robbers - Search for the ball (pitchers club mix) Roudoudou - Peace and tranqulily to earth One51 - Together As One (The Flute Dub) Conan Liquid - Moonflower Craig David - Insomnia (Haji & Emanuel Remix) Depeche Mode - People are people (different mix) Marcel Krieg presents Disco Drive - The only one Miguel Migs ft. Lisa Shaw - Those things Bonus: Euromasters - Alles naar de klote (nichten) / Kinky jumpy into the mix |
Volgens mij is die van 50 cent het origineel, die van The Bacao rhythm & steel band is een coverquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:58 schreef Laevid het volgende:
Mooiste vind ik toch wel 50 cent's origineel van P.I.M.P.Had ik toch niet geweten als ik de hiphop ook niet volgde denk, al is 50 (en ook dit nummer) natuurlijk best bekend
Sterker, zoals ik het een beetje gevolgd heb, klopt die uitspraak wat betreft deze versie, maar schijnt deze versie eigenlijk meer te lijken op de originele versie van een oud nummer uit Trinidad & Tobago waarvan de oorsprong onbekend is. Maar ja, het blijft het internet, dus broodje aap verhalen kan ook altijd nogquote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij is die van 50 cent het origineel, die van The Bacao rhythm & steel band is een cover
Als het een origineel nummer was, dat wil zeggen niet gecoverd van 50 cent, dan had het natuurlijk geen pimp geheten. De plaat is ook in 2008 uitgebracht, 50 cents P.I.M.P. komt uit 2003.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:48 schreef Laevid het volgende:
[..]
Sterker, zoals ik het een beetje gevolgd heb, klopt die uitspraak wat betreft deze versie, maar schijnt deze versie eigenlijk meer te lijken op de originele versie van een oud nummer uit Trinidad & Tobago waarvan de oorsprong onbekend is. Maar ja, het blijft het internet, dus broodje aap verhalen kan ook altijd nog
Nee dat origineel heet dan ook geen pimpquote:Op maandag 22 maart 2010 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als het een origineel nummer was, dat wil zeggen niet gecoverd van 50 cent, dan had het natuurlijk geen pimp geheten. De plaat is ook in 2008 uitgebracht, 50 cents P.I.M.P. komt uit 2003.
Als we dit nummer de top 2000 in helpen, wellicht dat Leo Blokhuis de geschiedenis kan uitzoeken
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:33 schreef Laevid het volgende:
Ik ga de concept-contest uitwerken, de ideeën van platen zijn er in grote lijnen, nu nog het tijdrovendere werk. Ik ga momenteel uit van dinsdagavond, maar garanderen doe ik dat nog niet
Het is nog middag hehquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |