Ik had hem in mijn handen. Alleen mijn portomonnee toen nietquote:Op maandag 1 maart 2010 19:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we tweeling ofzo... die moet ik dus ook nog steeds aanschaffen....
Dat wist ik nietquote:Op maandag 1 maart 2010 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar Jim Henson was de true master of puppets.
Toen nog welquote:
same here, heb het hele weekend moeten klussen - en geen handen meer overquote:
quote:
Thnxquote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dan omdat je zo'n zwaar weekend hebt gehad!
alles?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef dewintermuis het volgende:
[..]
same here, heb het hele weekend moeten klussen - en geen handen meer over
de vellen hangen er aan, en alles was kut
Niet gewend dat iemand een beetje lief voor je is?quote:
Ben and Jerry's? Welke?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had hem in mijn handen. Alleen mijn portomonnee toen niet
O en nu Ben and Jerry's!
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet gewend dat iemand een beetje lief voor je is?
Als Firefox niet lief voor je is moet je het tegen mij zeggen. Dan krijgt ie een hoek....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:57 schreef krengetje het volgende:
[..]maar begin er langzaam aan te wennen
Is FF niet lief dan?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:57 schreef krengetje het volgende:
[..]maar begin er langzaam aan te wennen
hahahaquote:Op maandag 1 maart 2010 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als Firefox niet lief voor je is moet je het tegen mij zeggen. Dan krijgt ie een hoek....
Dat was het lievelingsijs van mijn ex. Maar volgens mij vinden alle dames dat lekker.quote:
Ik vond die ik gister had lekkerder. Maar ben de naam ff kwijtquote:Op maandag 1 maart 2010 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was het lievelingsijs van mijn ex. Maar volgens mij vinden alle dames dat lekker.
Ik ben ook lief voor jequote:
Ik eet haast nooit ijs....quote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vond die ik gister had lekkerder. Maar ben de naam ff kwijt
Als het niet te gewaagd is en niet te extreem wordt opgevat dan heb ik nog wel een lolly voor je.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil ijs.. of iets anders wat veels te slecht is voor mijMaar ik heb het niet in huis
Gelukkig maar voor je.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:59 schreef krengetje het volgende:
[..]
hahahanee hij is juist wel lief voor me
Ik heb trek in een sigaretje.....quote:Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil ijs.. of iets anders wat veels te slecht is voor mijMaar ik heb het niet in huis
ik steek er net een opquote:Op maandag 1 maart 2010 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb trek in een sigaretje.....
Je wilt ook eigenlijk stoppen?quote:
Kan je wel een hele mooie nieuwe grote kopenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb het gevoel dat mijn koelkast er half mee gekapt is
Dat eet ik wel eens in de zomer! Dat maakt de vader van een maat van mij heel goed.quote:
Geen grote voor mijquote:Op maandag 1 maart 2010 20:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan je wel een hele mooie nieuwe grote kopen(wel ff een maand krap zitten)
quote:
Wanneer is ooit?quote:
Uh.. geen grote koelkast voor mijquote:Op maandag 1 maart 2010 20:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
leg eens uit wat voor reden daar achter zit
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef kitao het volgende:
Dat gedreig met bans gaat me een beetje uit de keel hangen , vieze fascisten soms hier.
![]()
[ afbeelding ]
Heb vandaag vrij gehadquote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:
mogge
jammer, weer werken morgen, was wel lekker, 3,5 dag vrij
hoe was bij jullie de eerste werkdag van de week? (of studiedag enzo)
Hoi Murmquote:Op maandag 1 maart 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:
mogge
jammer, weer werken morgen, was wel lekker, 3,5 dag vrij
hoe was bij jullie de eerste werkdag van de week? (of studiedag enzo)
Okay.quote:
jaa en ik heb er wel lol omquote:
Scherpquote:
Alice in Wonderland?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
Bij mijn Alice-outfit heb ik ook een schortje.
Ik mis iets?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja geen idee, beetje overal vage opmerkingen over en soms zelfs nogal bot
De internetproviderquote:Op maandag 1 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
Bij mijn Alice-outfit heb ik ook een schortje.
Dank.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Quote jij eens goed
Ow dat ik nogal vaag was op t werk.
En wanneer draag je dat?quote:
Does niet zo serieus.quote:
Vrijdag bij de première + teaparty. Dresscode is Alice in Wonderland.quote:
Hoorde dat de première bijna niet doorgingquote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Does niet zo serieus.
[..]
Vrijdag bij de première + teaparty. Dresscode is Alice in Wonderland.
Cool! Verwacht wel pics hoor!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Does niet zo serieus.
[..]
Vrijdag bij de première + teaparty. Dresscode is Alice in Wonderland.
Ik heb niets gehoord.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoorde dat de première bijna niet doorging
Wordt hij dan ergens vertoont?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoorde dat de première bijna niet doorging
Als de brug maar hoog genoeg is moet dat wel lukken.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. In gtst denkt barbara dat ze zichzelf kan doden door van een brug af te springen.. maar dan springt ze in het waterTja beetje pech en het lukt, maar grote kans van niet
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. In gtst denkt barbara dat ze zichzelf kan doden door van een brug af te springen.. maar dan springt ze in het waterTja beetje pech en het lukt, maar grote kans van niet
Als de brug maar hoog genoeg is dan lukt het wel. Of het water koud genoeg. Etc.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:32 schreef Cue_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |