Terrorjaapquote:Op maandag 1 maart 2010 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kwam al zappend gister Joran in gesprek met een hele dikke gozer tegen. Toen vertelde hij dat ze van het balkon was gelazerd toen ze aan het dansen was en hij en een maat haar in een moeras hadden gedumpt.
Terrorjaap? Heet dat gevaarte zo?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Terrorjaap![]()
Ik hoorde zoiets op de radio vanmorgen
Dat is inderdaad reversed discrimination.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie, ik word gediscrimineerd.![]()
Voor een multicultidag op school (voor studiepunten) vragen ze alleen allochtone leerlingen.Nondeju!
Alles voor de publiciteit.....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef Murmeli het volgende:
die joran heeft steeds een nieuw verhaal. wiet is ook niet goed voor je hersens he
nog wel , morgen ben je van me af waarschijnlijk , dan heb ik minimaal een 2 maandenban aan me broek hangen van de censorking NJ.quote:
Wat was het nut van het posten van de pm?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef kitao het volgende:
[..]
nog wel , morgen ben je van me af waarschijnlijk , dan heb ik minimaal een 2 maandenban aan me broek hangen van de censorking NJ.
Hoop dat je er blij mee bent.
Als je kapt niet hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 20:44 schreef kitao het volgende:
[..]
nog wel , morgen ben je van me af waarschijnlijk , dan heb ik minimaal een 2 maandenban aan me broek hangen van de censorking NJ.
Hoop dat je er blij mee bent.
Met je work-out video?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:47 schreef Cue_ het volgende:
Straks toch maar even thuis sporten, doe ik tenminste wat nuttigs
Ik weet niet wie erger is Jaap of Joranquote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Terrorjaap? Heet dat gevaarte zo?
Je kan ook gewoon studeren voor die puntenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:43 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie, ik word gediscrimineerd.![]()
Voor een multicultidag op school (voor studiepunten) vragen ze alleen allochtone leerlingen.Nondeju!
niet veel , die werd gecensord , hoewel ik dat niet eens zo vreemd vind , in feite eigenlijk wel terecht.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat was het nut van het posten van de pm?
Oeeh daar heb ik nog wel een video vanquote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met je work-out video?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:47 schreef Cue_ het volgende:
Straks toch maar even thuis sporten, doe ik tenminste wat nuttigs
Samen komen ze helaas nog niet eens in de buurt van de Toppers, wat betreft walgelijk....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet wie erger is Jaap of Joran![]()
Ik heb geen nieuwe , alleen van een vrouwelijke mod die mij beter kent en van een mij sympathieke user uit dit topic.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je kapt niet hoor
Dan moet je de PM nog eens lezen.
Daarbij is het niet toegestaan PM's te posten.
De jurk? Blauwquote:
Oh boy die heeft mijn ma ook gehad....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met je work-out video?
[ afbeelding ]
Die policy zou ik ook heel begrijpelijk vinden.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:46 schreef Tally het volgende:
Daarbij is het niet toegestaan PM's te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |