Het ging juist om het begin en eind, wat er tussen zit was erg lang en ik wilde geen 50 seconden er van maken, dus heb ik er alleen een klein stukje uitgeknipt. Zal het niet meer doen chef ;)quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Laevid het volgende:
Ik ben erg benieuwd, al klinkt de opmerking van Grobbel voor mij niet zo fijn in de oren. Maar dat weten we op z'n vroegst morgen. Voorlopig enkel erg benieuwd naar je eerste contest (toch?).
In de OP staat iets over geknipte track 17, da's volgens mij voor het eerst in 70 contests, en niet echt de gedachte achter het spel. Maar als het zoveel herhaling was, dan had je toch ook het eerste of laatste stuk herhaling kunnen pakken en dan het andere wat je er ook in wilde horen?
1 2 | Grobbel 2 |
quote:Grobbel schreef het volgende:
...
Ik verwacht een uiteindelijke top 3 met Fleshwound, rosstek en timbob.
Ik zal m'n best doen, maar na even snel geluisterd te hebben lijkt er maar één nummer uit mijn eigen collectie bij te zitten. En dat is niet nr. 31.quote:Laevid schreef het volgende:
... Ik gok trouwens geen timbob op 3. 1 en 2 kunnen best fleshwound en rosstek worden idd.
Dan ga ik met veel plezier voor een 2e plek strijdenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:47 schreef rosstek het volgende:
[..]
[..]
Ik zal m'n best doen, maar na even snel geluisterd te hebben lijkt er maar één nummer uit mijn eigen collectie bij te zitten. En dat is niet nr. 31.
1 2 3 | sink 12.5 Grobbel 2 |
1 2 3 4 | rosstek 24,5 sink 12,5 Grobbel 2 |
16 ben je vergetenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:52 schreef djkoelkast het volgende:
rosstek streept 2 en 15 van de lijst
Jajaquote:Op zondag 7 maart 2010 00:14 schreef djkoelkast het volgende:
Geen updates meer tot nu toe, kom op, meedoen
14 is geen officiële maar staat zowel op discogs als op youtubequote:Op woensdag 10 maart 2010 14:05 schreef Grobbel het volgende:
Zijn dit trouwens allemaal officiële remixen die ook op discogs staan, of zitten er ook een hoop bootlegs tussen? Bij sommige nummers valt het namelijk niet mee om de juiste versie erbij te vinden, zeker niet bij de nummers die amper afwijken van het origineel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |