op mij ook nietquote:
schortjesquote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef Tally het volgende:
Nee idd
De perfecte huisvrouw ben ik zeker niet.
Met schortjes heb ik wel iets
je kan mij niet overtreffenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:38 schreef Ripley het volgende:
Ik ben de slechtste huisvrouw van Nederland
Ik ging eens op visite bij iemand.. En we zouden gaan ontbijten.quote:
ik heb alleen af en toe een echte schoonmaaktic ... verder doe ik alles met tegenzin, terwijl het allemaal zo gedaan isquote:
ik ontbijt nietquote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ging eens op visite bij iemand.. En we zouden gaan ontbijten.
Toen hij de deur open deed had hij alleen een schort aan
En toen hij aan het koken was zag ik zijn billen tussen het schortje piepen
Dat vond ik zo leuklief. En soms zelfs aandoenlijk.
Hij heeft leuke en lekkere billetjes,
O en het ontbijt was ook heerlijkEngels ontbijt maakte hij voor me
Ik ook niet. En dat was ook zijn reden voor een ontbijt. Het kan ook leuk zijn!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ontbijt niet![]()
maar verder klinkt het goed
Zie je, ik heb zelfs geen schoonmaaktic. Ik dwing mezelf gewoon om het hoognodige te doen, want een vies huis is ook niksquote:Op maandag 1 maart 2010 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb alleen af en toe een echte schoonmaaktic ... verder doe ik alles met tegenzin, terwijl het allemaal zo gedaan is
ja, of je zegt gewoon nee, bedanktquote:Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef kitao het volgende:
shit , wordt er net aangebeld, ik denken dat me vriendin haar sleutels heeft vergeten blijken er ineens twee klapjosties voor de deur te staan die mij Nuon willen aansmeren.
Wanneer gaan die hufters nu eens de privacy van andere mensen accepteren gvd ?
Heb meteen de deur dichtgekwakt.
Oh! Dat heb ik ook. Alleen dwingt mama me. En ik doe het maar als ze zegt dat het moet... anders ben ik weer de sjaakquote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zie je, ik heb zelfs geen schoonmaaktic. Ik dwing mezelf gewoon om het hoognodige te doen, want een vies huis is ook niks
Die energie-mannetjes van tegenwoordig zijn gewoon de nieuwe jehova'squote:Op maandag 1 maart 2010 18:43 schreef kitao het volgende:
shit , wordt er net aangebeld, ik denken dat me vriendin haar sleutels heeft vergeten blijken er ineens twee klapjosties voor de deur te staan die mij Nuon willen aansmeren.
Wanneer gaan die hufters nu eens de privacy van andere mensen accepteren gvd ?
Heb meteen de deur dichtgekwakt.
ik heb dat eigk alleen bij anderen thuisquote:Op maandag 1 maart 2010 18:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zie je, ik heb zelfs geen schoonmaaktic. Ik dwing mezelf gewoon om het hoognodige te doen, want een vies huis is ook niks
ik zei bambino's, geen gedrochtenquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik liet net gewoon een half bord warm eten van m'n bord afglijden op mezelf, de bank en de grond
vind je die verkiezingsdiscussie ook zo spannend dat je gewoon er helemaal in opgaatquote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik liet net gewoon een half bord warm eten van m'n bord afglijden op mezelf, de bank en de grond
Nee schuin.. het gleed er vanafquote:Op maandag 1 maart 2010 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is zuur
op zn kop natuurlijk
zoiets , ik zei dat ik er geen zin had , en heb toen de deur dichtgekwakt.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, of je zegt gewoon nee, bedankt
jij zei dat je de deur meteen dichtklaptequote:Op maandag 1 maart 2010 18:52 schreef kitao het volgende:
[..]
zoiets , ik zei dat ik er geen zin had , en heb toen de deur dichtgekwakt.
Dacht je soms dat ik ze meteen het portiek heb uitgeslagen ?
precies , geef mij maar echte oprechte activisten.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Die energie-mannetjes van tegenwoordig zijn gewoon de nieuwe jehova's
Dat is toch niet Sea Sheperd he?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:57 schreef kitao het volgende:
[..]
precies , geef mij maar echte oprechte activisten.
[ afbeelding ]
weer een blauwtje , gaat niet goed hier...quote:Op maandag 1 maart 2010 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei bambino's, geen gedrochten
hertog jan is pas voor de echte goede huisvrouwquote:
Inderdaadquote:
Ach jij hebt al een vriendin, dus niet treurenquote:Op maandag 1 maart 2010 18:58 schreef kitao het volgende:
[..]
weer een blauwtje , gaat niet goed hier...
mod , moet dit nog langer zo door gaan ?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:47 schreef stbabylon het volgende:
Zo, und wieder zu hause
Kitao nog niet gebanned.. jammer...
goed zo. evilmeisje, hier kun jij nog wat van leren.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
InderdaadEn ik neem het ook voor je mee, dit weekend
Duh, ik vraag idd in een ban. Eindelijk zeg je iets slimsquote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef kitao het volgende:
[..]
mod , moet dit nog langer zo door gaan ?
Roepen om een ban is vragen om een ban.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef perro. het volgende:
[..]
goed zo. evilmeisje, hier kun jij nog wat van leren.
quote:Op maandag 1 maart 2010 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hertog jan is pas voor de echte goede huisvrouw
Min of meer , het begon met een lang verhaal maar toen ik Nuon hoorde was het kwak.quote:Op maandag 1 maart 2010 18:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij zei dat je de deur meteen dichtklapte
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb altijd bier voor mijn gasten..
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb altijd bier voor mijn gasten..
heb mijn opa zelfs van de week nog mijn fles met zwetchenwasser meegegevenquote:
Ik heb een platonische vriendin.....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach jij hebt al een vriendin, dus niet treuren
en je gaat vreemd met dr zusquote:
fijn voor je , klim maar in je hijskraantje.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duh, ik vraag idd in een ban. Eindelijk zeg je iets slims
Hey Cuequote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef Cue_ het volgende:
Hey ano, alles goed?
Nog info over je meisje?
Ah oke, kan gebeurenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey Cue![]()
Alles is goed. Ik had het een beetje druk met een beveiliginsklus dus ben even niet geweest... Morgen weer....En hoe is het met jou?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef kitao het volgende:
niet echt , dat is mijn "ex" waar ik nog meer van houd.
ik denk dat ie in een of ander gekkenhuis zit..quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]Echt he.. soms sta ik versteld van hoe de relaties zitten bij jou
Soms gaat centjes verdienen voor....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ah oke, kan gebeuren
Hier is t wel goed.
Dat vind ik dan weer wat overdreven..quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ie in een of ander gekkenhuis zit..
misschien wel hier in het PCN
Logisch ookquote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Soms gaat centjes verdienen voor....![]()
Hier in het topic of met jou?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat ze morgen weer les geeft....quote:
Ik hoop het ook voor jequote:Op maandag 1 maart 2010 19:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop dat ze morgen weer les geeft....![]()
Okay. Omdat alles gewoon lekker loopt of is er iemand?
Dank jequote:
En zijn er hier nog schokkende gebeurtenissen geweest?quote:
Niet echt.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En zijn er hier nog schokkende gebeurtenissen geweest?
Alleen meters slowchat zeker?quote:
Okay.quote:
wat gaan we krijgen?quote:
een lading... foute pics?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat gaan we krijgen?![]()
*houdt handje op*
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:25 schreef perro. het volgende:
[..]
een lading... foute pics?
of dacht je wat anders, jij geile slet?
Nicequote:Op maandag 1 maart 2010 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb m weer gevonden![]()
met heel veel foute foto's![]()
[ afbeelding ]
Eén troost , ze zijn vaster dan die van jou..quote:Op maandag 1 maart 2010 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]Echt he.. soms sta ik versteld van hoe de relaties zitten bij jou
humor me.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]nee, die zijn zo fout, die deel ik niet
en je kent me![]()
* mr_anonimous Kijkt Tally lief aan en fluistert zachtjes in haar oor:quote:
quote:
Ja hoor. Kom maar even brengen!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
* mr_anonimous Kijkt Tally lief aan en fluistert zachtjes in haar oor:
wil je ook nog 2 overhemden van mij strijken.....
Waar woon je?quote:
Master of Puppets is beterquote:Op maandag 1 maart 2010 19:30 schreef stbabylon het volgende:
Goed bezig op 3FM Enter Sandman \m/ (x.x) \m/
IJsselstein.. Das naast Utrecht.quote:
Ik ben niet gek , ik ben een vogeltje. tweet tweet.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onequote:Op maandag 1 maart 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Master of Puppets is beter![]()
Maar Enter Sandman is ook goed
Is dat een ode aan Jim Henson?quote:
Die is inderdaad het beste.quote:
jammer.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]nee, ik schaam me dood voor die foto's
en wel een beetje toch?
quote:
De muppetsssssssssshow!quote:
Oeh dat is wel een eindje uit de buurt zeg.quote:
Nee daar heeft het niets mee te maken. Master of Puppets gaat over verslavingquote:
Yep! En Sesamstraat en de films Dark Crystal en Labyrinth.quote:
Ik heb het niet zo op Sea Sheperd. Extreem aftreksel van Greenpeace. Overigens, Greenpeacequote:Op maandag 1 maart 2010 19:04 schreef kitao het volgende:
[..]
Behalve de koffie zit ik er nu weer naast?
Het is inderdaad seasheperd.
Yahtzee, bestaat dat nogquote:Op maandag 1 maart 2010 19:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik ook weg..
op naar ouderwets yahtzee![]()
adios
Hoe zou het klinken als Miss Piggy Tallllllllly zou roepen zoals ze normaalgesproken Kermiiiiiiiiiiiiie roept?quote:
Maar Jim Henson was de true master of puppets.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee daar heeft het niets mee te maken. Master of Puppets gaat over verslaving
Die break + gitaarsolo in dat nummer.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
Die belde mij vorige week nog, het jaarlijkse 'heel cool dat je ons maandelijks steunt, maar eh... wil je niet meer geven'. Logisch dat ze het vragen, maar helaasquote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Sea Sheperd. Extreem aftreksel van Greenpeace. Overigens, Greenpeace
Ik mis er in bovenstaande post ook een aantal.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Echt he.. waarom hebben sommige mensen nog nooit van hoofdletters, punten en dergelijke gehoord![]()
Ik ken het nummerquote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dark Crystalquote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! En Sesamstraat en de films Dark Crystal en Labyrinth.
*grin*quote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zou het klinken als Miss Piggy Tallllllllly zou roepen zoals ze normaalgesproken Kermiiiiiiiiiiiiie roept?
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis er in bovenstaande post ook een aantal.
quote:
Dat is het enige kutte aan de goede doelen. Ze moeten blij zijn dat ze wat krijgen en niet gaan smeken om meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die belde mij vorige week nog, het jaarlijkse 'heel cool dat je ons maandelijks steunt, maar eh... wil je niet meer geven'. Logisch dat ze het vragen, maar helaas
Dat past prima bij mijn ware aard.quote:
Ik heb gisternacht op het werk Labyrinth zitten kijken.....quote:
Ik heb de special edition gekochtquote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb gisternacht op het werk Labyrinth zitten kijken.....
Hoeveel terrabyte moet je dan wel niet hebben?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef Tally het volgende:
Ik ga een extern schijfje zoeken. Voor AL mijn muzieken AL mijn foto's
Mja, zijn genoeg mensen die dat wel zouden, maar het domweg vergeten. En ze doen even een kleine update enzo. 1x per ~2 jaar even 2 minuten. Kan het wel hebben.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het enige kutte aan de goede doelen. Ze moeten blij zijn dat ze wat krijgen en niet gaan smeken om meer.
Nou.. Wel heul veul!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeveel terrabyte moet je dan wel niet hebben?
Wow! Gaaf!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb de special edition gekocht
Daar kreeg je namelijk tekeningen van de poppen bij enzo
Dat zijn wel heul veul bytes...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoeveel terrabyte moet je dan wel niet hebben?
mtf?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:44 schreef kitao het volgende:
Iemand enig idee wie NJ is , ik kreeg net een dreigbrief van de mtf.
hehequote:Op maandag 1 maart 2010 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn wel heul veul bytes...
[ afbeelding ]
IJsland heeft al zijn eerste datastorage klant?quote:
Ja en toen wilde ik de Dark Crystal ook kopen. Special edition. Maar toen had ik geen geld:quote:
Waarvan?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen hoor, maar ben doodmoe
Volgens mij zijn we tweeling ofzo... die moet ik dus ook nog steeds aanschaffen....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en toen wilde ik de Dark Crystal ook kopen. Special edition. Maar toen had ik geen geld:
En tot op heden nog niet gekocht
Ik heb ook geen boek meer.. binnenkort weer eens een paar aanschaffen. Alleen die heb ik altijd zo vlug uitquote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou dat ik nog een boek had om te lezen.. ja heb er wel 1, maar die is echt saai
Oeh dat is vervelend. Dus je weekendje in Limbo was niet erg jofel afgesloten?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef krengetje het volgende:
[..]
3,5 uur in de auto gereden, ziekenhuis, ruzie met mn ma
Same here.. of ik vind ze uiteindelijk niks en daar schiet je dan ook niks mee opquote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen boek meer.. binnenkort weer eens een paar aanschaffen. Alleen die heb ik altijd zo vlug uit
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeh dat is vervelend. Dus je weekendje in Limbo was niet erg jofel afgesloten?
Jammer! Anders had ik een filmpje als hieronder gemaakt.quote:
lees jij tegenwoordig zoveel ?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou dat ik nog een boek had om te lezen.. ja heb er wel 1, maar die is echt saai
greenpeace is ontstaan uit seasheperd heb ik begrepen , seasheperd is de extreme voorloper ervan meen ik.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Sea Sheperd. Extreem aftreksel van Greenpeace. Overigens, Greenpeace
Nee.. van die ubersaaie boekenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here.. of ik vind ze uiteindelijk niks en daar schiet je dan ook niks mee op
Ik had hem in mijn handen. Alleen mijn portomonnee toen nietquote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we tweeling ofzo... die moet ik dus ook nog steeds aanschaffen....
Dat wist ik nietquote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar Jim Henson was de true master of puppets.
Toen nog welquote:
same here, heb het hele weekend moeten klussen - en geen handen meer overquote:
quote:
Thnxquote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dan omdat je zo'n zwaar weekend hebt gehad!
alles?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef dewintermuis het volgende:
[..]
same here, heb het hele weekend moeten klussen - en geen handen meer over
de vellen hangen er aan, en alles was kut
Niet gewend dat iemand een beetje lief voor je is?quote:
Ben and Jerry's? Welke?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had hem in mijn handen. Alleen mijn portomonnee toen niet
O en nu Ben and Jerry's!
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet gewend dat iemand een beetje lief voor je is?
Als Firefox niet lief voor je is moet je het tegen mij zeggen. Dan krijgt ie een hoek....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:57 schreef krengetje het volgende:
[..]maar begin er langzaam aan te wennen
Is FF niet lief dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:57 schreef krengetje het volgende:
[..]maar begin er langzaam aan te wennen
hahahaquote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als Firefox niet lief voor je is moet je het tegen mij zeggen. Dan krijgt ie een hoek....
Dat was het lievelingsijs van mijn ex. Maar volgens mij vinden alle dames dat lekker.quote:
Ik vond die ik gister had lekkerder. Maar ben de naam ff kwijtquote:Op maandag 1 maart 2010 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was het lievelingsijs van mijn ex. Maar volgens mij vinden alle dames dat lekker.
Ik ben ook lief voor jequote:
Ik eet haast nooit ijs....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond die ik gister had lekkerder. Maar ben de naam ff kwijt
Als het niet te gewaagd is en niet te extreem wordt opgevat dan heb ik nog wel een lolly voor je.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil ijs.. of iets anders wat veels te slecht is voor mijMaar ik heb het niet in huis
Gelukkig maar voor je.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahahanee hij is juist wel lief voor me
Ik heb trek in een sigaretje.....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil ijs.. of iets anders wat veels te slecht is voor mijMaar ik heb het niet in huis
ik steek er net een opquote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb trek in een sigaretje.....
Je wilt ook eigenlijk stoppen?quote:
Kan je wel een hele mooie nieuwe grote kopenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn koelkast er half mee gekapt is
Dat eet ik wel eens in de zomer! Dat maakt de vader van een maat van mij heel goed.quote:
Geen grote voor mijquote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan je wel een hele mooie nieuwe grote kopen(wel ff een maand krap zitten)
quote:
Wanneer is ooit?quote:
Uh.. geen grote koelkast voor mijquote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
leg eens uit wat voor reden daar achter zit
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef kitao het volgende:
Dat gedreig met bans gaat me een beetje uit de keel hangen , vieze fascisten soms hier.
![]()
[ afbeelding ]
Heb vandaag vrij gehadquote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:
mogge
jammer, weer werken morgen, was wel lekker, 3,5 dag vrij
hoe was bij jullie de eerste werkdag van de week? (of studiedag enzo)
Hoi Murmquote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:
mogge
Okay.quote:
jaa en ik heb er wel lol omquote:
Scherpquote:
Alice in Wonderland?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
Bij mijn Alice-outfit heb ik ook een schortje.
Ik mis iets?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja geen idee, beetje overal vage opmerkingen over en soms zelfs nogal bot
De internetproviderquote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
Bij mijn Alice-outfit heb ik ook een schortje.
Dank.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Quote jij eens goed
Ow dat ik nogal vaag was op t werk.
En wanneer draag je dat?quote:
Does niet zo serieus.quote:
Vrijdag bij de première + teaparty. Dresscode is Alice in Wonderland.quote:
Hoorde dat de première bijna niet doorgingquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Does niet zo serieus.
[..]
Vrijdag bij de première + teaparty. Dresscode is Alice in Wonderland.
Cool! Verwacht wel pics hoor!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Does niet zo serieus.
[..]
Vrijdag bij de première + teaparty. Dresscode is Alice in Wonderland.
Ik heb niets gehoord.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoorde dat de première bijna niet doorging
Wordt hij dan ergens vertoont?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoorde dat de première bijna niet doorging
Als de brug maar hoog genoeg is moet dat wel lukken.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. In gtst denkt barbara dat ze zichzelf kan doden door van een brug af te springen.. maar dan springt ze in het waterTja beetje pech en het lukt, maar grote kans van niet
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. In gtst denkt barbara dat ze zichzelf kan doden door van een brug af te springen.. maar dan springt ze in het waterTja beetje pech en het lukt, maar grote kans van niet
Als de brug maar hoog genoeg is dan lukt het wel. Of het water koud genoeg. Etc.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
Pathe was boos omdat de DVD-release al in juni is. Nieuwe afspraken gemaakt, maak je geen zorgenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord.Ohwee als het niet doorgaat.
![]()
Ik twijfel alleen nog of ik gele verfspray koop zodat mijn haar blond lijkt.
Je loopt wel week of 2 achter he.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pathe was boos omdat de DVD-release al in juni is. Nieuwe afspraken gemaakt, maak je geen zorgen
Ach van een balkon afvallen schijnt veel effectiever te zijn.......quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
Doe dan gewoon een treinquote:Op maandag 1 maart 2010 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aandachtshoer. Doe het dan goed en spring van het Hilton. Daar zijn al goeie recensies over.
Sorry, hoorde het vandaagquote:
dat klopt, maar de brug is niet zo hoog.. meter of 10 denk ik. weet even niet zo van welke hoogte water net zo dodelijk is als beton... is wel zo vanaf hoog geloof ikquote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als de brug maar hoog genoeg is moet dat wel lukken.
Als je verkeerd terecht komt is 10 meter genoegquote:Op maandag 1 maart 2010 20:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klopt, maar de brug is niet zo hoog.. meter of 10 denk ik. weet even niet zo van welke hoogte water net zo dodelijk is als beton... is wel zo vanaf hoog geloof ik
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach van een balkon afvallen schijnt veel effectiever te zijn.......
Heb al tegen mijn ouders gezegd: als me dat ooit gebeurd... trek de stekker er maar uitquote:Op maandag 1 maart 2010 20:36 schreef krengetje het volgende:
[..]dacht een vrouwtje bij mij in de straat ook.. ze leeft nog steeds.. als een kastplantje
Volgens Joran is Natalee Holloway wel dood na een val van een balkon....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:36 schreef krengetje het volgende:
[..]dacht een vrouwtje bij mij in de straat ook.. ze leeft nog steeds.. als een kastplantje
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb al tegen mijn ouders gezegd: als me dat ooit gebeurd... trek de stekker er maar uit
Joran is ook een zeer betrouwbare bron.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens Joran is Natalee Holloway wel dood na een val van een balkon....
Same. Ook in het geval van een dwarslaesie.....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb al tegen mijn ouders gezegd: als me dat ooit gebeurd... trek de stekker er maar uit
Ken ik jou niet uit F&F ?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:
mogge
Je kan het beter tegen je kinderen zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook, hebben we al afspraken over gemaakt, MOCHT het ooit gebeurenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef krengetje het volgende:
[..]als dat bij mn ouders zou gebeuren zou ik dat ook doen
Met het hoofd naar beneden!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef Cue_ het volgende:
Al lijkt me dat als je eraf springt, je reflex je zo in een houding probeert te dwingen dat je het wel zou moeten redden, of redelijk. En dan kan je nog wel pech hebben natuurlijk. Maar de kans op sterven is een stuk kleiner dan van een goed gebouw
Vertelquote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens Joran is Natalee Holloway wel dood na een val van een balkon....
Coolquote:
Ik kwam al zappend gister Joran in gesprek met een hele dikke gozer tegen. Toen vertelde hij dat ze van het balkon was gelazerd toen ze aan het dansen was en hij en een maat haar in een moeras hadden gedumpt.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel![]()
Joran comes with another story. This time it's the truth about what happend that night. To night live and exclusief at CNN
Terrorjaapquote:Op maandag 1 maart 2010 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kwam al zappend gister Joran in gesprek met een hele dikke gozer tegen. Toen vertelde hij dat ze van het balkon was gelazerd toen ze aan het dansen was en hij en een maat haar in een moeras hadden gedumpt.
Terrorjaap? Heet dat gevaarte zo?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Terrorjaap![]()
Ik hoorde zoiets op de radio vanmorgen
Dat is inderdaad reversed discrimination.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie, ik word gediscrimineerd.![]()
Voor een multicultidag op school (voor studiepunten) vragen ze alleen allochtone leerlingen.Nondeju!
Alles voor de publiciteit.....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef Murmeli het volgende:
die joran heeft steeds een nieuw verhaal. wiet is ook niet goed voor je hersens he
nog wel , morgen ben je van me af waarschijnlijk , dan heb ik minimaal een 2 maandenban aan me broek hangen van de censorking NJ.quote:
Wat was het nut van het posten van de pm?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef kitao het volgende:
[..]
nog wel , morgen ben je van me af waarschijnlijk , dan heb ik minimaal een 2 maandenban aan me broek hangen van de censorking NJ.
Hoop dat je er blij mee bent.
Als je kapt niet hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef kitao het volgende:
[..]
nog wel , morgen ben je van me af waarschijnlijk , dan heb ik minimaal een 2 maandenban aan me broek hangen van de censorking NJ.
Hoop dat je er blij mee bent.
Met je work-out video?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:47 schreef Cue_ het volgende:
Straks toch maar even thuis sporten, doe ik tenminste wat nuttigs
Ik weet niet wie erger is Jaap of Joranquote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Terrorjaap? Heet dat gevaarte zo?
Je kan ook gewoon studeren voor die puntenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie, ik word gediscrimineerd.![]()
Voor een multicultidag op school (voor studiepunten) vragen ze alleen allochtone leerlingen.Nondeju!
niet veel , die werd gecensord , hoewel ik dat niet eens zo vreemd vind , in feite eigenlijk wel terecht.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat was het nut van het posten van de pm?
Oeeh daar heb ik nog wel een video vanquote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met je work-out video?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:47 schreef Cue_ het volgende:
Straks toch maar even thuis sporten, doe ik tenminste wat nuttigs
Samen komen ze helaas nog niet eens in de buurt van de Toppers, wat betreft walgelijk....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet wie erger is Jaap of Joran![]()
Ik heb geen nieuwe , alleen van een vrouwelijke mod die mij beter kent en van een mij sympathieke user uit dit topic.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je kapt niet hoor
Dan moet je de PM nog eens lezen.
Daarbij is het niet toegestaan PM's te posten.
De jurk? Blauwquote:
Oh boy die heeft mijn ma ook gehad....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met je work-out video?
[ afbeelding ]
Die policy zou ik ook heel begrijpelijk vinden.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:46 schreef Tally het volgende:
Daarbij is het niet toegestaan PM's te posten.
Truequote:Op maandag 1 maart 2010 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Samen komen ze helaas nog niet eens in de buurt van de Toppers, wat betreft walgelijk....
En Joran niet?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Truedie zijn in strijdt met wat fatsoenlijk is.
Fotoquote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
De jurk? BlauwPrecies dat model en witte schot + witte panty's en blauw lintje in mijn haar. Nu nog schoenen. Ff kijken of die van mijn mam goed zijn.
De PM van NJ heb ik het over.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:51 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik heb geen nieuwe , alleen van een vrouwelijke mod die mij beter kent en van een mij sympathieke user uit dit topic.
Ja, als ik mijn feestje heb gehad.quote:
Dan eerst de krullers in je haar he, voor het 80's effect. En zo'n strak pakje en diezelfde smile!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb die video al jaren niet meer gezien
Zou wel grappig zijn als ik dat nou ging doen
Joran spoort gewoon niet. Die moet eens een keer gaan praten met een psycholoog.quote:
Wel maar nog is hij niet zo walgelijk als de Toppers....... Die zijn het toppunt van walgelijk.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
De jurk? BlauwPrecies dat model en witte schot + witte panty's en blauw lintje in mijn haar. Nu nog schoenen. Ff kijken of die van mijn mam goed zijn.
+1quote:
En een haarband hequote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Dan eerst de krullers in je haar he, voor het 80's effect. En zo'n strak pakje en diezelfde smile!
maar ik weet niet wie NJ is .quote:Op maandag 1 maart 2010 20:53 schreef Tally het volgende:
[..]
De PM van NJ heb ik het over.
Van wie jij voor de rest PM's krijgt kan me weinig schelen
NJ is toch ook een mod?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:56 schreef kitao het volgende:
[..]
maar ik weet niet wie NJ is .
Bovendien komt hij of zij met verwijten zonder quottes.
Wat moet ik dan daarmee ?
Kunt een hoop over de Toppers zeggen maar in geen zin te vergelijken naar Joran.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel maar nog is hij niet zo walgelijk als de Toppers....... Die zijn het toppunt van walgelijk.
En van die beenwarmers en polsbandjes....quote:
Weet niet waar m'n kabels voor m'n videospeler zijn, dus gaat hem niet worden vanavondquote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Dan eerst de krullers in je haar he, voor het 80's effect. En zo'n strak pakje en diezelfde smile!
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En van die beenwarmers en polsbandjes....
Downloaden.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet niet waar m'n kabels voor m'n videospeler zijn, dus gaat hem niet worden vanavond
QFTquote:Op maandag 1 maart 2010 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel maar nog is hij niet zo walgelijk als de Toppers....... Die zijn het toppunt van walgelijk.
Ik vergelijk ze ook niet met Joran. Ik Joran een ziek individu. Iemand die overduidelijk in een psychiaterische inrichting opgenomen moet worden. De Toppers zijn het dieptepunt van NL.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunt een hoop over de Toppers zeggen maar in geen zin te vergelijken naar Joran.Ik mag hopen dat je niet serieus bent?
Toppunt van geen tijd, want ik ga aan de slagquote:
geen idee , waarschijnlijk wel of iemand loop hier een misselijke grap met me uit te halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |